abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2023 @ 21:55:38 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208132751
Boh. De laatste verjaardagsgast is opgehaald.

Wat. Een. Rust.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208132807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ik niet hoor ja
Gelachen.

@fietsie was je nog in U. motors kijken? In een kek motorjack?
Oorbellen in? En alle andere stereotypen?
  vrijdag 24 februari 2023 @ 22:00:01 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208132818
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gelachen.

@:fietsie was je nog in U. motors kijken? In een kek motorjack?
Oorbellen in? En alle andere stereotypen?
Mwoah gewoon lange leren jas en haar los, zodat Hagrid modus actief was.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 22:03:42 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208132882
Dat was de laatste keer Youp. Ouwe kop godverdomme tering tyfus
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208133119
Thuis van pannenkoeken eten en bijkletsen met vrienden. Het regende best hard op de terugweg -O-
Maar ik voel me echt zoveel beter dan 2 dagen geleden en alle dagen daarvoor. Af en toe nog wel licht misselijk en moe maar niet meer uitgeput moe. Zal de dutjes (is anderhalf uur slapen nog wel een dutje) best missen.

Hoop voor je dat je snel voor eeuwig dode beestjes hebt @sigme

Ik heb de foto’s gezien van S en de andere carnavalvierders. De groep zag er mooi uit.

Vraag van een vriend voor @fietsie en @Lucky_Strike: hoeveel gram friet/patat kan er in jullie Instant Pot?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 februari 2023 @ 22:29:09 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208133192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Vraag van een vriend voor @:fietsie en @:Lucky_Strike: hoeveel gram friet/patat kan er in jullie Instant Pot?
Ehm geen idee, ik weeg dat niet
pi_208133390
Wij zijn nog aan het experimenteren met de hoeveelheid friet. Laatste keer was een bodempje van 250g, daar kon bij nader inzien wel wat meer bij. Er kunnen in elk geval 5 snacks op de bodem.
Spoilers!
pi_208133469
Ik zal m dit doorgeven. Hij had er nog nooit van gehoord en was meteen heel enthousiast
pi_208135994
Ik werd voor het eerst in anderhalve week niet tussen 3-4 wakker.. En toen hoorde ik iets na vieren half slapend het bekende kattenkots geluid. Meteen klaarwakker ;( halve haarbal op de trap en na opruimen daarvan de andere helft nog op de vloer.

Morgen weer een kans op een ononderbroken nachtrust }:|
pi_208135996
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 04:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd voor het eerst in anderhalve week niet tussen 3-4 wakker.. En toen hoorde ik iets na vieren half slapend het bekende kattenkots geluid. Meteen klaarwakker ;( halve haarbal op de trap en na opruimen daarvan de andere helft nog op de vloer.

Morgen weer een kans op een ononderbroken nachtrust }:|
Ben jij het vriendinnetje van @EttovanBelgie ?
-XOXO-
pi_208136111
Goedemorgen iedereen

Dadelijk eindelijk naar de opticien! En daarna richting de bieb, dus een leuke ochtend
pi_208136183
Mogge!
Alweer koud & nat buiten. Spanje roept steeds harder.
Vandaag maar even zomerjurkjes inpakken B-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208136187
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 07:49 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Alweer koud & nat buiten. Spanje roept steeds harder.
Vandaag maar even zomerjurkjes inpakken B-)
Hier beginnen de wolken weg te trekken *O*
Maar Spanje klinkt goed, succes met jurkjes inpakken
pi_208136223
Ik zit alweer twee uur opgevouwen in de auto :O Maar nu is er koffie O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 februari 2023 @ 08:31:15 #255
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208136437
Ik werd door mijn stok uit bed geschopt vanochtend. Maar... I did it!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208136475
Mogguh!

Sodeju, het is hectisch op het werk, niet normaal. Ik had verwacht dat iedereen met z’n dieren nog aan het uitbrakken zou zijn van dat carnaval, maar het ziekenhuis stroomde over met patiënten. Dat vergde wel heel veel van ons als afdelingen en personeel.

Maar ik kan er extra van genieten, want ik mag vanavond weer, dan nog een soort van zondag vrij, en dan weer een volle week. Gelukkig wordt het daarna qua rooster wat beter }:|

@vlindertje89 lief dat je het vraagt!
De leergang zelf is denk ik wat onder niveau, meer nog voor de echt beginnende paraveterinairen in een ziekenhuis. Maar ik probeer er gewoon voor mezelf nog wel wat extra uit te halen. Ik moet volgende week een presentatie geven en kreeg als feedback op mijn ingestuurde werk terug dat het heel goed was en zelfs op diergeneeskunde niveau. :D
(Nu nog presenteren…. Help)

Heel eerlijk leer ik nu vooral heel veel op de werkvloer in de functie van anesthesist. Bij geplande danwel spoedoperaties,, bij de MRI en CT. Ik heb een heel fijne collega (dierenarts) waarbij ik onder supervisie sta en zij onderwijst me echt ontzettend goed. Streng maar rechtvaardig 8-)

En het toffe is dat ik echt van heel veel collega’s enthousiaste reacties krijg en dat ik steeds voor meer verschillende afdelingen inzetbaar wordt. Daarbij hebben we ook een serieus tekort aan anesthesisten, dus dat creëert kansen voor mij.

Ik had nooit verwacht dat ik anesthesie zo leuk zou gaan vinden (wist er gewoon te weinig van) maar je moet zo goed blijven nadenken, afstemmen en je leert ook gelijk enorm veel over de fysiologie. Ik miste de colleges in Antwerpen enorm, maar dit past echt in mijn straatje. En dat wordt dus ook op het werk gezien O+

Verder ga ik even teruglezen, hoe het met jullie allemaal is! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 25-02-2023 09:00:57 ]
pi_208136508
Dat klinkt echt heel goed Candaasje. Fijn voor je dat je wat meer wordt geprikkeld.

Ik voorzie hier een chaotische dag. We moeten een en ander voorbereiden voor het leggen van de vloer. Verder kunnen er keukenkastjes opgehangen worden en hun inhoud moet schoon. En volgens mij nog 20 dingen. Ik heb het idee dat ik overzicht mis.
Spoilers!
pi_208136637
Ik ga kringlopen, nieuwe huis kijken, kringverjaardag en bij m'n moeder eten. Goed gevuld dagje.
pi_208136662
Gierend druk op t werk klinkt niet fijn maar de opleiding en het leren wel.

Hier een redelijk rustig dagje, straks naar Vlindercity voor een lunch met nichtjes.
pi_208137172
Goedemorgen,

Gisteren samen met onze vriend/ontwerper gebrainstormd over het nieuwe label, viltjes en festivalbanner.
Daarna met zijn 3en pannenkoeken gegeten en Hamilton gekeken.
Erg fijne avond.
pi_208137250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen,

Gisteren samen met onze vriend/ontwerper gebrainstormd over het nieuwe label, viltjes en festivalbanner.
Daarna met zijn 3en pannenkoeken gegeten en Hamilton gekeken.
Erg fijne avond.
Klinkt goed :*
pi_208137550
Ja hai. Ik doe niet de workout vandaag. Lijf doet verrot, nog steeds. Gisteren de beslissing gemaakt dat het me dat niet waard is, dat het dan nu meer verrot gaat. Vervolgens wel tot 2 uur bier drinken.

Ik leer het ook nooit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208137591
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Ik doe niet de workout vandaag. Lijf doet verrot, nog steeds. Gisteren de beslissing gemaakt dat het me dat niet waard is, dat het dan nu meer verrot gaat. Vervolgens wel tot 2 uur bier drinken.

Ik leer het ook nooit.
:D maar je lijf voelt morgen vast beter?
pi_208137615
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:D maar je lijf voelt morgen vast beter?
Haha ja. Sowieso beter dan wanneer ik de workout wel had gedaan. Misschien doe ik m maandag. Misschien niet.
pi_208137679
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Lonaa het volgende:

Ik leer het ook nooit.
Dit klinkt als een verstandige beslissing. De workout nu niet doen, niet het drinken :+
Die workout zag er ook wel uit als een hel overigens :X Je kan hem meestal toch een beetje aanpassen en anders gewoon (eh) een beetje rustiger doen? Ik snap dat dat niet zo vanzelfsprekend is als je bezig bent en wilt knallen.

@Candaasje met plezier je enthousiaste verhaal gelezen over hoe het nu met je studie gaat. Ik was er al eerder benieuwd naar, maar vergat steeds te vragen. Typisch ik. Dus fijn dat vlinderke het vroeg O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208137755
@Candaasje nu val ik in een herhaling van Gort over de grens en hij is op Corsica, met ezels aan de wandel. O+

Fijn trouwens dat je met de zware diensten en onderbetaling in ieder geval plezier in je werk hebt en er zo veel bijleert. En goed zeg van je presentatie. _O_
Ga er staan en je kunt het! Succes.

Die Lonaa aansteken met bieren en dan maandag ertegenaan.

Net de grote buurjongens aan de deur met een groooote punt chocoladetaart in vier lagen. Die was over van zijn verjaardag gister. En gewaarschuwd dat het machtig is.
Zelf zat ik net een herontdekt bakrecept van gisteravond te bestuderen.
:Y)
pi_208137761
Ook een recept voor chocoladetaart of een ander recept, AnneX?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208137763
Nu zin in chocoladetaart
pi_208137799
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit klinkt als een verstandige beslissing. De workout nu niet doen, niet het drinken :+
Die workout zag er ook wel uit als een hel overigens :X Je kan hem meestal toch een beetje aanpassen en anders gewoon (eh) een beetje rustiger doen? Ik snap dat dat niet zo vanzelfsprekend is als je bezig bent en wilt knallen.

@:Candaasje met plezier je enthousiaste verhaal gelezen over hoe het nu met je studie gaat. Ik was er al eerder benieuwd naar, maar vergat steeds te vragen. Typisch ik. Dus fijn dat vlinderke het vroeg O+
Dit was al de aangepaste versie. :') :+
Dus ja, rustig aan doen. Dat was ik sowieso van plan.
pi_208137929
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:21 schreef Lonaa het volgende:

Dit was al de aangepaste versie. :') :+
Dus ja, rustig aan doen. Dat was ik sowieso van plan.
Oh :') Het leek nog steeds hel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')