Gelachen.quote:
Mwoah gewoon lange leren jas en haar los, zodat Hagrid modus actief was.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelachen.
@:fietsie was je nog in U. motors kijken? In een kek motorjack?
Oorbellen in? En alle andere stereotypen?
Ehm geen idee, ik weeg dat nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Vraag van een vriend voor @:fietsie en @:Lucky_Strike: hoeveel gram friet/patat kan er in jullie Instant Pot?
Ben jij het vriendinnetje van @EttovanBelgie ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 04:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd voor het eerst in anderhalve week niet tussen 3-4 wakker.. En toen hoorde ik iets na vieren half slapend het bekende kattenkots geluid. Meteen klaarwakkerhalve haarbal op de trap en na opruimen daarvan de andere helft nog op de vloer.
Morgen weer een kans op een ononderbroken nachtrust
Hier beginnen de wolken weg te trekkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:49 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Alweer koud & nat buiten. Spanje roept steeds harder.
Vandaag maar even zomerjurkjes inpakken
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen,
Gisteren samen met onze vriend/ontwerper gebrainstormd over het nieuwe label, viltjes en festivalbanner.
Daarna met zijn 3en pannenkoeken gegeten en Hamilton gekeken.
Erg fijne avond.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Ik doe niet de workout vandaag. Lijf doet verrot, nog steeds. Gisteren de beslissing gemaakt dat het me dat niet waard is, dat het dan nu meer verrot gaat. Vervolgens wel tot 2 uur bier drinken.
Ik leer het ook nooit.
Haha ja. Sowieso beter dan wanneer ik de workout wel had gedaan. Misschien doe ik m maandag. Misschien niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]maar je lijf voelt morgen vast beter?
Dit klinkt als een verstandige beslissing. De workout nu niet doen, niet het drinkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Ik doe niet de workout vandaag. Lijf doet verrot, nog steeds. Gisteren de beslissing gemaakt dat het me dat niet waard is, dat het dan nu meer verrot gaat. Vervolgens wel tot 2 uur bier drinken.
Ik leer het ook nooit.
Dit was al de aangepaste versie.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt als een verstandige beslissing. De workout nu niet doen, niet het drinken![]()
Die workout zag er ook wel uit als een hel overigensJe kan hem meestal toch een beetje aanpassen en anders gewoon (eh) een beetje rustiger doen? Ik snap dat dat niet zo vanzelfsprekend is als je bezig bent en wilt knallen.
@:Candaasje met plezier je enthousiaste verhaal gelezen over hoe het nu met je studie gaat. Ik was er al eerder benieuwd naar, maar vergat steeds te vragen. Typisch ik. Dus fijn dat vlinderke het vroeg
Ohquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Dit was al de aangepaste versie.![]()
Dus ja, rustig aan doen. Dat was ik sowieso van plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |