Bij de Jumbo hebben ze tegenwoordig misvormde kastanjechampignons voor goedkoper. En meestal zijn ze misvormd omdat ze groter zijn dan de normale kastanjechampignons. Ik vind het echt handigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Note to self, gewone champignons zijn het toch net niet in het portobellosteak-recept.
Waarom zou je de diameter van een elektriciteitskabel berekenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net S. gesproken. Die was snotverkouden want hij had carnaval gevierd.![]()
En toch nog mij alles uitleggen over hoe je de diameter van elektriciteitskabels berekent
Nou ja kennelijk heeft ie dikke kabels nodig en dikkere kabels om een groot gebouw van stroom te voorzien. En nog dikkere want ze hadden 'm eerst niet goed verteld hoe veel er wel niet doorheen moest. Ik gebruik vast de verkeerde woorden want dit is niet mijn expertisequote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom zou je de diameter van een elektriciteitskabel berekenen?
Ik neem aan dat je niet in de elektronica aan de gang gaat waar je met een zo dun mogelijke ader gaat werken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:53 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik gebruik hiervoor Evernote en geef alle recepten labels zodat je uiteindelijk mapjes hebt met bijv. hoofdgerechten, desserts, Italiaans, vegetarisch.
Nou leuk…té veel info voor mij om mee te kunnen werken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik gebruik de app Raindrop.io. Ik heb meer dan 500 recepten gesorteerd in mappen Bakken, Conservering, BBQ, etc.
Alle recepten hebben tags. Alle recepten met bloemkool hebben dus de tag bloemkool. Als ik een bloemkool in de tuin of een tgtg-box heb, zoek ik op het woord bloemkool en dan komen alle relevante recepten naar voren.
Ik dacht dat jij het nodig had. Maar hij heeft het blijkbaar nodig voor zijn werk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja kennelijk heeft ie dikke kabels nodig en dikkere kabels om een groot gebouw van stroom te voorzien. En nog dikkere want ze hadden 'm eerst niet goed verteld hoe veel er wel niet doorheen moest. Ik gebruik vast de verkeerde woorden want dit is niet mijn expertise
Wie is S dan? Er is een A, B en Jquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net S. gesproken. Die was snotverkouden want hij had carnaval gevierd.![]()
En toch nog mij alles uitleggen over hoe je de diameter van elektriciteitskabels berekent
S is toch een maatje van Kaatje?quote:
Da's voor z'n studie idd. We oefenen om de week samen Engels voor zijn studie en ik probeer altijd het gesprek een beetje te sturen naar dingen die relevant zijn voor z'n opleiding. Vandaar de kabels.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het nodig had. Maar hij heeft het blijkbaar nodig voor zijn werk.
ps
In de EU werken we niet met diameter van de kabel maar met de oppervlakte. mm2
Geen idee wie dat verzonnen heeft, maar het is de standaard in maatvoering.
S is een van de Syriërs uit Kaatjes kennissenkring, en ik geef 'm bijles Engels omdat hij niet alleen Nederlands maar óók Engels nodig bleek te hebben voor z'n opleiding.quote:
Nou, ik voel ze nog wel spartelenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:30 schreef Blues het volgende:
[..]
sig! Is blaas weer de baas? (over de beesten)
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
Nou, ik stopte met de pil en slik nu *per dag* 4 antibioticapillen, 2 paracetamol (nagevraagd bij apotheek of dat mocht, het mag, en het helpt _ge_wel_dig_ deheerzijgeloofdengeprezen en 2 vitamineC-met-zink en af en toe een L-lycine.
Nog even en ik mag zo'n rolletje
Heb vandaag een pakket yakult gekocht voor mee naar de Spaanse berg, als de ab-kuur afgelopen is gooi ik er een yacult-kuurtje in.
Goed bezig! Ben je wat uitgeslapen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:16 schreef AnneX het volgende:
@:Clubsoda deze link heb ik ook ooit opgeslagen 😂 https://www.eatyourbooks.com/
Ongetwijfeld op aanbeveling van iemand, op fok of in de culchat…
Schiet al best aardig op met ruimen en verplaatsen en verzamelen.
Niks bijzonders. ‘Gewoon’ gammel na een Hele Nacht wakker liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed bezig! Ben je wat uitgeslapen?
En wat is met je dat je zoveel slaapt, ben je ziek of iets heel anders? Ik heb het totaal gemist geloof ik, sorry
Oh, dat klinkt niet al te erg. Fijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niks bijzonders. ‘Gewoon’ gammel na een Hele Nacht wakker liggen.
Zonder piekeren oid. En eraan toegegeven. En nu lig ik in bed te werken 😂
Nou ik niet hoor jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:35 schreef sigme het volgende:
Oh ja, Groningers beginnen alles met 'nou'.
Klinkt wel heel cute.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:28 schreef sigme het volgende:
Het is klein. Heeeeeeeeeel klein.
Grondoppervlak is nog geen 25m2, en het is enkel begane grond met daarop een puntdakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |