Tsja. Vertel dat de mensen die in 2008 hun huis verkochten met restschuld.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een huis kopen is de beste investering die je kunt doen, maar je kunt het idd ook gewoon downplayen..
Ik gebruik hiervoor Evernote en geef alle recepten labels zodat je uiteindelijk mapjes hebt met bijv. hoofdgerechten, desserts, Italiaans, vegetarisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:38 schreef AnneX het volgende:
En als je verkoopt, koop je een duurdere berg stenen.
Cul wise…langzamerhand heb ik een berg sites met recepten openstaan.
Hoe rubriceren / organiseren andere mensen zoiets?
Zal ik weer een nieuw mapje maken op het beginscherm van de pad? Zoals er vele verzameld zijn voor ooit . 😂
Ja hoi. In 2017 verkocht met 20k restschuld. Geen seconde spijt van gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Vertel dat de mensen die in 2008 hun huis verkochten met restschuld.
Ik gebruik de app Raindrop.io. Ik heb meer dan 500 recepten gesorteerd in mappen Bakken, Conservering, BBQ, etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:38 schreef AnneX het volgende:
En als je verkoopt, koop je een duurdere berg stenen.
Cul wise…langzamerhand heb ik een berg sites met recepten openstaan.
Hoe rubriceren / organiseren andere mensen zoiets?
Zal ik weer een nieuw mapje maken op het beginscherm van de pad? Zoals er vele verzameld zijn voor ooit . 😂
Nou, volgens @Kreator was die 20k restschuld dan 'de beste investering die je kunt doen'. Ik hoop dat je niet veel investeringen meer doet danquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoi. In 2017 verkocht met 20k restschuld. Geen seconde spijt van gehad.
Het was hier een schildklierklusje en zeer bevredigend. Ik had 1199 recepten in Raindrop staan en het was een grote bende met onjuiste en ontbrekende tags.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Misschien is dat een goed verlofklusje, alle recepten ordenenIk wil ook al een poosje gerechten onderbrengen in de ah app, zodat je in een keer alle ingrediënten op de lijst kan zetten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, volgens @:kreator was die 20k restschuld dan 'de beste investering die je kunt doen'. Ik hoop dat je niet veel investeringen meer doet dan
Bij de Jumbo hebben ze tegenwoordig misvormde kastanjechampignons voor goedkoper. En meestal zijn ze misvormd omdat ze groter zijn dan de normale kastanjechampignons. Ik vind het echt handigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Note to self, gewone champignons zijn het toch net niet in het portobellosteak-recept.
Waarom zou je de diameter van een elektriciteitskabel berekenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net S. gesproken. Die was snotverkouden want hij had carnaval gevierd.![]()
En toch nog mij alles uitleggen over hoe je de diameter van elektriciteitskabels berekent
Nou ja kennelijk heeft ie dikke kabels nodig en dikkere kabels om een groot gebouw van stroom te voorzien. En nog dikkere want ze hadden 'm eerst niet goed verteld hoe veel er wel niet doorheen moest. Ik gebruik vast de verkeerde woorden want dit is niet mijn expertisequote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom zou je de diameter van een elektriciteitskabel berekenen?
Ik neem aan dat je niet in de elektronica aan de gang gaat waar je met een zo dun mogelijke ader gaat werken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:53 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik gebruik hiervoor Evernote en geef alle recepten labels zodat je uiteindelijk mapjes hebt met bijv. hoofdgerechten, desserts, Italiaans, vegetarisch.
Nou leuk…té veel info voor mij om mee te kunnen werken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik gebruik de app Raindrop.io. Ik heb meer dan 500 recepten gesorteerd in mappen Bakken, Conservering, BBQ, etc.
Alle recepten hebben tags. Alle recepten met bloemkool hebben dus de tag bloemkool. Als ik een bloemkool in de tuin of een tgtg-box heb, zoek ik op het woord bloemkool en dan komen alle relevante recepten naar voren.
Ik dacht dat jij het nodig had. Maar hij heeft het blijkbaar nodig voor zijn werk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja kennelijk heeft ie dikke kabels nodig en dikkere kabels om een groot gebouw van stroom te voorzien. En nog dikkere want ze hadden 'm eerst niet goed verteld hoe veel er wel niet doorheen moest. Ik gebruik vast de verkeerde woorden want dit is niet mijn expertise
Wie is S dan? Er is een A, B en Jquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net S. gesproken. Die was snotverkouden want hij had carnaval gevierd.![]()
En toch nog mij alles uitleggen over hoe je de diameter van elektriciteitskabels berekent
S is toch een maatje van Kaatje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |