abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208128763
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:24 schreef Kreator het volgende:

[..]
Een huis kopen is de beste investering die je kunt doen, maar je kunt het idd ook gewoon downplayen. :').
Tsja. Vertel dat de mensen die in 2008 hun huis verkochten met restschuld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208128768
Ik vind t zalig om te huren, nooit anders gedaan *O*
pi_208128769
Tis weekendddddddd *O* *O*
  vrijdag 24 februari 2023 @ 17:53:04 #204
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208128859
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 16:38 schreef AnneX het volgende:
En als je verkoopt, koop je een duurdere berg stenen.

Cul wise…langzamerhand heb ik een berg sites met recepten openstaan.
Hoe rubriceren / organiseren andere mensen zoiets?
Zal ik weer een nieuw mapje maken op het beginscherm van de pad? Zoals er vele verzameld zijn voor ooit . 😂
Ik gebruik hiervoor Evernote en geef alle recepten labels zodat je uiteindelijk mapjes hebt met bijv. hoofdgerechten, desserts, Italiaans, vegetarisch.
pi_208129368
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Tsja. Vertel dat de mensen die in 2008 hun huis verkochten met restschuld.
Ja hoi. In 2017 verkocht met 20k restschuld. Geen seconde spijt van gehad.

Ik denk wel dat kopen voor een groot aantal mensen geen goed idee is. En CotS is daar één van. Geen schande, daar heb em we uitstekende andere oplossingen voor in dit land gelukkig :)
Spoilers!
pi_208129390
Ja voor iedereen een oplossing hier :)
pi_208129393
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 16:38 schreef AnneX het volgende:
En als je verkoopt, koop je een duurdere berg stenen.

Cul wise…langzamerhand heb ik een berg sites met recepten openstaan.
Hoe rubriceren / organiseren andere mensen zoiets?
Zal ik weer een nieuw mapje maken op het beginscherm van de pad? Zoals er vele verzameld zijn voor ooit . 😂
Ik gebruik de app Raindrop.io. Ik heb meer dan 500 recepten gesorteerd in mappen Bakken, Conservering, BBQ, etc.

Alle recepten hebben tags. Alle recepten met bloemkool hebben dus de tag bloemkool. Als ik een bloemkool in de tuin of een tgtg-box heb, zoek ik op het woord bloemkool en dan komen alle relevante recepten naar voren.
Spoilers!
pi_208129485
Misschien is dat een goed verlofklusje, alle recepten ordenen :! Ik wil ook al een poosje gerechten onderbrengen in de ah app, zodat je in een keer alle ingrediënten op de lijst kan zetten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208129667
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja hoi. In 2017 verkocht met 20k restschuld. Geen seconde spijt van gehad.

Nou, volgens @Kreator was die 20k restschuld dan 'de beste investering die je kunt doen'. Ik hoop dat je niet veel investeringen meer doet dan :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208129953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Misschien is dat een goed verlofklusje, alle recepten ordenen :! Ik wil ook al een poosje gerechten onderbrengen in de ah app, zodat je in een keer alle ingrediënten op de lijst kan zetten.
Het was hier een schildklierklusje en zeer bevredigend. Ik had 1199 recepten in Raindrop staan en het was een grote bende met onjuiste en ontbrekende tags.

Ik stelde dit al een paar jaar uit maar nu het klaar is, heb ik er meermaals per week plezier van.
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, volgens @:kreator was die 20k restschuld dan 'de beste investering die je kunt doen'. Ik hoop dat je niet veel investeringen meer doet dan :D
:D

Het deed wel pijn hoor. Vooral omdat we maar 2 maanden hoefden te wachten en we hadden die 20k niet verloren. Maar spijt, nooit. We hadden dat geld wel liever geïnvesteerd in ons huis, maar ja.
Spoilers!
pi_208129966
Hoe zou het staan met de woz van de Groningers in het aardbevingsgebied?

En dank voor de recepten index.
Tot nu toe heb ik in het beginscherm van de ipad mapjes met Brood, Appels etc.
En dat ging door elkaar lopen.
Soms denk ik, dat gewoon weer overnieuw moet beginnen.
pi_208130582
Gezien die waarde ook wordt bepaald door verkoopprijzen, zal die ook wel dalen.
pi_208130659
Note to self, gewone champignons zijn het toch net niet in het portobellosteak-recept.
Spoilers!
  vrijdag 24 februari 2023 @ 20:00:32 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208130680
Ik bakte pizza's voor uk haar feestje. Nu even energie zoeken om de fotos te bewerken en te plaatsen in het pizza topic.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208130869
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Note to self, gewone champignons zijn het toch net niet in het portobellosteak-recept.
Bij de Jumbo hebben ze tegenwoordig misvormde kastanjechampignons voor goedkoper. En meestal zijn ze misvormd omdat ze groter zijn dan de normale kastanjechampignons. Ik vind het echt handig :D
pi_208130891
Ik heb net S. gesproken. Die was snotverkouden want hij had carnaval gevierd. _O_
En toch nog mij alles uitleggen over hoe je de diameter van elektriciteitskabels berekent _O_
  vrijdag 24 februari 2023 @ 20:14:54 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_208130990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net S. gesproken. Die was snotverkouden want hij had carnaval gevierd. _O_
En toch nog mij alles uitleggen over hoe je de diameter van elektriciteitskabels berekent _O_
Waarom zou je de diameter van een elektriciteitskabel berekenen?
Ik neem aan dat je niet in de elektronica aan de gang gaat waar je met een zo dun mogelijke ader gaat werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208131075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef z80 het volgende:

[..]
Waarom zou je de diameter van een elektriciteitskabel berekenen?
Ik neem aan dat je niet in de elektronica aan de gang gaat waar je met een zo dun mogelijke ader gaat werken.
Nou ja kennelijk heeft ie dikke kabels nodig en dikkere kabels om een groot gebouw van stroom te voorzien. En nog dikkere want ze hadden 'm eerst niet goed verteld hoe veel er wel niet doorheen moest. Ik gebruik vast de verkeerde woorden want dit is niet mijn expertise _O-
pi_208131154
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 17:53 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik gebruik hiervoor Evernote en geef alle recepten labels zodat je uiteindelijk mapjes hebt met bijv. hoofdgerechten, desserts, Italiaans, vegetarisch.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik gebruik de app Raindrop.io. Ik heb meer dan 500 recepten gesorteerd in mappen Bakken, Conservering, BBQ, etc.

Alle recepten hebben tags. Alle recepten met bloemkool hebben dus de tag bloemkool. Als ik een bloemkool in de tuin of een tgtg-box heb, zoek ik op het woord bloemkool en dan komen alle relevante recepten naar voren.
Nou leuk…té veel info voor mij om mee te kunnen werken.
Haha…Evernote gooide de nerd op de eerste ipad in 2011. Nooit wat meegedaan.
Succes @Clubsoda 😉

Dan hou ik het / mijn huidige rommelsysteem op de ipad maar aan.
Misschien dat ik al die receptenmapjes eens orden (?) op één ‘pagina’.
Heb ik ooit ook eens gedaan met andere onderwerpen.

Affijn, vanmiddag geslapen, gekookt en nu taai ik weer af. Toch wel gammel.
Hoe is het met jou @Kaatje1 ?
  vrijdag 24 februari 2023 @ 20:22:53 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_208131175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou ja kennelijk heeft ie dikke kabels nodig en dikkere kabels om een groot gebouw van stroom te voorzien. En nog dikkere want ze hadden 'm eerst niet goed verteld hoe veel er wel niet doorheen moest. Ik gebruik vast de verkeerde woorden want dit is niet mijn expertise _O-
Ik dacht dat jij het nodig had. Maar hij heeft het blijkbaar nodig voor zijn werk.
ps
In de EU werken we niet met diameter van de kabel maar met de oppervlakte. mm2
Geen idee wie dat verzonnen heeft, maar het is de standaard in maatvoering.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208131184
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef Tele6 het volgende:
Wie is S dan? Er is een A, B en J *;
pi_208131288
Is S niet degene van de NL les :?
pi_208131292
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wie is S dan? Er is een A, B en J *;
S is toch een maatje van Kaatje?
pi_208131293
Even liggen werd anderhalf uur :7
pi_208131312
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:29 schreef sigme het volgende:

S is toch een maatje van Kaatje?
sig! Is blaas weer de baas? (over de beesten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')