abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208131319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:22 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij het nodig had. Maar hij heeft het blijkbaar nodig voor zijn werk.
ps
In de EU werken we niet met diameter van de kabel maar met de oppervlakte. mm2
Geen idee wie dat verzonnen heeft, maar het is de standaard in maatvoering.
Da's voor z'n studie idd. We oefenen om de week samen Engels voor zijn studie en ik probeer altijd het gesprek een beetje te sturen naar dingen die relevant zijn voor z'n opleiding. Vandaar de kabels. :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wie is S dan? Er is een A, B en J *;
S is een van de Syriërs uit Kaatjes kennissenkring, en ik geef 'm bijles Engels omdat hij niet alleen Nederlands maar óók Engels nodig bleek te hebben voor z'n opleiding.
pi_208131350
Nou, ik stopte met de pil en slik nu *per dag* 4 antibioticapillen, 2 paracetamol (nagevraagd bij apotheek of dat mocht, het mag, en het helpt _ge_wel_dig_ deheerzijgeloofdengeprezen en 2 vitamineC-met-zink en af en toe een L-lycine.
Nog even en ik mag zo'n rolletje ;)

Heb vandaag een pakket yakult gekocht voor mee naar de Spaanse berg, als de ab-kuur afgelopen is gooi ik er een yacult-kuurtje in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208131369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:30 schreef Blues het volgende:

[..]
sig! Is blaas weer de baas? (over de beesten)
Nou, ik voel ze nog wel spartelen :D.
Maar ben gistermiddag begonnen met de ab, dat duurt vast even voordat alles uitgemoord is? Ik dan duim ik maar dat mijn beesies niet zo standvastig zijn als die van @Kaatje1 ...
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208131370
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
Nou, ik stopte met de pil en slik nu *per dag* 4 antibioticapillen, 2 paracetamol (nagevraagd bij apotheek of dat mocht, het mag, en het helpt _ge_wel_dig_ deheerzijgeloofdengeprezen en 2 vitamineC-met-zink en af en toe een L-lycine.
Nog even en ik mag zo'n rolletje ;)

Heb vandaag een pakket yakult gekocht voor mee naar de Spaanse berg, als de ab-kuur afgelopen is gooi ik er een yacult-kuurtje in.
^O^ :D
pi_208131396
Oh ja, Groningers beginnen alles met 'nou'.
pi_208131495
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:29 schreef sigme het volgende:

[..]
S is toch een maatje van Kaatje?
Oh ja. |:(

Sjonge @sigme dood aan de beesten. :R
pi_208132151
@Clubsoda deze link heb ik ook ooit opgeslagen 😂 https://www.eatyourbooks.com/
Ongetwijfeld op aanbeveling van iemand, op fok of in de culchat…

Schiet al best aardig op met ruimen en verplaatsen en verzamelen.

Dordrecht en Rotterdam: kennen jullie deze? https://www.belicio-cheatday.nl/dordrecht/
Oh, ook in Utrecht. Klinkt alsof de tandarts het ook lekker vindt…

[ Bericht 24% gewijzigd door AnneX op 24-02-2023 21:24:06 ]
pi_208132259
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:16 schreef AnneX het volgende:
@:Clubsoda deze link heb ik ook ooit opgeslagen 😂 https://www.eatyourbooks.com/
Ongetwijfeld op aanbeveling van iemand, op fok of in de culchat…

Schiet al best aardig op met ruimen en verplaatsen en verzamelen.
Goed bezig! Ben je wat uitgeslapen?
En wat is met je dat je zoveel slaapt, ben je ziek of iets heel anders? Ik heb het totaal gemist geloof ik, sorry :@
pi_208132300
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Goed bezig! Ben je wat uitgeslapen?
En wat is met je dat je zoveel slaapt, ben je ziek of iets heel anders? Ik heb het totaal gemist geloof ik, sorry :@
Niks bijzonders. ‘Gewoon’ gammel na een Hele Nacht wakker liggen.
Zonder piekeren oid. En eraan toegegeven. En nu lig ik in bed te werken 😂
pi_208132342
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Niks bijzonders. ‘Gewoon’ gammel na een Hele Nacht wakker liggen.
Zonder piekeren oid. En eraan toegegeven. En nu lig ik in bed te werken 😂
Oh, dat klinkt niet al te erg. Fijn!
Laat ik je dan maar een goede nacht wensen :Y
Ik ga ook maar eens aan de nacht beginnen. Even douchen en dan te bedde :z :Z :W
pi_208132424
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:35 schreef sigme het volgende:
Oh ja, Groningers beginnen alles met 'nou'.
Nou ik niet hoor ja
pi_208132479
Trust slapers!

Goede dag vandaag. Gisteravond uit eten, vanmiddag lunchen met oud-collega ( O+ ;( ) , onderweg daarheen kreeg ik een uitnodiging voor sushi volgende week. En in het kader van (andermans) geld uitgeven vanavond de Eurostar naar Londen geboekt *O*

Morgen thuisrommel dagje. Maar even van genieten want de twee weken erna heb ik maar één dag vrij. Voor ik op vakantie ga.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208132614
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 16:28 schreef sigme het volgende:
Het is klein. Heeeeeeeeeel klein.
Grondoppervlak is nog geen 25m2, en het is enkel begane grond met daarop een puntdakje.
Klinkt wel heel cute. O+
pi_208132682
Wij kochten overigens ons nieuwbouwhuis toen iedereen nog riep dat hun nieuwbouwhuis al zoveel meer waard was tegen de tijd dat ze erin konden. Dat zal bij ons niet in de situatie zijn, maar alsnog helemaal blij dat we op dat moment gekocht hebben. O+ Het blijven vreemde sommetjes tussen huis minder waard, maar rente anders een stuk hoger.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 februari 2023 @ 21:52:05 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208132702
Avondje bank en diverse series na een lange week O+.
Yellowstone Drive To Survive, Forgotten Valley, Last of Us, , Derry Girls. Van alles wat :+

Morgen weer op Pelgrimage. Aarlanderveen - Reeuwijk. Slechts 16km. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 24 februari 2023 @ 21:55:38 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208132751
Boh. De laatste verjaardagsgast is opgehaald.

Wat. Een. Rust.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208132807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ik niet hoor ja
Gelachen.

@fietsie was je nog in U. motors kijken? In een kek motorjack?
Oorbellen in? En alle andere stereotypen?
  vrijdag 24 februari 2023 @ 22:00:01 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208132818
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 21:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gelachen.

@:fietsie was je nog in U. motors kijken? In een kek motorjack?
Oorbellen in? En alle andere stereotypen?
Mwoah gewoon lange leren jas en haar los, zodat Hagrid modus actief was.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 22:03:42 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208132882
Dat was de laatste keer Youp. Ouwe kop godverdomme tering tyfus
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208133119
Thuis van pannenkoeken eten en bijkletsen met vrienden. Het regende best hard op de terugweg -O-
Maar ik voel me echt zoveel beter dan 2 dagen geleden en alle dagen daarvoor. Af en toe nog wel licht misselijk en moe maar niet meer uitgeput moe. Zal de dutjes (is anderhalf uur slapen nog wel een dutje) best missen.

Hoop voor je dat je snel voor eeuwig dode beestjes hebt @sigme

Ik heb de foto’s gezien van S en de andere carnavalvierders. De groep zag er mooi uit.

Vraag van een vriend voor @fietsie en @Lucky_Strike: hoeveel gram friet/patat kan er in jullie Instant Pot?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 februari 2023 @ 22:29:09 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208133192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Vraag van een vriend voor @:fietsie en @:Lucky_Strike: hoeveel gram friet/patat kan er in jullie Instant Pot?
Ehm geen idee, ik weeg dat niet
pi_208133390
Wij zijn nog aan het experimenteren met de hoeveelheid friet. Laatste keer was een bodempje van 250g, daar kon bij nader inzien wel wat meer bij. Er kunnen in elk geval 5 snacks op de bodem.
Spoilers!
pi_208133469
Ik zal m dit doorgeven. Hij had er nog nooit van gehoord en was meteen heel enthousiast
We have far more in common than that which devides us..
pi_208135994
Ik werd voor het eerst in anderhalve week niet tussen 3-4 wakker.. En toen hoorde ik iets na vieren half slapend het bekende kattenkots geluid. Meteen klaarwakker ;( halve haarbal op de trap en na opruimen daarvan de andere helft nog op de vloer.

Morgen weer een kans op een ononderbroken nachtrust }:|
pi_208135996
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 04:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd voor het eerst in anderhalve week niet tussen 3-4 wakker.. En toen hoorde ik iets na vieren half slapend het bekende kattenkots geluid. Meteen klaarwakker ;( halve haarbal op de trap en na opruimen daarvan de andere helft nog op de vloer.

Morgen weer een kans op een ononderbroken nachtrust }:|
Ben jij het vriendinnetje van @EttovanBelgie ?
-XOXO-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')