Verhuizing allemaal goed gegaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Drukke week gehad.
Vandaag auto en huissleutels inleveren en dan is het voltooid![]()
![]()
![]()
En dan vanavond lekker in een molentje slapen.. toch een beetje een vakantie gevoel hebben
Oh en wel meegelezen maat alles vergeten![]()
Geen flauw idee wat het is maar als dit nog zwaarder is dan de vorige , pfff enquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, hier, dan kunnen jullie mee horrorren, ik grapte met mijn fysio maandag over hoe erg de workout kon zijn. We kwamen tot de conclusie dat een workout met as many reps as possible voor 7 minuten met burpees wel heel erg naar zou zijn. En dan gevolgd door een zware lift voor max kilo's.
De workout:
as many reps as possible voor 15 minuten:
5 burpees
10 shuttle runs.
Na iedere 10 shuttle runs + 5 extra burpees.
(dus 5 burpees, 10 runs, 10 burpees, 10 runs, 15 burpees, 10 runs ect.)
Dan direct daarna: 1 RM thruster.
Dus the worst case scenario is even worse. Behalve 2x zo lang als in ons "grapje" zit er ook sprinten bij en de lift is de kutste lift die we bezitten.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, hier, dan kunnen jullie mee horrorren, ik grapte met mijn fysio maandag over hoe erg de workout kon zijn. We kwamen tot de conclusie dat een workout met as many reps as possible voor 7 minuten met burpees wel heel erg naar zou zijn. En dan gevolgd door een zware lift voor max kilo's.
De workout:
5 burpees
10 shuttle runs.
Dus the worst case scenario is even worse. Behalve 2x zo lang als in ons "grapje" zit er ook sprinten bij en de lift is de kutste lift die we bezitten.
Het is...anders. Tot op zekere hoogte ook zwaarder. Maar vooral anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is maar als dit nog zwaarder is dan de vorige , pfff en![]()
De ene was moet eerst nog droog zijn voordat ik de nieuwe erin kan doen.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
De workout:
5 burpees
10 shuttle runs.
Morgen, morgen, morgen, dan krijg je aanmoedigingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:20 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook dingen met de was. Moet nog 2 wassen opruimen en er 1 draaien. Verder boodschappen, wat mealprep, dutje, eventueel wat uitzoekwerk op de laptop, regretting my life choices, besluiten of ik morgen of maandag de workout doe en balen van de pijn in mijn lijf.
Ik moest gniffelen. Sorry.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:38 schreef Lonaa het volgende:
In de strategy guide die iemand maakte voor de workout zei hij dingen als:
"This is a good strategy, but obvioulsy all of this goes out the window in the middle of the workout, cause maybe you feel something you have never felt before" en "just lift the bar. It doesn't even matter if you're partely unconcious"
Dus.
Ja, nou, ik neig dus wel naar morgen. Dan heb ik het gehad. Er is aanmoediging. Iedereen is aan het doodgaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Morgen, morgen, morgen, dan krijg je aanmoediging![]()
Ik beloof dat ik me enigszins zal gedragen en niet zal gaan juichen, springen, dansen en gillenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, ik neig dus wel naar morgen. Dan heb ik het gehad. Er is aanmoediging. Iedereen is aan het doodgaan.
Ik ben maandag vast fitter in mijn lijf dan morgen, maar dan moet ik m alleen doen en dat is kut. Also ik voorzie dan 3 extra reps. Dat is het me geloof ik niet waard
Oh mag hoor, dat boeit me niet. Ik maak dat toch niet bewust mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik me enigszins zal gedragen en niet zal gaan juichen, springen, dansen en gillen
Toch wel partly unconscious dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh mag hoor, dat boeit me niet. Ik maak dat toch niet bewust mee.
Dat verwacht ik wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch wel partly unconscious dan.
Dat vind ik zelf ook altijd de prettigste plek tijdens de workout, nergens anders aan denken dan datgene waar je op dat moment mee bezig bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel ja.
Soberso wel graag "in mijn bubbel" tijdens workout.
"Hoezo zijn er nog maar 3 minuten voorbij, ik kan nu al niet meer"quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook altijd de prettigste plek tijdens de workout, nergens anders aan denken dan datgene waar je op dat moment mee bezig bent.![]()
Ok, gecombineerd met een "hoerige kutoefening" en "hoezo duurt een minuut zo lang".
Je gaat de tel kwijt raken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:50 schreef Troel het volgende:
Ik word bang van jullie. Ik 'moet' morgenochtend ook nog sporten (voordat ik @:lonaa dan ga aanmoedigen). En dan is er niemand bij om voor me te tellen en dan moet ik zelf de tel niet kwijtraken
Mijn wekker staat doordeweeks om half 7 en ik heb bedacht dat ik meteen ga als ik wakker ben, dan kan ik ontbijt meenemen op de terugweg (ja, zeg maar niets over goede gewoontesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je gaat de tel kwijt raken.
Ik weet overigens niet hoe laat ik moet, ben bang om 1030 al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |