Minpunt van deel 1 vond ik wel dat de chapters repetitief waren voor alle personages. Steeds dezelfde opbouw.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet aan grinden. Dat is voor mensen zonder tactiek.
Ja, ik ben zéér tevreden. Alles lijkt beter en uitgebreider dan deel 1. Alle 1ste hoofdstukken ook gedaan + al een aantal 2e hoofdstukken.
Mijn favoriete character is: Temenos.
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Minpunt van deel 1 vond ik wel dat de chapters repetitief waren voor alle personages. Steeds dezelfde opbouw.
Is dat anders in deel 2?
Dit klinkt goed, ik kijk uit naar de volledige review.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
En je hebt nu ook cross-over chapters, zodat de characters wat meer interactie hebben. Ik vind dit érg leuk.
Bedankt, je bent minder kinderachtig dan @Scrummiequote:Op maandag 27 februari 2023 16:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal niets zeggen over het Ten Hag topic.
ravioliquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik die rijst met kip.
@tong80 heeft een pittige mening over FOK!ken tijdens het werken.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook het is vreselijk
Daarom zit ik weer ouderwets de hele dag op FOK (lol)
Curryquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik een uitsmijtertje maak straksquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hachee, laatste portie.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dürümquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En TLOU kijken onder werktijd?quote:Op maandag 27 februari 2023 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
@:tong80 heeft een pittige mening over FOK!ken tijdens het werken.
Andijviestamppot met kaas en gehaktballenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
9/10.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit klinkt goed, ik kijk uit naar de volledige review.
ook van @:Lange_lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |