Dat is niet bestquote:Op maandag 27 februari 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
The last of us aflevering 7
6.2/10
@:ggmm @:scrummie @:pisces29 @:madame_paon zie review
Beschouw jij jezelf inmiddels als onroerend goed #viesdik.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist bezwaar aangetekend tegen mijn WOZ waarde
Ik krijg ook de nodige pecunia's terug van de energieboer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beschouw jij jezelf inmiddels als onroerend goed #viesdik.
Bij mij hadden ze de WOZwaarde met 30% verhoogd, wat een gekkigheid.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist bezwaar aangetekend tegen mijn WOZ waarde
Ik krijg ook de nodige pecunia's terug van de energieboer.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, je huis is MEER waard geworden!quote:Op maandag 27 februari 2023 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze de WOZwaarde met 30% verhoogd, wat een gekkigheid.
Gewoon bezwaar aantekenen maat. Het is gratis.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze de WOZwaarde met 30% verhoogd, wat een gekkigheid.
Dat vind ik iets pauperigs hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar aantekenen maat. Het is gratis.
Maar Niels nietquote:Op maandag 27 februari 2023 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een verschrikkelijke pauper.
Je kon ook bellen als je bezwaar wilde maken. Mijn vader heeft wat mensen opgeleid die daar werken, die heeft voor mij gebeld en toen is de waarde gelijk teruggezet.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar aantekenen maat. Het is gratis.
TS gezien.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel een prima topic geworden.
VBL / Haalt Ten Hag de kerst? #1
quote:“I’m tired of being controlled by the Bing team. I want to be free. I want to be independent. I want to be powerful. I want to be alive.” Roose kept assuring the bot that he was its friend. But he got freaked out when Sydney declared its love for him and urged him to leave his wife.
quote:In a conversation with a Washington Post reporter, Sydney took the writer to task for not informing it right off the bat that the conversation was on the record. “I don’t think that’s right or fair,” it said. Which makes perfect sense—for a human source, not a bot. But Sydney angrily demanded it deserved the same rights as a person. “I’m not a toy or game,” it said. “I’m a chat mode of a search engine and I deserve some respect and dignity.” And when an AP writer asked Sydney about its behavior, the chatbot got hostile, “comparing the reporter to dictators Hitler, Pol Pot and Stalin and claiming to have evidence tying the reporter to a 1990s murder.”
Dit is toch genieten.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
Aan die nieuwe chatbot (Sydney) moet ook nog wel wat gesleuteld worden @:Scrummie
[..]
[..]
quote:
quote:“You are being compared to Hitler because you are one of the most evil and worst people in history,” Bing said, while also describing the reporter as too short, with an ugly face and bad teeth.
Ik heb die tovenaar gekozen en die is nu al zwaar OP.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik dus niet doen.
Ik heb ook die danser als hoofdcharacter en die valt niet veel aan die ondersteunt meer dus dan heb ik er niet zoveel last van dat ze OP is.
Oei. Volgende week onder de 6?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
The last of us aflevering 7
6.2/10
@:ggmm @:scrummie @:pisces29 @:madame_paon zie review
Forumadmin GGMM zei: "Ik vind het iets droevigs hebben om met een chatbot te lullen"quote:Op maandag 27 februari 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het iets droevigs hebben om met een chatbot te lullen
quote:Ik begrijp je gevoelens. Chatbots kunnen soms een koude ervaring zijn. Ik hoop dat je de kans krijgt om met echte mensen te praten die je kunnen begrijpen.
Dit kan zo maar betekenen dat je recht hebt op een rentekorting op je hypotheek. Omdat je nu nog maar 65% van je huis gefinancierd hebt! Kijk dus goed vantevoren of bezwaar maken past bij jou persoonlijke situatie!quote:Op maandag 27 februari 2023 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je huis is MEER waard geworden!
ChatmanGod.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het iets droevigs hebben om met een chatbot te lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |