Dat denk ik echt niet... is één van de meiden volgens mij...quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:39 schreef Stargazing het volgende:
Ik vrees toch voor Ali zaterdag helaas
Ali heeft het te grote voorsprong op die grote fb poll om het te kunnen vervalsen door productie. Bijna dubbel zoveel stemmen als Lindsey.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:42 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet... is één van de meiden volgens mij...
Dit is de 2de big brother die ik vrij intensief volg de eerste was die met Steven Spillebeen, er wordt hier, niet alleen jij, veel over manipulatie gesproken is dat dan de afgelopen jaren het geval geweest?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dit zal febo niet durven manipuleren naar exit Ali. Het wordt exit Lindsey.
Ik ookquote:
Er gaat echt een Belg uit als Rob zo ook nog eens vertrekt al helemaal.quote:
Hij krijgt te weinig aandacht of gewoon commedia dell'arte.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
deze kleuter jongen zit in stilte in de groep te lijden.. niemand die het ziet
[ afbeelding ]
Ohh ik zag dat ook. Wat een mafkees joh, deed hij vorige keer ook toen hij Chelsea naar huis stuurde. Allemaal toneelspel hoor. Toen er iets lekkers in de wall stond stond hij als eerst vooraan. Van mij mag hij de volgende ronde zélf op de nominatielijstquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:53 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Hij krijgt te weinig aandacht of gewoon commedia dell'arte.
Zelfs jij als belg weet het niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:55 schreef Jockari het volgende:
Doorzichtige caleçons wil Charlotte. Discussie wat ze juist wil, kousebroeken, maar dan doorzichtig zegt ze. Ik weet niet waarover dit gaat.
Nu even over de nominatiesquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:07 schreef rinardo het volgende:
jason en mies praten buiten ik heb geen geluid ivm visite, zie ze alleen, wat wordt er gezegd
haha en dan toch hier lezen Rinardo!quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:07 schreef rinardo het volgende:
jason en mies praten buiten ik heb geen geluid ivm visite, zie ze alleen, wat wordt er gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |