abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208121577
Hoekstra doet het eigenlijk best aardig als minister van Buitenlandse Zaken.
Kaag zal wel balen dat ze zo nodig met hem van baan wilde wisselen, en zij nu in Den Haag op de centen moet passen terwijl Hoekstra alle shine pakt en de wereld overvliegt in de grootste internationale crisis in Europa sinds WWII.
Mooi om te zien hoe Hoekstra en zijn Oekraïense collega Kuleba warme banden hebben.

twitter

twitter
pi_208121578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 00:23 schreef einzeinz het volgende:
Vorig jaar vroegen we hier met z'n allen of het al begonnen was (de oorlog). Ik vraag nu of Rusland al zijn lente offensief gestart heeft?
De meningen zijn verdeeld, maar de meeste experts denken dat ja, het russische offensief is pak em beet 2 weken geleden begonnen.
pi_208121586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 01:30 schreef oheng het volgende:

[..]
De meningen zijn verdeeld, maar de meeste experts denken dat ja, het russische offensief is pak em beet 2 weken geleden begonnen.
Verwacht binnen enkele dagen/weken nog wel een intensivering. Ze moeten toch nodig eens wat doelen halen.
pi_208121600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Boem, ben gebanned na 1 keer Slava Ukraini
Vaag, ik niet. :{
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_208121817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik vraag het voor een vriend. Maar wie de ..... is Pieter Waterdrinker nu weer?
Die ene schrijvert die als ie weer eens gezopen heeft allerlei wonderlijke tweets de wereld in slingert
pi_208121842
VN-stemming

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208121973
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 01:09 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja, China heeft de VS aardig op z'n kloten gegeven. Verbaal dan. Als zij zich openlijk achter Rusland scharen, wat ik zeer wel mogelijk acht, dan zijn de poppen aan het dansen.

Hallo WO3 :'(
Misschien moet china zich niet bemoeien met europese aangelegenheden.

oh en mocht iemand beginnen over de vs:

VS== europeanen
pi_208121985
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 01:34 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Verwacht binnen enkele dagen/weken nog wel een intensivering. Ze moeten toch nodig eens wat doelen halen.
waarom pas na 1 jaar, je best gaan doen?
  vrijdag 24 februari 2023 @ 07:22:14 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208121987
146820 dooie Russen na 1 jaar oorlog

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208122014
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 05:57 schreef Aether het volgende:
VN-stemming

[ afbeelding ]

Het lijkt zo al heel anders :P
pi_208122066
Volgens mij niets dat niet is geprobeerd, voorgesteld of geschonden is door Rusland
quote:
China roept in '12-puntenplan' op tot wapenstilstand en onderhandelingen
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-67663948

De Chinese regering heeft een jaar na de Russische invasie een '12-puntenplan' naar buiten gebracht, waarmee het land de oorlog in Oekraïne tot een einde wil brengen. Het plan bevat geen bijzondere nieuwe plannen of stellingnames. Het Chinese plan roept onder meer op tot een staakt-het-vuren en vredesonderhandelingen, maatregelen om ervoor te zorgen dat kerncentrales veilig blijven, 'humanitaire vluchtroutes' voor burgers, en garanties voor een veilige graanexport vanuit Oekraïne. Ook wil China dat westerse landen de sancties tegen Rusland beëindigen.

De Chinese regering heeft eerder gezegd dat het een 'partnerschap zonder grenzen' heeft met Rusland, en beschuldigde vorig jaar westerse landen ervan de oorlog in Oekraïne te hebben uitgelokt. In het nieuwe plan roept China landen wereldwijd op om de 'koude-oorlogsmentaliteit' achter zich te laten, een term die wordt gezien als codetaal voor Amerikaanse bemoeizucht in andere landen. Ook lijkt het plan kritiek te leveren op een mogelijk NAVO-lidmaatschap voor Oekraïne, in de bewering dat "regionale veiligheid niet kan worden bewerkstelligd door militaire samenwerkingsverbanden te verstevigen of uit te breiden".

China werd er eerder deze week door de VS van beschuldigd wapens te willen leveren aan de Russen, iets dat het land ontkent. In de Algemene Vergadering onthield het land zich donderdag van stemming, toen de resolutie werd behandeld waarin Rusland werd opgeroepen zich terug te trekken uit Oekraïne.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 07:47:03 #287
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208122072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 07:32 schreef Raw85 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt zo al heel anders :P
Als we het bekijken naar percentages van de wereldbevolking is het als volgt:

50,7% onthouding
2,93% tegen
46,37% voor
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_208122076
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 07:45 schreef Aether het volgende:
Volgens mij niets dat niet is geprobeerd, voorgesteld of geschonden is door Rusland
[..]

regionale veiligheid wordt niet bewerkstelt door militaire samenwerkingen, ja ja. europa moet buigen voor rusland.....

Echt wat een droeftoeters....
pi_208122084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 07:47 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Als we het bekijken naar percentages van de wereldbevolking is het als volgt:

50,7% onthouding
2,93% tegen
46,37% voor
Alleen kan 90% van de landen die onthouden van stemmen geen invloed uitoefenen op het beleid van hun land en leeft in een autocratie....

dus iets suggerenen van support naar bevolkingsaantal is dit natuurlijk bullshit
pi_208122103
quote:
[..]

-staakt-het-vuren: kan definitief als Rusland zich terugtrekt;
-kerncentrales veilig: als Rusland zich terugtrekt is er geen enkel gevaar meer;
-humanitaire vluchtroutes: niet nodig als Rusland zich terugtrekt;
-veilige graanexpert; zonder problemen mogelijk als Rusland zich terugtrekt;
-Westerse sancties beëindigen: lijkt me geen probleem als Rusland zich terugtrekt.

Kritiek op evt. lidmaatschap van NAVO.. als Rusland zich terugtrekt valt daar vast wellicht best wat over af te spreken. Wel EU-lid, geen NAVO-lid oid.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 07:58:22 #291
56749 BlaZ
pi_208122130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 07:50 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Alleen kan 90% van de landen die onthouden van stemmen geen invloed uitoefenen op het beleid van hun land en leeft in een autocratie....

dus iets suggerenen van support naar bevolkingsaantal is dit natuurlijk bullshit
Het is ondersteuning van landen die een bepaalde demografische macht vertegenwoordigen. Het is met name van belang om de machtsverhoudingen op lange termijn te kunnen duiden.

Autocratieën volgen normaal gezien de publieke opinie vrij strict, een autocraat kan lastig aan de macht blijven als hij tegen de wil van de meerderheid in gaat.

In India steunt 60% de beslissing van onthouding in dit geval:
https://timesofindia.indi(...)cleshow/89968765.cms

Dit geeft een idee van de situatie in China:
https://thediplomat.com/2(...)-support-for-russia/
  vrijdag 24 februari 2023 @ 08:00:38 #292
56749 BlaZ
pi_208122146
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 00:17 schreef Korenfok het volgende:

[..]
wat is india's argument om niet te stemmen, of is modi bang dat mensen hem als dictator zien thuis?
Dit vertegenwoordigd de Indiase publieke opinie en is sterk gestaaft op de historische bonden en Russische ondersteuning in het Kashmir conflict.
pi_208122196
Dat puntenplan van China rijmt overigens ook niet echt met het bericht dat ze zouden overwegen wapens te leveren aan Rusland. Zo'n beetje ieder punt raakt verder uit zicht als ze dat zouden doen.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 08:24:55 #294
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208122299
Een jaar geleden. Deze video :'( :'( :'( :'(

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 24 februari 2023 @ 08:25:40 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208122307
twitter
pi_208122364
quote:
84s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 08:24 schreef Starhopper het volgende:
Een jaar geleden. Deze video :'( :'( :'( :'(

[ twitter ]
Als je die video beeld voor beeld bekijkt, lijkt het of er iets op dat vliegtuig afgeschoten wordt, niet of er iets uitvalt.
pi_208122376
quote:
[..]

China zegt weer een hoop niets in dit plan, zoals verwacht natuurlijk.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 08:36:54 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208122387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 08:33 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Als je die video beeld voor beeld bekijkt, lijkt het of er iets op dat vliegtuig afgeschoten wordt, niet of er iets uitvalt.
Dat zie ik niet? Ik zie een jet die 2 raketten schiet
pi_208122444
Vol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')