Ten Hag gaat lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
Manchester tegen Barcelona was een veel leukere wedstrijd, wederom.
Vooral een mooi eindresultaatquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
Manchester tegen Barcelona was een veel leukere wedstrijd, wederom.
Omdat wij vonden dat het tijd voor je was om uit je nest te komen.quote:
En in het begin wilden ze ‘m na 3 wedstrijden al bijna weghebbenquote:
Zeker. Ander minpuntje is ook nog wel dat die steeds wat rare transfers voert.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
En in het begin wilden ze ‘m na 3 wedstrijden al bijna weghebbengelukkig heeft hij doorgezet, ook met dat hele Ronaldo gebeuren.
Ben wel echt onder de indruk, al vind ik het nog steeds moeilijk om naar zijn interviews te kijken, he.
Ah.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat wij vonden dat het tijd voor je was om uit je nest te komen.
Ja iemand moet de SC bewaken he.quote:
Had fijn geweest als ik dat eerder had geweten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja iemand moet de SC bewaken he.
Hij moet nog even wachten op Qatar en dan kan hij alles kopen wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Ander minpuntje is ook nog wel dat die steeds wat rare transfers voert.
Nee dan was je weggelopenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had fijn geweest als ik dat eerder had geweten.
70 miljoen incoming voor Alvarezquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij moet nog even wachten op Qatar en dan kan hij alles kopen wat los en vast zit.
Is toch de eerste wedstrijd geschorst.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
70 miljoen incoming voor Alvarez
Dat maakt Ten Hag niet veel uit. Die betaald graag teveel voor spelers.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch de eerste wedstrijd geschorst.
Dat heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:16 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een uitstekend moment om thee te zetten
Dan is mijn theorie bewezenquote:
De Goeree-Overvlaketunnel, wie kent hem niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op de radio. Een file bij de Vlakée tunnel in plaats van Vlakuh tunnel.
Ik denk iedereen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Goeree-Overvlaketunnel, wie kent hem niet.
Ze lezen meequote:
Ja, dat denk ik wel. Misschien als we hier een ESF nieuwtje plaatsen, komt dat over een half uur in het nieuws?quote:
Wel op je timing lettenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:02 schreef Strani het volgende:
'No meeting Friday' vandaag van mijn bedrijf. Dit schrijf ik terwijl ik alsnog gewoon in een meeting zit
Maar goed, alleen maar luisteren gelukkig, hoef zelf denk ik niks te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |