Ja, dat begint meteen goed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:24 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb nog maar een halve aflevering gezien.Maar so far so good.
Ik heb nu 3,5 aflevering gezien en vind het nu al beter dan België en Nederland. Zoveel emoties die hoog oplopen en veel dynamiek in de groep. En het zijn Onbekende Britten waardoor iedereen oprecht is en meer gefocust op het doel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:22 schreef Meke het volgende:
Ik zit helemaal in De verraders UK, heel leuk
UK is veel en veel beter dan NLquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:22 schreef Meke het volgende:
SPOILER: aflevering 5 - Traitors UK 🇬🇧2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja dat vond ik ook een toffe afleveringquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:51 schreef Cirilico het volgende:
Aflevering 5 is.
SPOILER: aflevering 5 - Traitors UK 🇬🇧2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf al verder, dus voordat je per ongeluk verder leest doe ik even een losse spoilerSPOILER: aflevering 52Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: aflevering 82Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels 8 ook gekeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja dat vond ik ook een toffe afleveringIk ben zelf al verder, dus voordat je per ongeluk verder leest doe ik even een losse spoilerSPOILER: aflevering 52Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: aflevering 82Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: aflevering 8 🇬🇧2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Inmiddels 8 ook gekeken.SPOILER: aflevering 8 🇬🇧2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels heb ik het hele seizoen afSPOILER: aflevering 82Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: finale2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 06:28 schreef Pino112 het volgende:
Nieuw seizoen op RTL komt er aan
https://www.rtlboulevard.(...)seizoen-de-verraders
En dit zijn de uitverkoren deelnemers:
Jan Slagter (directeur MAX),
Herman den Blijker (chef-kok),
Betty Glas (verslaggever RTL Nieuws),
Irene van de Laar (presentatrice),
Pernille La Lau (presentatrice),
Ferri Somogyi (acteur),
Sunny Bergman (documentairemaker),
Katinka Simonse (kunstenares),
Sander Huisman (artiest),
Nathan Rutjes (ex-profvoetballer),
Thomas Cammaert (acteur),
Jordy Huisman (artiest),
Maria Fiselier (operazangeres),
Giorgio Hokstam (radio-dj),
Chahid Charrak (influencer),
Billy Dans (artiest),
Selma Omari (YouTuber),
Noël van Kleef (actrice),
Jessie Maya (YouTuber) en
Noor Omrani (hockeyster).
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:12 schreef Danzig het volgende:
Ik heb inmiddels ook de US versie gezien, ze hebben in 1 keer alle afleveringen online gezet. De US versie is op hetzelfde kasteel opgenomen als de UK versie, ook de opdrachten zijn hetzelfde. Het einde van de US versie is wel behoorlijk heftig.
Die merkwaardige schotse acteur vond ik wel wennen.SPOILER: USA 🇺🇲 S1 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow weer ferriquote:Op donderdag 2 maart 2023 02:04 schreef svann het volgende:
Vrijdag begint een nieuwe serie met BN-ers op RTL4.
[..]
Ik haalde ff Doedens en Somogyi door elkaarquote:
Die moet ik eens gaan bekijken op Videolandquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:22 schreef Meke het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:08 schreef DaMart het volgende:
Leuk, die mix van bekende en onbekende Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop