RIP Xboxquote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Marsenal het volgende:
Xbox overleden. Er zit iets van vloeistof overheen, geen idee wat er gebeurd is, maar als ik vanavond in de bak zit is er een kleuter in elkaar getikt![]()
![]()
Meteen nieuwe besteld
Starfield zou een instabuy zijn als ze er niet steeds zo ambitieus over deden. Ik geloof daar niet 1-2-3 in
Ik denk dat ze die ambities waar gaan maken, gezien de starfield direct presentatie...quote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Marsenal het volgende:
Xbox overleden. Er zit iets van vloeistof overheen, geen idee wat er gebeurd is, maar als ik vanavond in de bak zit is er een kleuter in elkaar getikt![]()
![]()
Meteen nieuwe besteld
Starfield zou een instabuy zijn als ze er niet steeds zo ambitieus over deden. Ik geloof daar niet 1-2-3 in
Ik kreeg daar net een appje over ook. Kan het zelf niet kijken, morgen effe youtube aanslingeren.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die ambities waar gaan maken, gezien de starfield direct presentatie...
Geweldig hoorquote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kreeg daar net een appje over ook. Kan het zelf niet kijken, morgen effe youtube aanslingeren.
De eerste was ook wel apart. De 2e was een heel stuk beter.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zin in de nieuwe fable. Ook al he fable 1 nooit meer verder gespeeld vanwege frustatie dat ik snel doodging en dat ik geen andere quests kon kiezen.
Die maar eens proberen als ik de tijd voor heb. Teveel games en te weinig tijd (en ook nog andere hobbies hebben)quote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eerste was ook wel apart. De 2e was een heel stuk beter.
Klinkt bekendquote:Op zondag 11 juni 2023 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maar eens proberen als ik de tijd voor heb. Teveel games en te weinig tijd (en ook nog andere hobbies hebben)
Nog maar een keer:quote:Op zondag 11 juni 2023 20:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die ambities waar gaan maken, gezien de starfield direct presentatie...
De planeten zijn niet gegenereerd toch? Maar er zullen ongetwijfeld veel 'resource'-planeten zijn, kortom, zo leeg als mijn spaarvarkenquote:Op zondag 11 juni 2023 09:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb liever 1-10 planeten vol met content dan 1.000 planeten die bijna volledig leeg zijn. Nu komt het over als No Man’s Sky met een groter budget en andere designkeuzes (minder planeten, minder vrijheid en meer story).
Benieuwd hoe ze dat gaan doen.
quote:Op maandag 12 juni 2023 07:36 schreef Pheno het volgende:
Meanwhile: 30fps genot
https://www.ign.com/artic(...)-xbox-series-x-and-s
Straks schrijft ze ook nog je naam verkeerdquote:Op maandag 12 juni 2023 09:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Klinkt als een 18 jarig Starbucks meisje uit Laguna Beach. Wie verzint zoiets?
ghehequote:Op maandag 12 juni 2023 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks schrijft ze ook nog je naam verkeerd
Het is inmiddels gelukt door op een PC naar de Microsoft Store te gaan en hem daar gratis te redeemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt met Gamepass Ultimate wel automatisch Gold erbij, dus zou je games gratis kunnen claimen
Idem. Ik ga dan ook niet pre-orderen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Marsenal het volgende:
![]()
Meteen nieuwe besteld
Ja psies. Misschien de eerste patch afwachten, is met grote RPGs ook nog wel eens handigquote:Op maandag 12 juni 2023 16:58 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Idem. Ik ga dan ook niet pre-orderen.
Maar waarschijnlijk wel kopen als de eerste reviews redelijk positief zijn (dan check ik ook die van users, en bijv de mensen hier).
Heb ik met Cyberpunk ook nog maanden op zitten wachten. Was toen 25 euro toen ik die kocht.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja psies. Misschien de eerste patch afwachten, is met grote RPGs ook nog wel eens handig
Midtown Madness, Deadly Tide, Crimson Skies bijvoorbeeld zat ik meer aan te denken. Nu hadden ze ooit fasa aangekocht maar naast twee strategiespellen en een paar losse flodders aan mechwarrior nooit echt meer mee aan de slag gegaan. Ik vind het aanbod gewoon niet heel bijzonder/uitgesproken momenteel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Perfect Dark en Fable zijn dat wel hoor.
Al die FASA titels zitten toch in onmogelijke IP-constructies? Soort intellectueel eigendomspaghetti.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Midtown Madness, Deadly Tide, Crimson Skies bijvoorbeeld zat ik meer aan te denken. Nu hadden ze ooit fasa aangekocht maar naast twee strategiespellen en een paar losse flodders aan mechwarrior nooit echt meer mee aan de slag gegaan. Ik vind het aanbod gewoon niet heel bijzonder/uitgesproken momenteel.
Dat geldt voor helaas heel veel IP van tussen pakweg 1995 en 2010... veel titels hebben de rechten zo versplinterd liggen dat niemand echt weet hoe het zit...quote:Op maandag 12 juni 2023 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Al die FASA titels zitten toch in onmogelijke IP-constructies? Soort intellectueel eigendomspaghetti.
Wat, Starfield? Ja ik ben ook wel enigszins hyped geraakt sinds de laatste beelden. Het is me in ieder geval niet tegengevallen. Toffe controller welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:34 schreef OMG het volgende:
Nou maar hopen dat 't niet tegen gaat vallen, maar heb er zin in.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |