hoezo eenzijdig, zijn er meer perpectieven te laten zien van de russische politiek, want is er ruimte voor een andere kant?quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Het is eenzijdige linkse propaganda. Dat mag, maar niet met andermans belastinggeld.
Jawel hoor. Gebeurd toch gewoon? Je kan ook naar Ongehoord Nederland zappen Henk en fappen op het feit dat je wel je geliefde geluid op de NPO hoort “van je belastingcentjes” en NAVO deze invasie heeft uitgelokt. Jij ook weer blij.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:48 schreef weetjewel5 het volgende:
Het is eenzijdige linkse propaganda. Dat mag, maar niet met andermans belastinggeld.
Nee gewoon geen propaganda van belastinggeld, van welke kant dan ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:02 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gebeurd toch gewoon? Je kan ook naar Ongehoord Nederland zappen Henk en fappen op het feit dat je wel je geliefde geluid op de NPO hoort “van je belastingcentjes” en NAVO deze invasie heeft uitgelokt. Jij ook weer blij.
Waarom ben je aan het draaien? Net had je het nog over "eenzijdige linkse propaganda".quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Nee gewoon geen propaganda van belastinggeld, van welke kant dan ook.
Hij wil gewoon alleen propaganda horen, want wat rusland echt zegt, bijvoortbeeld dat hier dagelijks veroordeelde pedofielen in jurken met baarden voor de klasstaan, weet hij ook dat dit niet bestaat (aangeziene en veroordeelde pedofiel geen BVG voor de funcite kan krijgen). maar goed hij heeft de leugens en propaganda nodig voor zijn nazi heilstaat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:02 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gebeurd toch gewoon? Je kan ook naar Ongehoord Nederland zappen Henk en fappen op het feit dat je wel je geliefde geluid op de NPO hoort “van je belastingcentjes” en NAVO deze invasie heeft uitgelokt. Jij ook weer blij.
Ze laten nieuws zien. Gebeurtenissen. Dingen die plaatsvinden. Doen daar verslag van. Met je propaganda.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Nee gewoon geen propaganda van belastinggeld, van welke kant dan ook.
Om eerlijk te zijn denk ik dat jij zo diep in de fabeltjesfuik zit dat jij niet in staat bent om te beoordelen wat propaganda is en wat niet. Laat staan bepalen hoe belastinggeld besteed moet worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een half jaar? Nee. Veel langer terug. 3 jaar inmiddels.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:58 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]![]()
Een half jaar geleden was je zelf nog 'extreemrechts'. lekker met de wind meewaaien.
Deze user gebruikt ook allerlei Russische bronnen voor z’n nieuwsgaring. Ik kan me voorstellen dat het verschil tussen neutrale verslaggeving en propaganda dan wat verwatertquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze laten nieuws zien. Gebeurtenissen. Dingen die plaatsvinden. Doen daar verslag van. Met je propaganda.
russische msm, wat volledig te vertrouwen is. Alles klopt, wat kremlin zegt over het westen is volgens de kritisch denkersquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Deze user gebruikt ook allerlei Russische bronnen voor z’n nieuwsgaring. Ik kan me voorstellen dat het verschil tussen neutrale verslaggeving en propaganda dan wat verwatert
Jij wilt zeggen dat er in Nederland geen propaganda is?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze laten nieuws zien. Gebeurtenissen. Dingen die plaatsvinden. Doen daar verslag van. Met je propaganda.
Het komt niet eens in de buurt bij de drek die uit Rusland komt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat er in Nederland geen propaganda is?
Echte, pure onversneden propaganda nemen ze, kritiekloos, als schaapjes zou ik willen zeggen, voor waar aan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
russische msm, wat volledig te vertrouwen is. Alles klopt, wat kremlin zegt over het westen is volgens de kritisch denkers
Nederlandse nieuwsbronnen zijn ook niet zaligmakend maar je ziet een essentieel punt over het hoofd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En ook wel op de publieke zenders. Alleen tik jij dingen af als propaganda die weer net geen propaganda zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar oh oh, wat zijn ze kritisch en zelf nadenkendquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En ook wel op de publieke zenders. Alleen tik jij dingen af als propaganda die weer net geen propaganda zijn.
Daarentegen ventileer je hier wel blindelings wel de nodige propaganda van andere kanalen.
Als je moest kiezen, NL msm propoganda of Russische propaganda, wat kies je?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
rus natuurlijk, want dat is lekker anti-westers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je moest kiezen, NL msm propoganda of Russische propaganda, wat kies je?
Ze hebben altijd het vreemde beeld dat iedereen die niet in hun waanideeën gelooft, de hele dag voor de tv naar de NOS zitten te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar oh oh, wat zijn ze kritisch en zelf nadenkend
![]()
Voornamelijk Comedy Central, al begin ik me steeds vaker af te vragen waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze hebben altijd het vreemde beeld dat iedereen die niet in hun waanideeën gelooft, de hele dag voor de tv naar de NOS zitten te kijken.
Ik durft te wedden dat de meerderheid hier amper nog televisie kijkt.
geef eens een voorbeeld van propaganda door de overheid?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En ook wel op de publieke zenders. Alleen tik jij dingen af als propaganda die weer net geen propaganda zijn.
Daarentegen ventileer je hier wel blindelings wel de nodige propaganda van andere kanalen.
Link?quote:Op donderdag 23 februari 2023 05:35 schreef Hathor het volgende:
Wat een tenenkrommende beelden van dat feest in Moskou zeg. Russen zijn met afstand toch wel het meest debiele volk op de planeet.
Ik kijk alleen nog VI en af en toe eens nieuwsuur. Verder denk ik dat mijn tv-abbo ook de prullenbak in kan. Wat een treurnis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voornamelijk Comedy Central, al begin ik me steeds vaker af te vragen waarom eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |