abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208107548
Op de Russische staatstelevisie is besproken of het niet beter zou geweest zijn om de Amerikaanse president om het leven te brengen, nu de gelegenheid zich voordeed. “Maar dan komt Kamala Harris aan het hoofd te staan. Zij kent totaal geen limieten”, vond het panel experts.

Het debat raakte verhit toen presentatrice Olga Skabejeva zich afvroeg waarom Biden veiligheidsgaranties gekregen had. “Amerikanen denken nu dat we alles zomaar laten gebeuren, zonder enige vergeldingsactie. Zelfs een bezoek van hun president aan Oekraïne kan zomaar.”

“We hadden in principe kunnen afrekenen met Biden, maar dat zou een overdreven reactie geweest zijn”, concludeerde militair expert Evgeny Buzhinsky.

Bron(nen): HLN

(https://www.msn.com/nl-nl(...)45f7901d2eff25642eb1)

--------

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208107610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
Chinees pakt de Trump tactiek

[ afbeelding ]
Haha niet eens Xi, wat een bitch die Putin _O-
pi_208107761
quote:
_O_ Laibach _O_

Die zaten de boel al te fucken toen Tito nog de scepter zwaaide.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208107770
Wat een tenenkrommende beelden van dat feest in Moskou zeg. Russen zijn met afstand toch wel het meest debiele volk op de planeet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_208107796
U.S. Considers Release of Intelligence on China’s Potential Arms Transfer to Russia
https://www.wsj.com/artic(...)r-to-russia-8e353933

Analysis: Xi ponders ramifications of supporting Russia
https://asia.nikkei.com/E(...)of-supporting-Russia
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208107865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 05:35 schreef Hathor het volgende:
Wat een tenenkrommende beelden van dat feest in Moskou zeg. Russen zijn met afstand toch wel het meest debiele volk op de planeet.
Ja heb t gezien.
  donderdag 23 februari 2023 @ 07:30:20 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208108018
quote:
Ik vond het meer dan tenenkrommend. Die kindjes uit Marioepol die dankjewel moesten zeggen :r :r :r :r :r :r :r :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208108136
In de Volkskrant vandaag een stuk over de Russische verklikkersmaatschappij en het verplichte indoctrinatie-uur op school. Ouders en kinderen moeten in elkaars bijzijn op hun woorden en tellen passen.
pi_208108169
quote:
je zet het toch zelf op?
pi_208108172
quote:
84s.gif Op donderdag 23 februari 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik vond het meer dan tenenkrommend. Die kindjes uit Marioepol die dankjewel moesten zeggen :r :r :r :r :r :r :r :r
bij welk huis zou putin horen in hogwarts legacy?
pi_208108177
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:01 schreef aTypisch het volgende:

[..]
House for the mentally insane
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_208108207
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:01 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Azkaban
pi_208108223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 00:29 schreef TLC het volgende:
Op de Russische staatstelevisie is besproken of het niet beter zou geweest zijn om de Amerikaanse president om het leven te brengen, nu de gelegenheid zich voordeed. “Maar dan komt Kamala Harris aan het hoofd te staan. Zij kent totaal geen limieten”, vond het panel experts.

Het debat raakte verhit toen presentatrice Olga Skabejeva zich afvroeg waarom Biden veiligheidsgaranties gekregen had. “Amerikanen denken nu dat we alles zomaar laten gebeuren, zonder enige vergeldingsactie. Zelfs een bezoek van hun president aan Oekraïne kan zomaar.”

“We hadden in principe kunnen afrekenen met Biden, maar dat zou een overdreven reactie geweest zijn”, concludeerde militair expert Evgeny Buzhinsky.

--------

Dan was Moskou inmiddels een hoopje smeulende resten geweest.
pi_208108250
quote:

--------

Weer een geënsceneerd spontaan gesprek, waarin de ergenissen/cognitieve dissonantie over Bidens bezoek onder alle ja-knikkers in Rusland snel wordt gekanaliseerd.

Erover praten verandert namelijk helemaal niets in de werkelijkheid, maar nu denken de domoren in Rusland dat het een doordachte keuze is, plus de ergenis onder de kijker is geventileerd...
pi_208108335
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]
je zet het toch zelf op?
Niet bewust, het kwam langs bij NPO nieuws, ik ga niet vrijwillig naar propaganda van die hufters zitten kijken.
pi_208108341
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niet bewust, het kwam langs bij NPO nieuws, ik ga niet vrijwillig naar propaganda van die hufters zitten kijken.
blijkbaar wel
pi_208108354
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]
blijkbaar wel
Leg me geen woorden in de mond Pjotr, ik zei net dat het langs kwam bij NPO, daar heb je niet voor het zeggen wat er in beeld komt.
  donderdag 23 februari 2023 @ 08:28:53 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208108367
quote:

--------

Ik weet wel zeker dat als de Russen de Amerikaanse president ombrengen, de Amerikanen volledig los gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208108443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
We moeten ook gewoon stoppen met het financieren van die NPO propaganda. Laat ze die onzin maar zelf betalen ipv met belastinggeld.
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 08:42:58 #196
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208108476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:39 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
We moeten ook gewoon stoppen met het financieren van die NPO propaganda. Laat ze die onzin maar zelf betalen ipv met belastinggeld.
Dus, als een zender bij de NPO Russische propaganda laat zien is dat NPO propaganda? Kun je ook uitleggen wat "NPO propaganda" dan precies is?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208108527
quote:
5s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dus, als een zender bij de NPO Russische propaganda laat zien is dat NPO propaganda? Kun je ook uitleggen wat "NPO propaganda" dan precies is?
Het is eenzijdige linkse propaganda. Dat mag, maar niet met andermans belastinggeld.
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 08:51:41 #198
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208108547
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:48 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Het is eenzijdige linkse propaganda. Dat mag, maar niet met andermans belastinggeld.
Dus het laten zien van de absurdisme van Russische propaganda is links?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 23 februari 2023 @ 08:52:08 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208108552
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:48 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als je extreemrechts bent kan ik begrijpen dat je de NPO als links ziet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208108618
quote:
84s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je extreemrechts bent kan ik begrijpen dat je de NPO als links ziet.
_O-
Een half jaar geleden was je zelf nog 'extreemrechts'. lekker met de wind meewaaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')