Was ook al in China het geval met Mil (was toen niet live aan het kijken, dus alle punten op haar toenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje mislukt ontwerp van de app wel dan![]()
Ik denk dat deelnemers wel iets meer uitleg krijgen dan het kleine stukje op TVquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Als kijker snap ik er al geen hol van laat staan als deelnemer
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Een klein stukje IJsland zit in West ipv Noord, irritant
Wat viel er niet aan te snappen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef Koen66 het volgende:
Als kijker snap ik er al geen hol van laat staan als deelnemer
Ze vinden bij de reactie Soy ook heel irritant?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
"En dat we nog gaan abseilen, en dat er dan iemand afvalt."
Dat klinkt gevaarlijk.
Wel wat meer kans komende week dat jouw mol een rood scherm zal krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:30 schreef TLC het volgende:
Jurre die de telefoon opneemt en dat je dan hoort 'hallo, de mol hier' is veels te obvious.
Dan denk ik nog eerder dat Ron Boszhard de mol is.
We houden nog even vol.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Overigens zal dit betekenen dat de meerderheid in de prono al 4 weken op Soy als afvaller zal zitten
Ook zijn de fotos al lang genomenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
Opdracht met die fotos maken sloeg nergens op. De mol weet waar de vrijstelling inzit en kan dus altijd wisselen van envelop
Dit ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is Jurre. Maar wat een irritante vent is dat zeg, die verwijfde, hysterische act wordt ook elke aflevering erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |