50 euro drank is al genoeg voor een beetje tvquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor 100%, want er moet wel TV worden gemaakt
hoop het zoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:41 schreef Harry het volgende:
Is het de laatste dag dat we Isaac kunnen bewonderen??
Aanschouwen, bewonderen heb ik nooit gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:41 schreef Harry het volgende:
Is het de laatste dag dat we Isaac kunnen bewonderen??
ha hopelijk kent hij nu verschil tussen wasmachine en droger, vorige keer had hij vuile was in de droger gedaan ,quote:
Dan ben je ook behoorlijk wereldvreemdquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
ha hopelijk kent hij nu verschil tussen wasmachine en droger, vorige keer had hij vuile was in de droger gedaan ,
ik zie helemaal niet wie dit is!quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeetje wat ziet ze er daar anders uit.. ze heeft daar nog niets aan haar neus gedaan en ook zijn haar lippen daar nog niet opgespoten.
Goedemorgen Cos![]()
Hopelijk vandaag de zoemer
met sasquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:47 schreef Harry het volgende:
Stream 1
GJ is ook wakker, en fluiserd.....
Zoëquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zie helemaal niet wie dit is!
Die komt uit bed en doet ongewassen een beetje deo op en zonder handen te wassen haalt ze spullen voor het ontbijt uit kantoor en dan tuffen in de wasbak. Gaat ze naar de wc en ook dan zonder handen wassen verder.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
Kenzi tuft even in de wasbak
Niet even wegspoelen ofzo
Wil zijn hoofd wel eens zien als hij genomineerd wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
Tiano denk t dat Jeff erop komt
100%
Ik wil het wel zien
Dat GJ het speelt en wint
Wat er dan gebeurt
GJ wil het zelf spelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil zijn hoofd wel eens zien als hij genomineerd wordt.
wie zijn hoofd bedoelt uquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil zijn hoofd wel eens zien als hij genomineerd wordt.
kan mis zijn hoor allen als er 1 op de stip komt , met 2 weet ik het nog niet zoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ wil het zelf spelen
Dus hij gaat alleen horen dat iedereen hem weg wil als GJ wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |