Dat wil wel met dit koude weer.quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:44 schreef Sarabi het volgende:
Het lukt nog niet om uit mijn warme bed te komen
ALs je er niet uit hoeft lekker blijven liggenquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:44 schreef Sarabi het volgende:
Het lukt nog niet om uit mijn warme bed te komen
quote:
Nog eventjes danquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je er niet uit hoeft lekker blijven liggen
Cutequote:Op woensdag 22 februari 2023 08:45 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Mag deze in de OP? Met zoveel jarigen deze maand?
Gemaakt door Bomuldskys (is de ontwerper).
12 uurquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Nog eventjes danmoet zo pastasaus op zetten die 12u moet pruttelen
[..]
Cute
12 uur pruttelen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Nog eventjes danmoet zo pastasaus op zetten die 12u moet pruttelen
[..]
Cute
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:58 schreef Donna het volgende:
Wow een 12 urige pastasaus is idd wel heel lang. Zal vast ook heeeeel lekker smaken dan.
Aangepastquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:45 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Mag deze in de OP? Met zoveel jarigen deze maand?
Gemaakt door Bomuldskys (is de ontwerper).
Ja moet ik zeker doen. Te lang gamen krijg ik vierkante ogen van blijkbaarquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.![]()
@:TaMieke, mooie cardigan. Beetje afwisselen met het gamen dan.
Haha geeft niks hoor. Ik zag dat Valentijns poppetje en dacht hee, dat kan anders!quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aangepastik had ook niet gezien dat er nog een valentijnsdingetje in stond.
[..]
Ja moet ik zeker doen. Te lang gamen krijg ik vierkante ogen van blijkbaar
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:58 schreef Donna het volgende:
Wow een 12 urige pastasaus is idd wel heel lang. Zal vast ook heeeeel lekker smaken dan.
Ik heb hem 1x eerder gemaakt en toen was hij in ieder geval erg lekker. Alle smaken trekken er zo goed in.quote:
Heerlijk, klinkt goed!quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb hem 1x eerder gemaakt en toen was hij in ieder geval erg lekker. Alle smaken trekken er zo goed in.
En ik maak meteen veel dus dan ben ik weer klaar voor een paar maanden.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb hem 1x eerder gemaakt en toen was hij in ieder geval erg lekker. Alle smaken trekken er zo goed in.
Wat doe je er allemaal in ben wel heel benieuwdquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Succes ermeequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slim om zoveel te maken! En ik ken wel meer mensen die de pastasaus de hele dag laten pruttelen. Daar wordt het ook echt zo lekker van.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goed bezig! Klinkt wel leukquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Slim om zoveel te maken! En ik ken wel meer mensen die de pastasaus de hele dag laten pruttelen. Daar wordt het ook echt zo lekker van.
Nou, ik dacht, ik ben nog niet toe aan AquaBounce. Ik zag mezelf echt niet met een trampoline in het water. Dus ik had me opgegeven voor AquaTotalWorkout. Eerste helft van de les gingen we met de trampolines aan de slag.En daarna een circuit van 12 oefeningen. Onder andere met van die zware touwen slaan in ondiep water.
![]()
Morgen spierpijn, maar het was eigenlijk wel heel erg goed en leuk.
Ik gebruik dit receptquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doe je er allemaal in ben wel heel benieuwd
Thanks!quote:
Klinkt zwaar maar wel leukquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:00 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Slim om zoveel te maken! En ik ken wel meer mensen die de pastasaus de hele dag laten pruttelen. Daar wordt het ook echt zo lekker van.
Nou, ik dacht, ik ben nog niet toe aan AquaBounce. Ik zag mezelf echt niet met een trampoline in het water. Dus ik had me opgegeven voor AquaTotalWorkout. Eerste helft van de les gingen we met de trampolines aan de slag.En daarna een circuit van 12 oefeningen. Onder andere met van die zware touwen slaan in ondiep water.
![]()
Morgen spierpijn, maar het was eigenlijk wel heel erg goed en leuk.
Fijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder moet morgen voor controle naar het ziekenhuis en ik hoef ik niet mee
Mijn beste vriendin komt puzzelen, godzijdank, even wat leuks
De volgende keren ga ik weer mee
Het is echt wel even een opluchting.quote:
Heel goed geregeld met de taxi. Even geen stress daar weer van!quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is echt wel even een opluchting.
Ik heb alles voor haar geregeld. En mijn bestie en ik halen haar op uit het ziekenhuis en een taxi heen voor haar geregeld. Dus het is te overzien
Vega is ook lekker.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik gebruik dit recept
https://miljuschka.nl/klassieker-spaghetti-bolognese-saus/
En dan alle tomatendingen van Mutti.
Wil hem nog wel eens vega proberen te maken. We hadden nu 1 kilo gehakt verkeerd bezorgd gekregen dus voor deze keer nog 1x met vlees.
[..]
Thanks!
[..]
Klinkt zwaar maar wel leuk
Volgende keer dan de AquaBounc3?
Wij eten thuis eigenlijk ook alleen vega (als we uiteten gaan niet perse). Maar vraag me af of je de gehaktsaus hierbij zou missen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Vega is ook lekker.We eten eigenlijk niet anders meer.
Haha ja, volgende week in de vakantie zijn er minder lessen te volgen, maar bij AquaBounce was er nog een plek. Week erna weer TotalWorkout (zoals vandaag), AquaPower, baantjes trekken en PiYoChi (pilates, yoga en nog iets).![]()
Na zoveel jaar heb ik eindelijk iets gevonden wat ik leuk vind en waarbij ik niet ‘s avonds en in het weekend bezet ben ivm wedstrijden.
mm Ook lekkerquote:
Tai Chi? Klinkt goed qua lesjes in ieder geval.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Vega is ook lekker.We eten eigenlijk niet anders meer.
Haha ja, volgende week in de vakantie zijn er minder lessen te volgen, maar bij AquaBounce was er nog een plek. Week erna weer TotalWorkout (zoals vandaag), AquaPower, baantjes trekken en PiYoChi (pilates, yoga en nog iets).![]()
Na zoveel jaar heb ik eindelijk iets gevonden wat ik leuk vind en waarbij ik niet ‘s avonds en in het weekend bezet ben ivm wedstrijden.
Goed bezig!quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tai Chi? Klinkt goed qua lesjes in ieder geval.
Hier vanavond een proefles personal training. Ben benieuwd.
Lekker! En snap ik wel hoor, goed dat je dit weekend gaatquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
goedemorgen.
Succes met je training IJs. Die les van Sumppi klinkt ook niet mis. Ik ga proberen van het weekend weer te sporten. Even geen puf voor gehad.
Dank, het zal wel tegenvallen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
goedemorgen.
Succes met je training IJs. Die les van Sumppi klinkt ook niet mis. Ik ga proberen van het weekend weer te sporten. Even geen puf voor gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |