Te ruig gedaan, en dat op jouw leeftijd?quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef sigme het volgende:
Er werd niet direct ontsteking gemeten, dus de boel staat nu op kweek, morgen kijken of de kweek kwakt. Maar eerlijk gezegd voel ik me vandaag weer tiptop
Verdacht, zeker icm herpes (nja koortslip, maar klinkt minder spannend)quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Te ruig gedaan, en dat op jouw leeftijd?
Ook stiller / sneller / minder nat na centrivugeren?quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd dat ik geen koortslip heb opgelopen, ooit.
Anyway, de wasmachine doet het, de was hangt en ik zag de eerste daslook en bieskool omhoog komen.
Ja, ja, ja.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook stiller / sneller / minder nat na centrivugeren?
Omg de Daslook? Ik ga zometeen kijken in de tuinquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd dat ik geen koortslip heb opgelopen, ooit.
Anyway, de wasmachine doet het, de was hangt en ik zag de eerste daslook en bieslook omhoog komen.
Ja, dat staat naast de daslook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:59 schreef fietsie het volgende:
Dit impliceert ook dat het onkruid dus is beginnen groeien...
Dat is niet echt gestopt deze winter.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:59 schreef fietsie het volgende:
Dit impliceert ook dat het onkruid dus is beginnen groeien...
quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is niet echt gestopt deze winter.
Wat sfeervol, de kleur en begangquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na 6 jaar tegen gipsplaten aan te kijken eindelijk dit. Ik ben dolgelukkig
Waarover? Mag ik je handtekeningquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuiswerkdagje![]()
Had ik morgen ook kunnen hebben want alle collega’s zijn vrij. Maar mijn domme hoofd was dat vergeten en aangezien donderdag de vaste bijeenkom/overlegdag is leek het me reuze handig om morgenavond meteen een etentje in werkstad te plannen![]()
Als ik dan toch die kant uit moet, dan maar vast in de ochtend.
Nu de radio aan, ik word vandaag regionaal uitgezonden (fragmentjes) in twee delen. Deel 1 vond ik best aardig, al zeg ik het zelf
Ah ja de hortensia mot weer gesnoeid.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snoeide de hortensia's. Nu zijn we voorlopig klaar qua tuinonderhoud. Op het afvoeren van het afval na![]()
En de bedklossen werden geleverd. Things are getting realik zie een beetje op tegen het geklauter uit dat torenhoge gevaarte
Kwakkende kwekenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef sigme het volgende:
Er werd niet direct ontsteking gemeten, dus de boel staat nu op kweek, morgen kijken of de kweek kwakt. Maar eerlijk gezegd voel ik me vandaag weer tiptop
Werkquote:
Was ik alquote:
Dat is lief tochquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was ik al![]()
Niet de eerste keer dat ik dit soort interviews doe, zeg maar.
Moet er alleen aan denken dat ik mijn ouders op de hoogte houd als het voorkomt (keer of 2 per jaar) want dat had ik een keer niet gedaan omdat een paar minuutjes babbelen mij niet nieuwswaardig bleek. Boos toen ze het van een kennis moesten horen
Ik koop dat altijd bij de Action, zo duurquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:13 schreef Tele6 het volgende:
Beddengoed gekocht
Dekbedden 25% korting
Alsnog rib uit m'n lijf
Nieuwe wasmachine doet nu even een supersnel rondje zodat m'n nieuwe dekbed er vanavond op kan
@:Lonaa wasmachineplantjes
Vlinderstruik snoei ik meestal in maart. Zou hem in ieder geval wel altijd snoeien, dan blijft hij mooi.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah ja de hortensia mot weer gesnoeid.
Vlinderstruik ook? 🤔
Ach, en nu ben je ontheemd?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Tof @:Cat-astrophe!
Mijn vlinderstruik werd afgelopen twee jaar door de buurvrouwen gesnoeid.
Wat bloeit vóor de zomer, snoeit men voor de winterquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:48 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet nooit wanneer je hoort te snoeien, ik doe het meestal maar gewoon als ik er 'zin' in heb. In sommige jaren betekent dat nietNu was dit een passend moment, want post-partum snoeien lijkt me een onbetrouwbare (ik typte onbetrouwbaren, harhar
) bussiness.
Hier komt altijd de magnolia als eerste in bloei, zo mooi(ik moet dan wel altijd aan die intens debiele film denken. Maar misschien moet ik die nog eens kijken om te zien of ik het ontpuberd wel kan waarderen).
Gaat alles goed? Serieuze vraag?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef AnneX het volgende:
Gut. Bijgelezen. Sort of.
Zes glazn wotre wun. Dat was part 2 today.
Part 3 heb ik ij afegemeld…………….
Euh. Neen 😂 nu te bedde …😂quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat alles goed? Serieuze vraag?
Zo te zien gaat ze zo een tukkie doenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat alles goed? Serieuze vraag?
Ik weet het. Ik heb enorm veel bewondering voor goede tuinierders, ik ben er te lui voor en ik raak het overzicht kwijt en word onrustig. Dus ik knip altijd maar gewoon weg wat me niet aanstaat op momenten dat ik er zin in heb. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de plant het niet overleeft, maar dat is me eigenlijk nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat bloeit vóor de zomer, snoeit men voor de winter
Wat bloeit ná de zomer, snoeit men in t voorjaar.
Er is een een tuintopic.![]()
Is dit een dubbelzinnige vraag op het dubbelzinnig geïnterpreteerd hebben van mijn stukje?quote:
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb enorm veel bewondering voor goede tuinierders, ik ben er te lui voor en ik raak het overzicht kwijt en word onrustig. Dus ik knip altijd maar gewoon weg wat me niet aanstaat op momenten dat ik er zin in heb. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de plant het niet overleefd, maar dat is me eigenlijk nog nooit gebeurd.
Je snapt Ludolf nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dit een dubbelzinnige vraag op het dubbelzinnig geïnterpreteerd hebben van mijn stukje?![]()
Als serieus - neehoor, totaal niet, lijkt me ook spreken uit het stukje erna.
Ik had alleen jouw reactie gezien, geen idee dat het dubbelzinnig wasquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dit een dubbelzinnige vraag op het dubbelzinnig geïnterpreteerd hebben van mijn stukje?![]()
Als serieus - neehoor, totaal niet, lijkt me ook spreken uit het stukje erna.
Nee ik geloof het ook nietquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had alleen jouw reactie gezien, geen idee dat het dubbelzinnig was![]()
Vlinders vlinderstruik is gesnoeid, nu heb je geen huis meer
Ik ben soms best cryptisch. Als ik daar in het echt ook nog ernstig bij kijk, snapt men me niet altijdquote:
Ik moest meteen gniffelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben soms best cryptisch. Als ik daar in het echt ook nog ernstig bij kijk, snapt men me niet altijd
Ik houd daarvan. Goede humor wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben soms best cryptisch. Als ik daar in het echt ook nog ernstig bij kijk, snapt men me niet altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |