Wat bloeit vóor de zomer, snoeit men voor de winterquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:48 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet nooit wanneer je hoort te snoeien, ik doe het meestal maar gewoon als ik er 'zin' in heb. In sommige jaren betekent dat nietNu was dit een passend moment, want post-partum snoeien lijkt me een onbetrouwbare (ik typte onbetrouwbaren, harhar
) bussiness.
Hier komt altijd de magnolia als eerste in bloei, zo mooi(ik moet dan wel altijd aan die intens debiele film denken. Maar misschien moet ik die nog eens kijken om te zien of ik het ontpuberd wel kan waarderen).
Gaat alles goed? Serieuze vraag?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef AnneX het volgende:
Gut. Bijgelezen. Sort of.
Zes glazn wotre wun. Dat was part 2 today.
Part 3 heb ik ij afegemeld…………….
Euh. Neen 😂 nu te bedde …😂quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat alles goed? Serieuze vraag?
Zo te zien gaat ze zo een tukkie doenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat alles goed? Serieuze vraag?
Ik weet het. Ik heb enorm veel bewondering voor goede tuinierders, ik ben er te lui voor en ik raak het overzicht kwijt en word onrustig. Dus ik knip altijd maar gewoon weg wat me niet aanstaat op momenten dat ik er zin in heb. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de plant het niet overleeft, maar dat is me eigenlijk nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat bloeit vóor de zomer, snoeit men voor de winter
Wat bloeit ná de zomer, snoeit men in t voorjaar.
Er is een een tuintopic.![]()
Is dit een dubbelzinnige vraag op het dubbelzinnig geïnterpreteerd hebben van mijn stukje?quote:
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb enorm veel bewondering voor goede tuinierders, ik ben er te lui voor en ik raak het overzicht kwijt en word onrustig. Dus ik knip altijd maar gewoon weg wat me niet aanstaat op momenten dat ik er zin in heb. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de plant het niet overleefd, maar dat is me eigenlijk nog nooit gebeurd.
Je snapt Ludolf nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dit een dubbelzinnige vraag op het dubbelzinnig geïnterpreteerd hebben van mijn stukje?![]()
Als serieus - neehoor, totaal niet, lijkt me ook spreken uit het stukje erna.
Ik had alleen jouw reactie gezien, geen idee dat het dubbelzinnig wasquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dit een dubbelzinnige vraag op het dubbelzinnig geïnterpreteerd hebben van mijn stukje?![]()
Als serieus - neehoor, totaal niet, lijkt me ook spreken uit het stukje erna.
Nee ik geloof het ook nietquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had alleen jouw reactie gezien, geen idee dat het dubbelzinnig was![]()
Vlinders vlinderstruik is gesnoeid, nu heb je geen huis meer
Ik ben soms best cryptisch. Als ik daar in het echt ook nog ernstig bij kijk, snapt men me niet altijdquote:
Ik moest meteen gniffelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben soms best cryptisch. Als ik daar in het echt ook nog ernstig bij kijk, snapt men me niet altijd
Ik houd daarvan. Goede humor wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben soms best cryptisch. Als ik daar in het echt ook nog ernstig bij kijk, snapt men me niet altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |