Om te leren tellen???quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe deze training al 18 jaar inderdaad. Er zit wel steeds zo lang tussen dat ik bepaalde dingen niet meer helemaal zeker weet dus het is wel nuttig. Maar dus saai. Omdat ik sinds een paar jaar voorzitter ben, moet ik ook nog een middag naar het gemeentehuis om te leren tellen.
De cv is maandag al gerepareerd gelukkig. De monteur heeft zijn planning voor ons omgegooid en is het onderdeel gaan halen. Hij moest natuurlijk precies daar zijn waar de schilders ook moesten zijn maar zelfs dat is goed gegaan.
Wat lekker dat je comfort hebt van het dikkere glas. Nu heb je misschien ook minder herrie van de bladblazerfanaticus in de herfst.
Ik ga maar weer verder met de training. Nog 60% te gaan
Oh dat apparaat lijkt mij ook vreselijk!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:18 schreef Troel het volgende:
Zo, de training zit er weer op. Ik vind het best eng dat ik er lol in heb. Zaterdag weer, want maandag heb ik wat anders te doen.
Wat me wel opvalt is dat mijn pt dus ook gewoon wel ziet dat mijn rug naar de klote is. Hij zei heel lief "20 jaar de verkeerde houding", maar volgens mij is dat gewoon al mijn hele leven zo. Dus even wat oefeningen afgeschaald om die houding beter te krijgen, zodat ik ook andere oefeningen weer kan doen, want nu echt gewoon een no go is.
Dus ik mag elke keer nu op een of andere raar apparaat gaan staan, mijn benen klem zetten en dan naar voren leunen en weer terugleunen. Het schijnt veilig te zijn, maar ik ben elke keer weer bang om met apparaat en al naar voren te kukelen. Ondanks dat ik mensen hetzelfde zie doen met heel zware gewichten in hun handen enzo. Zal wel een kwestie van wennen zijn
De rest van de dag ga ik lekker heksen. Morgen een kort dagje en dan gezellig biertjes drinken zodat we zaterdagochtend echt kapot gaan in de sportschool
Ik doe niks op apparaten (behalve wat cardio-apparaten. That I hate.), maar er is 1 unit die we met regelmaat gebruiken. Het heeft me best wel...lang gekost om dit te durven, wegens altijd bang om met ding en al achterover te flikkeren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:18 schreef Troel het volgende:
Zo, de training zit er weer op. Ik vind het best eng dat ik er lol in heb. Zaterdag weer, want maandag heb ik wat anders te doen.
Wat me wel opvalt is dat mijn pt dus ook gewoon wel ziet dat mijn rug naar de klote is. Hij zei heel lief "20 jaar de verkeerde houding", maar volgens mij is dat gewoon al mijn hele leven zo. Dus even wat oefeningen afgeschaald om die houding beter te krijgen, zodat ik ook andere oefeningen weer kan doen, want nu echt gewoon een no go is.
Dus ik mag elke keer nu op een of andere raar apparaat gaan staan, mijn benen klem zetten en dan naar voren leunen en weer terugleunen. Het schijnt veilig te zijn, maar ik ben elke keer weer bang om met apparaat en al naar voren te kukelen. Ondanks dat ik mensen hetzelfde zie doen met heel zware gewichten in hun handen enzo. Zal wel een kwestie van wennen zijn
De rest van de dag ga ik lekker heksen. Morgen een kort dagje en dan gezellig biertjes drinken zodat we zaterdagochtend echt kapot gaan in de sportschool
Waar ik tegen de PT zei dat ik waarschijnlijk teveel 50 tinten had gekeken, heb ik dat bij deze zekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe niks op apparaten (behalve wat cardio-apparaten. That I hate.), maar er is 1 unit die we met regelmaat gebruiken. Het heeft me best wel...lang gekost om dit te durven, wegens altijd bang om met ding en al achterover te flikkeren.
Spoileralert: dat gebeurt niet
Spoileralert2: wat een kutapparaat
Spoileralert3: minimaal 3 dagen spierpijn helemaal onderin je buik en Heel Erg Diep.
Dit is, samen met een pull-down-unit en de GHD het enige apparaat dat we hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar ik tegen de PT zei dat ik waarschijnlijk teveel 50 tinten had gekeken, heb ik dat bij deze zeker
Hyperextension heet het
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Huuu @:Lonaa dat apparaat van jou ziet er nog enger uit![]()
Ik ben al helemaal klaar, alles goedalleen normaal klierweefsel, niks abnormaals, dus hoef ook niet meer naar laatste gesprek. Op naar huis
Ik ben al helemaal klaar, alles goedalleen normaal klierweefsel, niks abnormaals, dus hoef ook niet meer naar laatste gesprek. Op naar huis
Wat een opluchtingquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is een kenmerkend dingskie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef Blues het volgende:
Spannend gebeuren bij mn werk, er is een grote verbouwing bezig, en onze lucebert gaat tijdelijk ergens anders naar toe.
Stond bij de ingang en daar komt een half nieuw gebouw voor en een nieuwe fancy ingang.
https://m.facebook.com/st(...)l&id=100047773127347
Ben benieuwd. Hier waren de laatste verkiezingen spectaculair. 1 stem verschil gaf 1 zetel verschil. En die stem was in eerste instantie fout geteldquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. Ik heb 5 soorten pootaardappelen gescoord en een zakje pastinaakzaad.
@:troel, bij een groot aantal gemeenten is er een nieuwe telmethode geïntroduceerd. Heel lean, gestructureerd, overzichtelijk, veel minder kans op fouten. Het werkt heel prettig, wat fijn is als het al zo laat is op een verkiezingsdag.
Dat is erg close dan inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hier waren de laatste verkiezingen spectaculair. 1 stem verschil gaf 1 zetel verschil. En die stem was in eerste instantie fout geteld
Nee, was er altijd aanwezig als journalist, nu hoeft dat niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is erg close dan inderdaad.
Tel je dit keer weer mee?
Ik heb een heel nieuw team stembureauleden helaas. Het vorige team was zo leuk
Dat zou je aan de bouwers moeten vragenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is een kenmerkend dingskie.
Konden ze er niet omheen bouwen, zodat het inpandig wordt?
Zes maanden voorbereiden!
Wat is 'heksen' in dit verband?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:18 schreef Troel het volgende:
De rest van de dag ga ik lekker heksen.
Hey, dit is niet goed. Ik weet dat je al actie hebt ondernomen. Helaas, meer actie is vereist.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef AnneX het volgende:
Willen jullie níet over stille wasmachines praten. Hij staat aan en i.p.v. 1600 toeren op 1200 en ik ging wandelen in het uiterste puntje van Argentinië langs het Beaglekanaal.
Gewoon gevlucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |