abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 12:03:04 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208110681
Uiteraard is er een website voor, hier wordt bijgehouden welke treinen uit welke rijtuigen of treinstellen bestaan. Verder kun je zien of het planmatig is of dat iets een uitzondering was. Zoals je kunt doen is ie ook wel eens als onderdeel van de Nightjet in Amsterdam geweest.

https://www.vagonweb.cz/r(...)3&vuz=SBB+Apm+1990.1*&najit=Hledat
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208110835
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:41 schreef AnneX het volgende:
@Lucky-Strike is die cursus bij iedere stemronde verplicht? Dit doe je al jaaaaaren toch? En is de cv nu gerepareerd? Mét garantie. Bummer zeg.
Plus dat er soms ook veranderingen in het proces zijn, al zijn ze meestal minimaal.
pi_208110873
Iedereen die het nodig heeft vandaag, sterkte :*

Ik heb een lekkere vrije dag. Uitgeslapen, brunch, nu aan de koffie straks naar dorp voor wat boodschappen.

Ze zijn net geweest voor de garagedeur.. benieuwd wat ze eraan kunnen doen, die schiet namelijk elke keer uit zijn houders waardoor ie ook al een keer op de auto is gevallen :X en nu ook steeds eerst tig keer in zijn houders gedrukt moet worden voor ie blijft hangen.
En we dan snel in of uit de garage racen. Doodeng dat ie weer op dak valt, want het was een flinke schade toen.
pi_208110926
quote:
13s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Morgenochtend. Het lijkt te maken te hebben met storm Otto, maar zelf zeggen ze daar niks over. We konden het verzetten, maar we hebben het nu maar helemaal geannuleerd want deze onbetrouwbare klotezooi zijn we wel klaar mee eerlijk gezegd.
Noes -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208110945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Tof @:Cat-astrophe!

Mijn vlinderstruik werd afgelopen twee jaar door de buurvrouwen gesnoeid. Zij worden zen van in de tuin werken, ik niet, dus winwin haha. Dit jaar maar even kijken of ik het voor ons allebei doe, of dat eentje alweer toe is aan even zich uitleven in de tuin zonder baby op zich vastgeplakt :)

Nieuwe wasmachines *O* welke hebben jullie gekocht @:Tele6 en @:Lonaa?
Eentje van Haier. Dezelfde als B heeft. Heel stil en compact dus goed voor een appartement :)
pi_208110966
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Noes -O-
Over een half uur is maat hier en dan gaan we naar Wuppertal. Tot zondag dus een dag langer. Vanmiddag lig ik lekker te zwemmen en vanavond schnitzel met peperroomsaus en friet en een grote pot bier. Don't cry for me Argentina :)

Maar wel even omschakelen en daar heeft mijn bejaardenbrein het best even een beetje stroef mee. Weer helpt ook niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208110969
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Ik niet hoor.
Dan mis ik de progrestaart en de vlaaien.
Dacht het niet.
En ik mijn etentje, als ik eerst naar huis moet :o
Aziatisch fusion, de kaart is :9~

Intussen op kantoor de koektrommels MIJN MOND gevuld :')
En wat klusjes gedaan, priegelen op teksten O+

Sterkte aan allen die het vandaag nodig hebben en hoop op goed nieuws/goede uitslagen :*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208110990
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Over een half uur is maat hier en dan gaan we naar Wuppertal. Tot zondag dus een dag langer. Vanmiddag lig ik lekker te zwemmen en vanavond schnitzel met peperroomsaus en friet en een grote pot bier. Don't cry for me Argentina :)

Maar wel even omschakelen en daar heeft mijn bejaardenbrein het best even een beetje stroef mee. Weer helpt ook niet.
Bietje meer flex worden Flessie! :P

Mijn brein is al decennia lang bejaard, zeker als het om vakantie gaat. KOM NIET AAN MIJN PLANNING :(

Veel plezier!
pi_208111018
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Bietje meer flex worden Flessie! :P

Mijn brein is al decennia lang bejaard, zeker als het om vakantie gaat. KOM NIET AAN MIJN PLANNING :(

Veel plezier!
Nou dan hoef ik jou dus niks meer te vertellen :P

:*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208111030
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou dan hoef ik jou dus niks meer te vertellen :P

:*
Daar waren we toch al achter _O-
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 12:41:27 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208111189
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Schnitzel :9 :9
En de Schwebebahn is toch veel leuker dan zo'n boot :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208111323
Veel plezier @Dr_Flash!
Even schakelen, maar wordt vast ook leuk!

@Tele6 stil is altijd fijn!
Mijne is inmiddels 9 jaar oud en stiekem wil ik eigenlijk wel een nieuwe. Vooral voor de kortere programma's - ik heb nu wel kort programma van 20 of 30 min, maar die centrifugeert dan op max 700 of 900 toeren. Dan moet ik handmatig nog keer centrifugeren aan zetten. Bij elkaar duurt het dan alsnog 40-50 minuten terwijl mn gewone+extra kort programma 58 min duurt. Dus dan doe ik dat maar, dan hoef ik niet tussendoor nog naar boven. Maar zo'n 30 minuten programma dat ook daadwerkelijk inclusief nuttig centrifugeren is lijkt me wel erg fijn, want zo vies worden mn kleren ook helemaal niet.

Alleen omdat mn huidige het nog prima doet, doe ik het steeds toch maar niet. Voelt beetje verspillend of zo. Voor de geld- en energiebesparing hoef ik t ook niet te doen, in het meest gunstige geval scheelt dat iets van ¤40 per jaar (+-100kWh) rekende ik laatst uit :+
pi_208111617
Thuis! Laat zo even bloed prikken, 9 uur slaap na middagdutjes van 1,5 uur is niets voor mij, en dan nog steeds moe zijn helemaal niet.

Wat fijn @AnneX dat het zo aangenaam is. Zal in de zomer ook wel schelen.

Ik denk ook wel eens aan een nieuwe machine, die van mij is zeker 23 jaar oud, maar in mijn uppie draait die niet zo heel veel. Ik laat er nu geen monteur meer bijkomen wanneer er iets mee is.

Veel plezier in Wuppertal. Eén keer een dagje bij collega’s geweest die ons de stad in hoog tempo hebben laten zien.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208111778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier @:Dr_Flash!
Even schakelen, maar wordt vast ook leuk!

@:Tele6 stil is altijd fijn!
Mijne is inmiddels 9 jaar oud en stiekem wil ik eigenlijk wel een nieuwe. Vooral voor de kortere programma's - ik heb nu wel kort programma van 20 of 30 min, maar die centrifugeert dan op max 700 of 900 toeren. Dan moet ik handmatig nog keer centrifugeren aan zetten. Bij elkaar duurt het dan alsnog 40-50 minuten terwijl mn gewone+extra kort programma 58 min duurt. Dus dan doe ik dat maar, dan hoef ik niet tussendoor nog naar boven. Maar zo'n 30 minuten programma dat ook daadwerkelijk inclusief nuttig centrifugeren is lijkt me wel erg fijn, want zo vies worden mn kleren ook helemaal niet.

Alleen omdat mn huidige het nog prima doet, doe ik het steeds toch maar niet. Voelt beetje verspillend of zo. Voor de geld- en energiebesparing hoef ik t ook niet te doen, in het meest gunstige geval scheelt dat iets van ¤40 per jaar (+-100kWh) rekende ik laatst uit :+
Mijnes doet ook refresh programma, 20 min draaien en stomen waarmee alles weer ontkreukt en fris is zonder dat het echt nat wordt _O_
pi_208111781
Goede reis @Dr_Flash :*
pi_208111796
De kweek kwakte.
Nu heb ik voor een week 4xdaags capsule nitrofurantoīne gekregen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208111856
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijnes doet ook refresh programma, 20 min draaien en stomen waarmee alles weer ontkreukt en fris is zonder dat het echt nat wordt _O_
Dit klinkt als de aeg die ik gekocht heb. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 23 februari 2023 @ 13:51:43 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208111987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Omg ik wist niet dat dit bestond, klinkt echt top! _O_
pi_208112050
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:35 schreef sigme het volgende:
De kweek kwakte.
Nu heb ik voor een week 4xdaags capsule nitrofurantoīne gekregen.
Poeh. Dat is een duidelijke kweek kwak.
Met rose plas was ook wel te raden, dat er iets aan de hand is.

@Kaatje1 is het niet ‘s morgens Nuchter prikken? Waardeloos zeg.

Willen jullie níet over stille wasmachines praten. Hij staat aan en i.p.v. 1600 toeren op 1200 en ik ging wandelen in het uiterste puntje van Argentinië langs het Beaglekanaal.
Gewoon gevlucht. 8)7
pi_208112242
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
EuroCity (EC) van Zürich naar Hamburg Altona. EC8 vanuit Zwitserland, EC9 de andere kant op. Rijtuig 263 is het panoramarijtuig. Wordt wel pittig voor een 91 jarige. Volgens mij stap ik rond 9u 's ochtends in in Münster
Dank! Ze doen meerdaagse tochtjes samen dus wellicht kunnen ze het opknippen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Redactie Frontpage donderdag 23 februari 2023 @ 14:15:13 #271
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208112264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik doe deze training al 18 jaar inderdaad. Er zit wel steeds zo lang tussen dat ik bepaalde dingen niet meer helemaal zeker weet dus het is wel nuttig. Maar dus saai. Omdat ik sinds een paar jaar voorzitter ben, moet ik ook nog een middag naar het gemeentehuis om te leren tellen.

De cv is maandag al gerepareerd gelukkig. De monteur heeft zijn planning voor ons omgegooid en is het onderdeel gaan halen. Hij moest natuurlijk precies daar zijn waar de schilders ook moesten zijn maar zelfs dat is goed gegaan.

Wat lekker dat je comfort hebt van het dikkere glas. Nu heb je misschien ook minder herrie van de bladblazerfanaticus in de herfst.

Ik ga maar weer verder met de training. Nog 60% te gaan ;(
Om te leren tellen???
Sorry, ik heb te vaak de tellingen meegemaakt om te bedenken dat daar een cursus voor verplicht is. Ik heb nooit een cursus gehad en regelmatig geholpen met tellen (alleen de laatste keer niet, omdat ik zelf op de lijst stond).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage donderdag 23 februari 2023 @ 14:18:51 #272
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208112310
Zo, de training zit er weer op. Ik vind het best eng dat ik er lol in heb. Zaterdag weer, want maandag heb ik wat anders te doen.

Wat me wel opvalt is dat mijn pt dus ook gewoon wel ziet dat mijn rug naar de klote is. Hij zei heel lief "20 jaar de verkeerde houding", maar volgens mij is dat gewoon al mijn hele leven zo. Dus even wat oefeningen afgeschaald om die houding beter te krijgen, zodat ik ook andere oefeningen weer kan doen, want nu echt gewoon een no go is.

Dus ik mag elke keer nu op een of andere raar apparaat gaan staan, mijn benen klem zetten en dan naar voren leunen en weer terugleunen. Het schijnt veilig te zijn, maar ik ben elke keer weer bang om met apparaat en al naar voren te kukelen. Ondanks dat ik mensen hetzelfde zie doen met heel zware gewichten in hun handen enzo. Zal wel een kwestie van wennen zijn :D

De rest van de dag ga ik lekker heksen. Morgen een kort dagje en dan gezellig biertjes drinken zodat we zaterdagochtend echt kapot gaan in de sportschool :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208112567
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:18 schreef Troel het volgende:
Zo, de training zit er weer op. Ik vind het best eng dat ik er lol in heb. Zaterdag weer, want maandag heb ik wat anders te doen.

Wat me wel opvalt is dat mijn pt dus ook gewoon wel ziet dat mijn rug naar de klote is. Hij zei heel lief "20 jaar de verkeerde houding", maar volgens mij is dat gewoon al mijn hele leven zo. Dus even wat oefeningen afgeschaald om die houding beter te krijgen, zodat ik ook andere oefeningen weer kan doen, want nu echt gewoon een no go is.

Dus ik mag elke keer nu op een of andere raar apparaat gaan staan, mijn benen klem zetten en dan naar voren leunen en weer terugleunen. Het schijnt veilig te zijn, maar ik ben elke keer weer bang om met apparaat en al naar voren te kukelen. Ondanks dat ik mensen hetzelfde zie doen met heel zware gewichten in hun handen enzo. Zal wel een kwestie van wennen zijn :D

De rest van de dag ga ik lekker heksen. Morgen een kort dagje en dan gezellig biertjes drinken zodat we zaterdagochtend echt kapot gaan in de sportschool :D
Oh dat apparaat lijkt mij ook vreselijk!
Tot nu toe ben ik elke keer verkouden en vind ik hoofd omlaag sowieso niet zo fijn, dus mag ik deadliften met een kettlebell in plaats van dat apparaat. Als mn verkoudheid ooit nog weggaat dan ga ik dat zeker niet melden O-)

En fijn dat je er lol in hebt!

Ik had vanochtend ook weer en voor het eerst zelfs een minibeetje zin tevoren. En eindelijk weer een keer fijne sessie ook zonder gedoe of last van nek of aangepaste oefeningen. Nieuw record in dumbbell bench press gewicht, eindelijk weer eens zelfde gewicht als hoogste bij een row (en dat hoogste gewicht had ik ergens in okt voor het laatst gedaan). Was wel nog wat beurs en spierpijn in mn rug en borst van de fysio, en nu nog meer, maar dat is zo rond zondag vast weer weg.

Eerste afspraak in ziekenhuis al gehad, erg aardige verpleegkundige. Als de radioloog alleen klierweefsel ziet en ik ben helemaal gerustgesteld dan hoef ik niet meer naar de laatste afspraak met haar. Maar als ik dat zelf fijner vind mag t wel gewoon. En zij maakt zich ook niet zo'n zorgen. Nu tot 15u wachten op de mammo en echo. Ik heb tussen PT en ziekenhuis gewoon nog gewerkt en eigenlijk helemaal niet zo zenuwachtig, maar nu in eenmaal hier zit toch wel. Nou ja, nog anderhalf uur en dan weet ik t wss al :).
pi_208112585
Oh ja, @sigme hopelijk niet al teveel last van de medicijnen en is de ontsteking snel weg! Wanneer gaan jullie ook alweer naar jullie heuvel in de middle of nowhere?
pi_208112902
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:18 schreef Troel het volgende:

Ik doe niks op apparaten (behalve wat cardio-apparaten. That I hate.), maar er is 1 unit die we met regelmaat gebruiken. Het heeft me best wel...lang gekost om dit te durven, wegens altijd bang om met ding en al achterover te flikkeren.
Spoileralert: dat gebeurt niet :7
Spoileralert2: wat een kutapparaat
Spoileralert3: minimaal 3 dagen spierpijn helemaal onderin je buik en Heel Erg Diep. ;(

Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')