In België is er het limburggevoel en met 3 limburgers Ali uit Lommel (noord), mini uit Genk (centrum) en Jolien uit Hoeselt (meer naar het zuiden) is dat wel iets om rekening om mee te houden als tactische speler.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:34 schreef TheLuckyman het volgende:
MA denk dat die een goede kans maakt om in de finale te komen als Ali weg is. Lijkt me een hele slimme actie. Hij overschat alleen Lindsay denk ik, denkt niet eraan dat Lindsay en Charlotte dezelfde groep fans hebben.
Aan de andere kant ook nog , ziet die door deze week veel berichten voor Lindsay, Charlotte en ook Ali. Daar wil je niet tegenstaan in de finale zal die denken. Meer kans tegen andere. Het liefst ziet die Ali gaan, gaat er 1 van die andere twee is het ook prima.
Heeft Chiara echt niet nodig om tactisch te zijn. Dat is die al zelf vanaf dag 1.
Weer back to the streams… wat een geschreeuw
Valt me echt mee dat ze ook negatieve dingen laten zienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:00 schreef rinardo het volgende:
ohhh die fanroom is heftig Jolien leest allemaal negatieve dingen over zichzelf
Ze heeft net gedoucht en geen zinquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:59 schreef ben34567 het volgende:
Ja Chiara het water is lekker warm ga er gewoon in
❤️ wat is PoN?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Mies heeft PoN en denkt na over een BB tepelpiercing![]()
[ afbeelding ]
(sorry nog een cap van vanmiddag)![]()
Kom maar op met Bridget!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Geraldine klinkt ook nog niet echt opgeknapt
Oh lol, ik dacht dat het een of andere betekenis ala Mario had. Lol. Ik ben benieuwd wie hij op de nominatielijst zetquote:
al bekendquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht dat het een of andere betekenis ala Mario had. Lol. Ik ben benieuwd wie hij op de nominatielijst zet
Ja, die heeft ze mooi al om haar pinkie gewikkeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart vindt Chiara oprecht en lief en tof
Rob sluit zich er bij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |