SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Mercedes gaat echt nooit alsnog halverwege het seizoen hun design filosofie omgooien, met de achterstand die ze dan zouden hebben gaan ze alleen achter de feiten aan, laat staan races winnen. Sowieso zou het me verbazen als ze binnen de budgetcap twee aparte designs tegelijkertijd kunnen ontwikkelen nu.quote:
Ik verwacht dat Mercedes er gewoon vanaf het begin goed bij zit, zeker afgaande van hun prestaties aan het eind van vorig seizoen (hoewel dat natuurlijk ook kon komen doordat Red Bull wat zuiniger deed met hun motorvermogen).In the coolest little capital of the world![]()
We weten het snel genoeg maar er gaan wel wat geruchten dat het (weer) niet helemaal goed zit, als dat klopt dan loop je met dit concept ook achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Mercedes gaat echt nooit alsnog halverwege het seizoen hun design filosofie omgooien, met de achterstand die ze dan zouden hebben gaan ze alleen achter de feiten aan, laat staan races winnen. Sowieso zou het me verbazen als ze binnen de budgetcap twee aparte designs tegelijkertijd kunnen ontwikkelen nu.
Ik verwacht dat Mercedes er gewoon vanaf het begin goed bij zit, zeker afgaande van hun prestaties aan het eind van vorig seizoen (hoewel dat natuurlijk ook kon komen doordat Red Bull wat zuiniger deed met hun motorvermogen).![]()
FIA luistert naar kritiek en laat pitsstraat van F1-circuit in Zandvoort verbredenHoe gaan ze dat doen? Daar lijkt niet veel ruimte voor te zijn.quote:De pitsstraat van het circuit in Zandvoort wordt voor het komende Formule 1-seizoen ruimer gemaakt. Dat heeft de internationale autosportfederatie FIA besloten naar aanleiding van kritiek van verschillende coureurs.
De ruimte tussen de pitsstopposities wordt met 1,5 meter vergroot. Bij de laatste Grand Prix hadden verschillende coureurs kritiek op de te krappe pitsstraat. Zo sprak onder anderen Carlos Sainz de angst uit dat er zonder aanpassingen ongelukken zouden gebeuren.![]()
Ik vroeg het mij vorig jaar al af hoe dat team aan de budgetlimiet zou kunnen voldoen met al die updates ...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Mercedes gaat echt nooit alsnog halverwege het seizoen hun design filosofie omgooien, met de achterstand die ze dan zouden hebben gaan ze alleen achter de feiten aan, laat staan races winnen. Sowieso zou het me verbazen als ze binnen de budgetcap twee aparte designs tegelijkertijd kunnen ontwikkelen nu.
Ik verwacht dat Mercedes er gewoon vanaf het begin goed bij zit, zeker afgaande van hun prestaties aan het eind van vorig seizoen (hoewel dat natuurlijk ook kon komen doordat Red Bull wat zuiniger deed met hun motorvermogen).Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Naast de verbreding van de pitstraat in Zandvoort krijgen we ook vanaf Imola een nieuwe regenband, worden er een aantal DRS zones aangepast en worden de parc ferme regels bij sprintraces versoepeld.
https://www.fia.com/news/(...)ssion-meeting-210223No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Paul DiResta is an agent of the CCP
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
🧐quote:Following successful testing by Pirelli, with the support of teams, Pirelli have arrived at a wet weather tyre which is much more performant than the previous specification – this tyre does not require the use of tyre blankets.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Wel jammer dat de DRS op Zandvoort niet te lijkt worden aangepast. Die op de main straight moet gewoon korter of helemaal verwijderd worden.
and additionally in Melbourne the 4th activation zone will be reinstated
Vier DRS'en in Melbourne. 🧐Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
DRS moet afgebouwd worden.
FIA: Hold my beer!You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Waardeloze catering, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij vorig jaar al af hoe dat team aan de budgetlimiet zou kunnen voldoen met al die updates ...![]()
Dit kan alleen als ze elk team een halve pitbox er bij geven.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef beantherio het volgende:
FIA luistert naar kritiek en laat pitsstraat van F1-circuit in Zandvoort verbreden
[..]
Hoe gaan ze dat doen? Daar lijkt niet veel ruimte voor te zijn.
| 1 | 1 | X | 2 | 2 | 3 | 3 | X | 4 | 4 | 5 | 5 | X | enz.
X is dan steeds een lege box van 3 meter breed die leeg blijft en waarvan de ruimte er voor gedeeld wordt met de buren.Wie dit leest is gek![]()
Gewoon RBR keihard beschuldigen na Imola dat zij teveel updates brengen zodat vervolgens iedereen dat duikt en niemand meer vragen stelt over al jouw updates.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij vorig jaar al af hoe dat team aan de budgetlimiet zou kunnen voldoen met al die updates ...Rini dankjewel.![]()
Het gaat niet om het aantal maar om het geld dat er mee gemoeid is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gewoon RBR keihard beschuldigen na Imola dat zij teveel updates brengen zodat vervolgens iedereen dat duikt en niemand meer vragen stelt over al jouw updates.Wie dit leest is gek![]()
Gewoon een RB18quote:
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Gewoon water schenken ipv champagne.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waardeloze catering, waarschijnlijk.![]()
Zojuist de Chromecast binnen gekregen. Geïnstalleerd en kon meteen de app erop zetten van F1 TV Pro. Dus kan nu via de Chromecast zelf kijken
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Misschien over een paar jaar ook met een RBPT-motor: McLaren considering stunning team-up with Red Bull Powertrainsquote:![]()
Mercedes heeft een nieuwe manier gevonden om gewicht te besparen
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Geen haloquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja halo zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hier ook zojuist bezorgd, vanavond ff installerenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
Zojuist de Chromecast binnen gekregen. Geïnstalleerd en kon meteen de app erop zetten van F1 TV Pro. Dus kan nu via de Chromecast zelf kijken
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Omdat Jumbo een persoonlijke sponsor van Verstappen is en niet van RedBull.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit begrepen waarom de Jumbo reclame nooit op de Halo stond.![]()
Ik zag het niet eens, ziet er zo gewoon uit, altijd zo geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Halo Jumbo?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit begrepen waarom de Jumbo reclame nooit op de Halo stond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Volgens mij is Jumbo nog steeds een persoonlijke sponsor van Verstappen.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: