Ja maar bij mij is er altijd 1 te veel he. Drie geeft gewoon géén harmonie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:55 schreef exode het volgende:
[..]
B en Juul missen elkaar best snel om vervolgens als ze elkaar zien het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Was mignonne nep?quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:30 schreef Lemijn het volgende:
Naast het negeren stel ik me voor dat het Amélie is, de oudste van, hoe heet ze ook alweer, die Japans kan en verloskundige werd. Dat het een gezamenlijk project van ze is om te onderzoeken hoe je als iemand anders voordoen op internet precies werkt. In dit scenario is Amelie wel al 16+ en ik weet niet of dat klopt.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is er altijd 1 te veel he. Drie geeft gewoon géén harmonie.
Nee die is niet nepquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:56 schreef Amsel het volgende:
[..]
Was mignonne nep?Of begrijp ik je verkeerd?
Zeker niet. Niet nep dus.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:56 schreef Amsel het volgende:
[..]
Was mignonne nep?Of begrijp ik je verkeerd?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:06 schreef Avelie het volgende:
Vervelend dat er steeds allerlei insinuaties tussendoor komen. Zullen we de discussie inhoudelijk houden en niet op de man/vrouw spelen? Ik heb geen idee waar jullie het allemaal over hebben, dus voor mij is het best storend op deze manier.
Owwwwwquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee die is niet nepLemijn stelt zich voor dat Avelie een projectje is van Mignonne en haar dochter
Ik ben de jongste van 3 en nu weet ik eindelijk wat er al die tijd mis was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar bij mij is er altijd 1 te veel he. Drie geeft gewoon géén harmonie.
Oh boksquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:05 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben de jongste van 3 en nu weet ik eindelijk wat er al die tijd mis was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! Grapjassen. Wat Aure zegt. Ik weet heel goed dat zij niet nep was en ook dat ze hier niks mee te maken heeft. Ik deelde alleen wat ik fantaseer om sommige users te verdragen. Dat houdt het leuk. En negeerbaar (tip).quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee die is niet nepLemijn stelt zich voor dat Avelie een projectje is van Mignonne en haar dochter
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:10 schreef exode het volgende:
Verloofde is trouwens de jongste van 4 en daar was en is veel meer mis. Ik denk dat de grens echt bij 2 ligt. Dan moet je gewoon stoppen. Of misschien dat het juist weer beter gaat vanaf 5. Wie biedt zich aan? Een tweeling erbij SQ? Een drieling voor Aure?Ik word 42 deze zomer en mijn laatste bevalling was niet zo'n succes, ik denk dat ik deze eer skip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een eer om te weten dat je vooral mij en Aure nog in staat ziet dit te overleven.disclaimer
Mijn vriend krijgt een rolberoertje als ik vertel opnieuw zwanger te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik word 42 deze zomer en mijn laatste bevalling was niet zo'n succes, ik denk dat ik deze eer skip.
Wel een eer om te weten dat je vooral mij en Aure nog in staat ziet dit te overleven.
Voor alleenstaande ouders is het vaak makkelijker omdat ze twee huizen hebben en bij ziekte de andere ouder het kind in het eigen huis kan opvangen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:19 schreef June. het volgende:
Zo. Ineens bericht dat oudste niet naar de opvang kam omdat de groep gesloten is vanwege ziekte. Godskolere wat kut. Deze maand zijn al 5x vrij moeten nemen van werk omdat er elke keer wel iemand anders ziek is![]()
Nog iets wat vervelend is als je kinderen hebt: dat je niet de hele dag in bed kan vegeteren als je ziek bent. Echt respect voor alleenstaande ouders.
Ja natuurlijk. Want die is ook altijd vrij en beschikbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:28 schreef Avelie het volgende:
[..]
Voor alleenstaande ouders is het vaak makkelijker omdat ze twee huizen hebben en bij ziekte de andere ouder het kind in het eigen huis kan opvangen.
Het lijkt me toch dat je dit samen oplost als je samen een kind hebt. Dat je gescheiden bent, betekent niet dat je 50% van de tijd geen verantwoordelijkheid draagt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want die is ook altijd vrij en beschikbaar.
Zeker. Elke alleenstaande ouder heeft een andere ouder ergens beschikbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:34 schreef Avelie het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat je dit samen oplost als je samen een kind hebt. Dat je gescheiden bent, betekent niet dat je 50% van de tijd geen verantwoordelijkheid draagt.
Oh? Dat heb ik helemaal gemist toen mijn oudste klein was?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:28 schreef Avelie het volgende:
[..]
Voor alleenstaande ouders is het vaak makkelijker omdat ze twee huizen hebben en bij ziekte de andere ouder het kind in het eigen huis kan opvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |