abonnement Unibet Coolblue
pi_208415618
Maar dan kun je je kinderen ook niet zomaar even naar buiten sturen en een half uurtje voor jezelf O+ hebben.

Hier weten de buurkinderen ondertussen dat ze voor 12 uur niet welkom zijn. Zeker op vrije dagen starten wij heel langzaam op. Maar elke keer kinderen over de vloer is wel een van de grootste nadelen. Zeker zoon wil áltijd hier afspreken en heeft erg drukke vriendjes.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 23:05:53 #277
382129 crew  Donna
pi_208415821
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 22:54 schreef FlyingFish het volgende:
Maar dan kun je je kinderen ook niet zomaar even naar buiten sturen en een half uurtje voor jezelf O+ hebben.

Hier weten de buurkinderen ondertussen dat ze voor 12 uur niet welkom zijn. Zeker op vrije dagen starten wij heel langzaam op. Maar elke keer kinderen over de vloer is wel een van de grootste nadelen. Zeker zoon wil áltijd hier afspreken en heeft erg drukke vriendjes.
Waar? Hier buitenaf bedoel je?
Genoeg speelmogelijkheden hier. Ze vermaken zich wel buiten.

Maar geen speeltuintje met buurtkinderen nee.
  Moderator vrijdag 17 maart 2023 @ 12:16:18 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_208420946
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 18:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jij wint *O* *O*
Die van mij zijn dood -O- #overtoepen
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_208468488
Ik zou me eerder storen aan een oma die een sigarettengeur op m’n baby zou achterlaten. Maar iedereen moet daar zelf keuzes in maken. Ik snap best dat het irritant is wanneer de baby steeds naar de lucht van oma ruikt.
Al vraag ik me wel af hoeveel parfum oma op heeft. Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn baby toen ter tijd naar de parfum van een ander rook.
Born to Lose, but Built to Win.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')