https://www.smulweb.nl/recepten/kip/hete+kip/antiliaansquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:32 schreef praadje het volgende:
Geen hete kip vandaag maar overmorgen. Nog nooit gemaakt dus ik hoop dat het recept dat ik gevonden heb aan mijn eisen voldoet. Maar heb je een tip of een goed recept mag je het gerust even delen
Thanks. Nog een ander recept gevonden, ziet er ook goed uit. Ik denk dat het deze wordt. https://www.lekkerensimpel.com/lekker-en-simpel-hete-kip/quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.smulweb.nl/recepten/kip/hete+kip/antiliaans
Ja, okay.quote:
Het werd geruld gehakt wegens tijd maar de spruitjes waren heerlijk. Ik was een bij een andere super hier aan de kust en kon vers gesneden stuk hollandse komijnekaas scorenquote:
Ik kan me voorstellen dat je spruitjes kunt missen in Spanje (hoewel de Jumbo boerenkool kennelijk ook in jouw land geteeld wordt..), maar heb je nu iets gedaan met spruitjes čn komijnenkaas? Want dat lijkt mij ook een goeie combi eigenlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:03 schreef foodlover het volgende:
[..]
Het werd geruld gehakt wegens tijd maar de spruitjes waren heerlijk. Ik was een bij een andere super hier aan de kust en kon vers gesneden stuk hollandse komijnekaas scoren
De komijnekaas eet ik apart (ben er zuinig meequote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je spruitjes kunt missen in Spanje (hoewel de Jumbo boerenkool kennelijk ook in jouw land geteeld wordt..), maar heb je nu iets gedaan met spruitjes čn komijnenkaas? Want dat lijkt mij ook een goeie combi eigenlijk!
Gek is het toch! Kale, ja ik ken het ook als 'superfood'. Echt bizar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:50 schreef foodlover het volgende:
[..]
De komijnekaas eet ik apart (ben er zuinig mee)
Ik las het inderdaad van de boerenkool. Dat kunnen we hier gek genoeg alleen kopen bij bijvoorbeeld de Aldi en luxere super Corte Inglés onder "kale" als superfood...
Ook zo vreemd: andijvie met breed plat blad wordt hier ook volop geteeld maar is alleen te verkrijgen gesneden in zakken met gemengde sla. Krul andijvie ligt hier wel op de markt.
Errug lekker die koreakipquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:30 schreef golfer het volgende:
Op de Koreaanse toer vandaag.
Vanavond maak ik: Koreaanse kip (dakgangjeong) met komkommer, maar dan niet met pitabrood, maar met bami.
Goed gelukt en lekker!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef golfer het volgende:
Ik maak momenteel van een paar pastinaken die ik nog over had met de mandoline eerst dunne schijfjes en daarna gaan ze met olie, zout, peper en knoflookpoeder in de airfryer om krokante chips van de maken.
Heerlijk! Ook lekker met verse cassavequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed gelukt en lekker![ afbeelding ]
Oe kun jij ze zo uitstallen en dan niet alles willen proberen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had een halve kilo bonbons van Leonidas gekregen
Dus daar een paar van met een kop thee erbij
[ link | afbeelding ]
Zijn zeker goed gelukt!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed gelukt en lekker![ afbeelding ]
Hahaha jahoor, ik ben niet echt van het hele zakken etc leegsnaaienquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oe kun jij ze zo uitstallen en dan niet alles willen proberen?
[..]
Zijn zeker goed gelukt!
Ik eet vanavond prei-kerriesoep met knoflooknaan.
Dat ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:22 schreef praadje het volgende:
Hete kip, mihoen, komkommer en paprika uit het zuur.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:39 schreef golfer het volgende:
vanavond: van dezelfde visjuwelier op de huid gebakken zeebaarsfilets met gebakken kastanjechampignons en een salade met ei, komkommer en tomaat.
Ik moest 2 keer kijken voor ik doorhad wat dat paars fluorescerende aan de bovenkant was. Is Poetin al bij je kippen in de buurt geweest?quote:
Ik heb wel wat lichts voor je en met proteinequote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef praadje het volgende:
Ik heb wat maiswafels met rookvlees op. Daarnet twee verse minipizza'tjes. Straks nog wat maiswafels met roomkaas/rookvlees en jam en wat yoghurt en fruit.
Rommelig eetdagje ivm werk en morgen weer heel vroeg opstaan dus een beetje licht eten vanavond.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb wel wat lichts voor je en met proteine![]()
![]()
Je bedoelt kwark, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb wel wat lichts voor je en met proteine![]()
![]()
Kijk uit, hoor. Vindt ie lekker.quote:
ZEKERS!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je bedoelt kwark, toch?
[..]
Kijk uit, hoor. Vindt ie lekker.
Straks komen we weer niet van hem af
Allebei lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:07 schreef foodlover het volgende:
Wordt het vanavond pizza of een goede hamburger??? Of allebei???
De tijd zal het leren!
Amerikaanser wordt het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo het zit erinVandaag 3 borden van dit gemaakt voor mijn gezelschap
![]()
Hamburger; gehakt, paneermeel, ei, JohnyBoer kruiden, peterselie, bieslook, knoflook, zout, peper, Italiaanse kruiden
Hamburgerbroodjes; Ingesmeerd met een olie van olijfolie, peterselie, knoflook, zout en peper
Suikermaiskolven; ingesmeerd met boter, peterselie, chilivlokken, knoflook, zout en peper
Hasselback aardappelen; iedere 10 minuten ingesmeerd met de eerder genoemde olie. Laatste 10 minuten gebakken spek en Old Amsterdam kaas erbij gedaan
De hamburger belegd met; Ijsbergsla, vleestomaat, ui, augurk en Zaanse mayo en Zaanse curry en voor de liefhebber een plakje Cheddar
[ afbeelding ]
Probeer de volgende keer eens zelf gemalen rundvlees zonder ei en paneermeelquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo het zit erinVandaag 3 borden van dit gemaakt voor mijn gezelschap
![]()
Hamburger; gehakt, paneermeel, ei, JohnyBoer kruiden, peterselie, bieslook, knoflook, zout, peper, Italiaanse kruiden
De hamburger belegd met; Ijsbergsla, vleestomaat, ui, augurk en Zaanse mayo en Zaanse curry en voor de liefhebber een plakje Cheddar
Vanuit biefstuk o.i.d. bedoel je? Ik heb geen gehaktmolenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens zelf gemalen rundvlees zonder ei en paneermeel
Riblap eerder, of soepvlees, gehaktmolen koop je voor weinig. Of vraag je slager of hij een stuk goedkoop 1 keer door de molen haalt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanuit biefstuk o.i.d. bedoel je? Ik heb geen gehaktmolen
Misschien de volgende keer eens proberen. Ik ben vaak van het ad-hoc vanavond eens iets vers kokkerellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Riblap eerder, of soepvlees, gehaktmolen koop je voor weinig. Of vraag je slager of hij een stuk goedkoop 1 keer door de molen haalt.
Wat ik nog wel eens doe is 400 gram rund met 100 gram ontbijspek door de molen halen en maak daar dan 2 of 3 patties van. Het spek geeft het een hele mooie smaak.
Is ook lekker, spek is altijd lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer eens proberen. Ik ben vaak van het ad-hoc vanavond eens iets vers kokkerellenAan de spek heb ik wel gedacht, maar niet iedereen waardeert dat. Dus de spek had ik verwerkt in de aardappelen
Ow jawel! Dan moet je ze op de BBQ maken!quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow jawel! Dan moet je ze op de BBQ maken!
Dit heb ik ooit gedronken op een bierfestivalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit kan De Moersleutel wel
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:25 schreef golfer het volgende:
Gewijzigd plan. De overgebleven Chinees van gisteren schuiven we door naar morgen.
Vandaag wordt het verse tagliatelle met een zelfgemaakte pastasaus van gehakt, ui, knoflook, tomatenblokjes en Italiaanse roerbakgroenten.
Tiramisu. Dan denk ik aan lange vingers, chocolade, koffie en mascarpone.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit kan De Moersleutel wel
Het werd gisteren pizza, de Duitse (vr)eetschuur was dicht want hij "hatte noch etwas zu erledigen" bij het loket vreemdelingenzakenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:07 schreef foodlover het volgende:
Wordt het vanavond pizza of een goede hamburger??? Of allebei???
De tijd zal het leren!
Mooi he die afkorting overalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:50 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren spruitjes, zoete aardappel, gewone aardappel, sjalotten en knoflook mengsel tezamen met het sjuutje van de meatloaf čn het restje meatloaf gegeten.
Zodadelijk babi pangang, mihoen, koh yoh luk, kip, saté enz. van het Chin. Ind. Spec. Rest.
Honger!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Rijsttafel wordt gehaald.
tomaten en haaievinnensoep, 2st. saté, mini loempia’s, babi pangang, koe loe yoek, gebakken garnalen, tjap tjoy, kip kerrie en foe yong hai
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:40 schreef winterstorm666 het volgende:
hier
Bami, Foe Yong Hai en Kip zoetzuur met grote loempia`s.
Hoppa Nationale Chineesdagquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:58 schreef marc0871 het volgende:
Ik had trek in iets van Beef Shanghai, maar ik had geen gehakt meer.
Dus ik op zoek naar iets van Shanghai Chicken.
Ik vond dit recept. Leek me een goed uitgangspunt voor wat ik wilde.
Ik gebruikte prei ipv lenteuitjes, ik heb er nog wat paprika bijgedaan voor wat extra groentjes en een paar theelepels trassi.
Ik at het met mie.
De volgende keer maak ik er een foto van. Kon nu echt even niet![]()
![]()
Zal niet te lang duren want dit was dus echt Yummy![]()
![]()
Viel mij ook al op, jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mooi he die afkorting overalLijkt wel of ooit 1 restaurant dat op de gevel zette en de rest niet wist wat er stond maar het maar overnam.
[..]
[..]
[..]
Hoppa Nationale Chineesdag![]()
Ik deed mee, weer eens een keer Fat Kee een bezoek gebracht voor de beste Foe Yong Hai en Cha Siu met zwarte bonensaus![]()
[ link | afbeelding ]
Totale schade 27,50. Chinese thee en rijst is gratis. Heerlijk zo'n snelle betaalbare en verzadigende hap.
Ziet er lekker uit!quote:Op zondag 26 februari 2023 17:24 schreef praadje het volgende:
Steak, aardappelgratin en gemengde groenten met kruidenboter![]()
[ afbeelding ]
Heel stom maar als ik gerechten afzonderlijk van elkaar eet gebruik ik dit bord. Voor stamppotten ed. gebruik ik dan weer een gewoon rond bord.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Wel een apart bord, met die golven er in...eet dat lekker handig?
Ik snap je!quote:Op zondag 26 februari 2023 17:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel stom maar als ik gerechten afzonderlijk van elkaar eet gebruik ik dit bord. Voor stamppotten ed. gebruik ik dan weer een gewoon rond bord.
Scheten opvangen en verkopen op marktplaats !!! Dikke moneys verdienen,quote:Op maandag 27 februari 2023 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Plan was gezond tot ik bij n hele leuke banketbakker kwam met huisgemaakt gebak, koek en chocola.
Appelfrispunt gedeeld, en 2 bakkies (koffie en cappuccino).
Vanavond bruine bonensoep met stokbrood en toe Griekse yoghurt met honing en fruit.
Bruine bonensoepquote:Op maandag 27 februari 2023 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Plan was gezond tot ik bij n hele leuke banketbakker kwam met huisgemaakt gebak, koek en chocola.
Appelfrispunt gedeeld, en 2 bakkies (koffie en cappuccino).
Vanavond bruine bonensoep met stokbrood en toe Griekse yoghurt met honing en fruit.
Met als extra smaakmaker de shallot sauce vd Aziatische tokoquote:Op maandag 27 februari 2023 16:50 schreef golfer het volgende:
Straks: zelf gepaneerde gebakken kalfsschnitzels, een ceasarsalademix en gegratineerde aardappels uit de oven.
Hopelijk hebben jullie veel plezier van de nwe oven. Heerlijk eendenboutquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken aardappels, gegrilde maiskolfjes en gekonfijte eendenbouten die kort even in de (nieuwe) oven en onder de grill gaan.
Uit een blik?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:11 schreef golfer het volgende: gekonfijte eendenbouten die kort even in de (nieuwe) oven en onder de grill gaan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken aardappels, gegrilde maiskolfjes en gekonfijte eendenbouten die kort even in de (nieuwe) oven en onder de grill gaan.
Zakquote:
Vandaag weer, want er was veel over.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:16 schreef Kanaroe het volgende:
Runderstoof met ui, wortel & pastinaak en bier. Erbij wilde ik tagiatelle serveren, maar dat had ik helemaal niet in huis dus het word eiermie die op moet.
Lekker, eend! Wel meteen je nieuwe oventje schoonmaken of niet, met al dat eendenvetgespetter?quote:
Viel heel erg mee, qua spetteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:15 schreef Kanaroe het volgende:
Lekker, eend! Wel meteen je nieuwe oventje schoonmaken of niet, met al dat eendenvetgespetter?
Ken ik niet, zo gekocht? Ik vraag het omdat ik laatst op zoek was naar een klein blik confit maar alleen grote blikken met 4 tot 6 stukken kan vinden (in een NL en in een Franse supermarkt), nogal veel voor twee personen.quote:
Bij een grote AH gekocht gisteren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ken ik niet, zo gekocht? Ik vraag het omdat ik laatst op zoek was naar een klein blik confit maar alleen grote blikken met 4 tot 6 stukken kan vinden (in een NL en in een Franse supermarkt), nogal veel voor twee personen.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:07 schreef NoCigar het volgende:
Ken ik niet, zo gekocht? Ik vraag het omdat ik laatst op zoek was naar een klein blik confit maar alleen grote blikken met 4 tot 6 stukken kan vinden (in een NL en in een Franse supermarkt), nogal veel voor twee personen.
Potver, blijkt ie corona te hebben....net getest....ik heb het nu (nog) niet (wel al eens gehad)quote:[b]Op woensdag 1 maart 2023 15:42 schreef Kanaroe
De man des huizes is ziekerig, dus die heeft het nodig.
Ach, sterkte dan maar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Potver, blijkt ie corona te hebben....net getest....ik heb het (nog) niet (wel al eens gehad)
Bah!
Dankje!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Potver, blijkt ie corona te hebben....net getest....ik heb het (nog) niet (wel al eens gehad)
Bah!
Vervelend dan he, weer thuis verplicht. Beterschap voor hem en misschien straks voor jou ookquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dankje!
Tis niet dat wij ons er erg druk over maken maar we houden wel graag rekening met onze kwetsbaren enzo.
Je wilt niemand besmetten.
quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gegrilde gekruide varkensfiletrollade (kan ik onze nieuwe draaigrill even uitproberen) met daarbij gebakken aardappeltjes met rode schil en een Italiaanse mix salade.
Die witlofschotel ziet er best goed uit, maar komkommersalade vind ik wel een bijzondere keuze als bijgerecht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij ouders. Witlof ham/kaas en aardappelgratin met eeuwige komkommersalade. Toe Griekse yoghurt met gedroogd fruit en een sinaasappel.
[ link | afbeelding ]
Beterschapquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Potver, blijkt ie corona te hebben....net getest....ik heb het nu (nog) niet (wel al eens gehad)
Bah!
Beterschap!!quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Potver, blijkt ie corona te hebben....net getest....ik heb het nu (nog) niet (wel al eens gehad)
Bah!
Goed voor jezelf zorgenquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beterschap
Chinees gehaald gisteren dus dat nu weer
Er schuilt veel leed achter het woord 'eeuwige'.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die witlofschotel ziet er best goed uit, maar komkommersalade vind ik wel een bijzondere keuze als bijgerecht.
Bedankt voor de beterschapswensen, we houden maar weer afstand hier...
Dank je, het valt in het niet bij jouw/jullie situatie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beterschap
Chinees gehaald gisteren dus dat nu weer
Dank je!quote:
Dankje, heel vervelend ja, maar komt goed. Ik hoop niet dat ik het ook weer krijg in ieder geval.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vervelend dan he, weer thuis verplicht. Beterschap voor hem en misschien straks voor jou ook
Joh, dat soort situaties moet je niet willen vergelijkenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dank je, het valt in het niet bij jouw/jullie situatie.
Moge het eten je welbekomen, en nogmaals veel beterschap gewenst daar.
[..]
Dank je!
quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die witlofschotel ziet er best goed uit, maar komkommersalade vind ik wel een bijzondere keuze als bijgerecht.
Bedankt voor de beterschapswensen, we houden maar weer afstand hier...
quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Er schuilt veel leed achter het woord 'eeuwige'.
Niet zo bescheiden hoor. Ziet er heerlijk uit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:44 schreef NoCigar het volgende:
Oh ja, dit was gisteren [ afbeelding ]. (Edit, het was best lekker en zag er iets beter uit)
Vanavond een groentecassoulet met stokbrood n.a.v. dit recept, ongeveer althans: https://dagelijksekost.ee(...)oenten-met-stokbrood
Jeetje. Beterschap en hopelijk blijf je zelf gespaard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Bah!
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip, patat en appelmoes.
Oftewel een poussin (piepkuiken) van onze poelier die ik gekruid en gevuld heb en dan aan het draaispit van het nieuwe oventje gaat, daarbij Franse dunne frieten en appelcompote.
Het is een hele kip (piepkuiken), geen bouten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:54 schreef marc0871 het volgende:
Wel goed vastzetten, hoor.
Mijn bouten scheurden aan alle kanten van de pen en de spiezen af, naargelang het vlees gaarder werd.
Zag ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is een hele kip (piepkuiken), geen bouten.
Maar ik zal ze extra vastzetten met wat slagerstouw.
Gingen de bonbons toch nog best hardquote:Op donderdag 2 maart 2023 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moest zo erg hard lachen om stap 6
[ link | afbeelding ]
Vanavond wordt het krokant gebakken varkensvlees in zoetzure saus met ananas.
Nu thee en de laatste 2 bonbons
Ziet er echt jummie uit en klinkt ook erg lekker!quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Spaanse ovenschotel met knoflookaardappelen, broccoli en chorizo. (En aubergine, paprika, ui, fritto en mozzarella).
[ afbeelding ]
Ik had hier maandag en dinsdag een vriend, hij heeft nagenoeg alles opgegetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gingen de bonbons toch nog best hard![]()
![]()
Ik eet zo prei-kerriesoep (AH verspakket aanbieding) en een boerenomelet.
Jammer van je vlees, had je er iets teveel poeper opgestrooid misschien?quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had hier maandag en dinsdag een vriend, hij heeft nagenoeg alles opgegeten
Mijn vlees was krokant gecremeerd trouwens
Ik eet wel een bakpau
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef golfer het volgende:
Oftewel een poussin (piepkuiken) van onze poelier die ik gekruid en gevuld heb en dan aan het draaispit van het nieuwe oventje gaat, daarbij Franse dunne frieten en appelcompote.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn vlees was krokant gecremeerd trouwens
Nahhhh ik was opvang voor de haarbal aan het regelen voor morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jammer van je vlees, had je er iets teveel poeper opgestrooid misschien?
Genoeg poepersquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:11 schreef Karzai het volgende:
Snijwerk is klaar dit gaat allemaal in de pan
[ afbeelding ]
3 broodjes, kan zo een kebabzaak beginnen
[ afbeelding ]
Oehhh, dat ziet er goed uit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:11 schreef Karzai het volgende:
Snijwerk is klaar dit gaat allemaal in de pan
[ afbeelding ]
3 broodjes, kan zo een kebabzaak beginnen
[ afbeelding ]
Lekker! Zou een beetje aluminiumfolie onderin je oven de schoonmaak niet 1000x makkelijker maken?quote:
Laagje water doet ook wonderenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef Myraela het volgende:
Lekker! Zou een beetje aluminiumfolie onderin je oven de schoonmaak niet 1000x makkelijker maken?
Dat ziet er weer heerlijk uit! Geniet ze daar en ook een fijn weekend gewenst!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Karzai het volgende:
Van boven naar onder,
garnaaltjes met citroen en zwarte peper
Makreel met sambal en mayo
Zalm met mierikswortel
Fijn weekend Allen , en lekker blijven genieten![]()
[ afbeelding ]
Een broodmaaltijd? Tosties? Soepje?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu ook zin in friet maar eet ik morgen al. Geen idee wat ik vanavond moet eten. Even inspiratieloos.
Poooh lekker slobberen !!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een flesje wijn, garnaaltjes, zalm en makreel gehaald voor de borrelplank vandaag
[ afbeelding ]
Mjammie, ziet er super lekker uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:27 schreef Karzai het volgende:
Van boven naar onder,
garnaaltjes met citroen en zwarte peper
Makreel met sambal en mayo
Zalm met mierikswortel
Fijn weekend Allen , en lekker blijven genieten![]()
[ afbeelding ]
Ook lekker en een gezellige avond gewenst!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Mjammie, ziet er super lekker uit.
Hier simpel een donkerbruin hard broodje. De helft met kipkerrie salade, de andere helft met ei/bieslooksalade.
Vanavond nog een frikandel met mijn matties uit de tv.slowchat. (we kijken op vrijdagavond gezamenlijk Overtreders met een snack erbij)
Jij ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook lekker en een gezellige avond gewenst!
Die hadden wij laatst ook; erg lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gingen de bonbons toch nog best hard![]()
![]()
Ik eet zo prei-kerriesoep (AH verspakket aanbieding) en een boerenomelet.
Arme poelierquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:01 schreef golfer het volgende:
Boh dat was een goed pakket heb nog nooit een bossche bol gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef stavromulabeta het volgende:
Vandaag is het simpel. Kant-en-klaar-mihoen uit een to good to go-pakket met wat kipsatestokjes. En na een bossche bol uit hetzelfde tgtg-pakket.
En nu een glas Gamay uit de Loire.
Even een vraagje; wat is Roquefort 'schepkaas'?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:35 schreef maily het volgende:
Vanavond left-over pizza, witlofsalade, olijfjes, ansjovisjes, Roquefort schepkaas, tomaten.
Met crackertjes.
Het is een snel pastamaal geworden. Toch nog gekookt.quote:
Wegloopkaasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Even een vraagje; wat is Roquefort 'schepkaas'?
Ook zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het is een snel pastamaal geworden. Toch nog gekookt.
Yuzuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:17 schreef Prego het volgende:
Ik ben ramen aan het maken voor vanavond![]()
Voor bij het apéritif heb ik een fles bruisende yuzu saké, nog nooit gehad dus ik ben benieuwd.
Ohhh !!!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
In Hoofddorp. Saus in apart bakje. Hierna een lekker ijsje
ja gehakt, spitskool, paprika aardappelpuree en kaasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een soort pie? Zuurkoolschotel? Ziet er lekker uit i.i.g.
Ah, lekker en gezond!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja gehakt, spitskool, paprika aardappelpuree en kaas
Fijn altijd, een nieuw succes tijdens het koken voor een volgende keerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:09 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond nog een keer stroganoff-saus met bief en frietjes.
Zo veel saus over!
Erg lekkere saus trouwens, had het nooit eerder gemaakt.
Boh, die zien er goed uitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
In Hoofddorp. Saus in apart bakje. Hierna een lekker ijsje
Die aardbeienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:42 schreef sigme het volgende:
In de Spaanse zon.
Ontbijt:
[ afbeelding ]
Kwam nog gebakken eitje bij. Ei van eigen Drentse kip met ham van eigen vark.
Als afsluiter een broodje met Spaanse aardbeien.
[ afbeelding ]
Avondeten: salade met zeevruchten.
[ afbeelding ]
Jup, 250g patty.. *burp*quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waren bij de griek, Korfu in Kleve. Ben gek op Grieks en het eten vind ik ook lekker
Tof en super handig dat daar nu ook een Action isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:45 schreef foodlover het volgende:
Had vandaag een uitstapjenaar de NL supermarkt geweest in een toeristenoord dik uur hier vandaan.
Net wat frietjes, pindasaus, had nog een paar zelfgemaakte kroketjes a la Holtkamp in de vriezer.
Net een Westland slaatje en wat cheese onion chips.
Tevens vandaag naar de Action geweest die hier in Murcia op 35 minuten rijden vandaan is geopend![]()
![]()
Onder anderen
gevulde koeken en Red Band snoep meegenomen
En nu nog een recensie in het restauranttopicquote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Acclimatiseren kan je leren dames en heren.
bovenstaande is voldoendequote:Op zondag 5 maart 2023 12:42 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
En nu nog een recensie in het restauranttopic
Veel te fancy voor mijn smaak.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vooral; wįt was het?quote:
Fotodump zonder verdere beschrijving of uitleg. Ik geloof niet dat dit topic daarvoor bedoeld is.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig hecht ik weinig waarde aan wat jij gelooftquote:Op zondag 5 maart 2023 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Fotodump zonder verdere beschrijving of uitleg. Ik geloof niet dat dit topic daarvoor bedoeld is.
Iwanius 2.0?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik weinig waarde aan wat jij gelooft
Wat is "de Napoleon" precies? Nooit eerder van gehoord.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Mubassie het volgende:
Philly cheese steak sandwich van de Napoleon.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat is "de Napoleon" precies? Nooit eerder van gehoord.
Lekker broodje, dat wel!
Wat is bakkwark eigenlijk?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:28 schreef Geerd het volgende:
Banaan, bakkwark met druiven, broccoli kip rijst gains![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Broodjes met rollade en asperges (voorjaarsspecialiteit) nog bakkwark straks en een mineolia ding..zo een sinaasappel die een manderijn wou worden maar er toch weer spijt van kreeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ging het wel goedquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Boh, die zien er goed uit![]()
Nou heb ik ook zin in patat![]()
Morgen maken, bij poging 2 van 2 tot gegrilde kippenbouten uit de oven.
Vandaag Beef Shanghai
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heeft iemand erg het beste gedaan, nu nog weten waar het is?quote:Op zondag 5 maart 2023 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of alles tegelijkquote:Op maandag 6 maart 2023 15:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond pannenkoeken met, naar keuze, appel, spek, stroop of poedersuiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |