Of allebeiquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa
of Isaac?
Nog meer jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wendy luisterde ernaar en gaf aan dat hij altijd zei dat het hem niet stoorde. Dat hij het dan moest zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Raar waarom klaagt die vent zoveel, maar zegt ie er niks over/van koekoek
ima ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:11 schreef Loveable het volgende:
Denk dat we niet te veel van de eliminatie moeten verwachten, zal wel iemand uit gaan wat een deceptie is
Gaat ie toch lekker bij Esther liggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wendy luisterde ernaar en gaf aan dat hij altijd zei dat het hem niet stoorde. Dat hij het dan moest zeggen.
En JW weer: rekening houden met elkaar, stoort me niet maar..
vent toch
Nou idd of je moeten houden en niet klagen of je bek opentrekken als wel iets boeitquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wendy luisterde ernaar en gaf aan dat hij altijd zei dat het hem niet stoorde. Dat hij het dan moest zeggen.
En JW weer: rekening houden met elkaar, stoort me niet maar..
vent toch
Ik geloof gewoon niet dat Isaak gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
TT, GJ of Isaac
Of.... GJ haalt er nog een verassing uit en laat een anders z'n koffers pakken.
Mwa denk dat sowieso nog niet gaat, weinig mensen last van..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ima ofzo
waar we dan na 5 weken pas achterkomen...
Het was afgelopen zaterdag avond of nacht toen ze feest haddenquote:
Sas vergist zich somsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was afgelopen zaterdag avond of nacht toen ze feest hadden
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:15 schreef Loveable het volgende:
Zijn dat nep planten die op tafel staan?
Als GJ naar huis moet dan weten we iig dat Isaac een febo mol isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat Isaak gaat
Kan niet
Onmogelijk
Ik voel me freaky
Geen ideequote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:16 schreef Loveable het volgende:
[..]
En waarom staan die daar zo op tafel?
Dat is mijn uitgangspuntquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als GJ naar huis moet dan weten we iig dat Isaac een febo mol is
Jeff zei dat ze Kim praktijken begint te ontwikkelenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas vergist zich soms
Die denkt dat ze naast Bern ook anderen kan commanderen
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zei dat ze Kim praktijken begint te ontwikkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |