Waarom sommige het wel en anderen niet ervaren, geen idee, maar bij meerdere vrienden met redelijk moderne TV’s (5 jaar of jonger) hadden we allemaal hetzelfde probleem bij casten naar de TV…natuurlijk super fijn dat jij het niet had en laten we hopen nog veel meer overstappers van ViaPlay naar F1 TV dat ze allemaal perfect vloeiend beeld hebben (dat ViaPlay is echt t meest duivelse bedrijf wat ik in echt jaren ben tegengekomen) maar de praktijk bij het casten is helaas anders voor F1 gebruikers, vandaar mijn uitleg want het is redelijk eenvoudig te verhelpen, eventueel nog met hz naar 50 aanpassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad bij het casten van F1TV naar mijn Sony tv. Alleen de vertraging van het casten erger ik me soms aan dat ik de voorkeur geef aan Viaplay op de tv.
Maar waarom gaat het in het Viaplaytopic over F1TV?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:06 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Waarom sommige het wel en anderen niet ervaren, geen idee, maar bij meerdere vrienden met redelijk moderne TV’s (5 jaar of jonger) hadden we allemaal hetzelfde probleem bij casten naar de TV…natuurlijk super fijn dat jij het niet had en laten we hopen nog veel meer overstappers van ViaPlay naar F1 TV dat ze allemaal perfect vloeiend beeld hebben (dat ViaPlay is echt t meest duivelse bedrijf wat ik in echt jaren ben tegengekomen) maar de praktijk bij het casten is helaas anders voor F1 gebruikers, vandaar mijn uitleg want het is redelijk eenvoudig te verhelpen, eventueel nog met hz naar 50 aanpassen.
Omdat bijna iedereen is overgestapt naar F1 TV en bijna niemand meer ViaPlay heeft…quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom gaat het in het Viaplaytopic over F1TV?
Er is ook een F1TV-topic he?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Omdat bijna iedereen is overgestapt naar F1 TV en bijna niemand meer ViaPlay heeft…
Het is gewoon een louche tent. Smerig crimineel oplichtingszooitje. Hoop dat de daders flinke celstraffen krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Mooi Viaplay gemaild en gevraagd om de 10 euro compensatie. Had een abonnement afgesloten tot 23 maart en niet 1 maart.
Mooi weg bij die club. Ook bijzonder dat je enkel met korting kon verlengen door contact op te nemen met de onbereikbare klantenservice. Heel klantonvriendelijk allemaal.
Lijkt me volstrekt normaal dat je bij een verlenging de volle mep gaat betalen. Is bij Ziggo, KPN, etc ook zo.quote:Op zondag 5 maart 2023 12:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Mooi Viaplay gemaild en gevraagd om de 10 euro compensatie. Had een abonnement afgesloten tot 23 maart en niet 1 maart.
Mooi weg bij die club. Ook bijzonder dat je enkel met korting kon verlengen door contact op te nemen met de onbereikbare klantenservice. Heel klantonvriendelijk allemaal.
support@viaplay.nlquote:Op zondag 5 maart 2023 14:06 schreef Sorella het volgende:
Ik kan het hele e-mailadres van viaplay niet vinden dus heb nu maar de chat genomen, W8 al een half uur en zal nog wel langer worden, lang leve het tweede scherm .
Gebeurt inderdaad altijd en overal. Kan je ook meteen zien bij het afsluiten van het abootje, maar goed ViaPlay werkt op veel mensen als een rode lap.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lijkt me volstrekt normaal dat je bij een verlenging de volle mep gaat betalen. Is bij Ziggo, KPN, etc ook zo.
Support hebben ze wel nodig.quote:
Contractbreuk plegen door abonnementen te vroeg te beëindigen is dan ook niet echt normaal.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad altijd en overal. Kan je ook meteen zien bij het afsluiten van het abootje, maar goed ViaPlay werkt op veel mensen als een rode lap.
Is gewoon onzin. Factuur zegt 13 maanden.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad altijd en overal. Kan je ook meteen zien bij het afsluiten van het abootje, maar goed ViaPlay werkt op veel mensen als een rode lap.
Het ging over de verlenging. Niet het te vroeg afsluiten.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Factuur zegt 13 maanden.
Daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon onzin. Factuur zegt 13 maanden.
En het te vroeg afsluiten (waar je het inderdaad niet over had) creëert dus mede die 'rode lap'. Het is niet dat zoiets zomaar vanzelf zonder reden ontstaat.quote:Op zondag 5 maart 2023 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over.
Rode lap enzo.
Ah, het lag dus niet aan mij...quote:Op zondag 5 maart 2023 15:24 schreef Newone82 het volgende:
Wat is Viaplay cringe met die voorfilmpjes en overdreven gedoe🤣🤣
Yep. Vreselijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, het lag dus niet aan mij...
Ow sorry hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 15:42 schreef Eagles89 het volgende:
Alle mensen die nu nog steeds naar ViaPlay kijken verdienen alle ellende vanaf nu ook gewoon. Kan er geen medelijden meer mee hebben, je hebt een jaar de tijd gekregen over te stappen naar het veel betere F1 TV. Scherper en vloeiender beeld, betere experts, meer F1 content, en met meer schermen tegelijk kijken.
ZIEDEND!quote:Op zondag 5 maart 2023 15:42 schreef Eagles89 het volgende:
Alle mensen die nu nog steeds naar ViaPlay kijken verdienen alle ellende vanaf nu ook gewoon. Kan er geen medelijden meer mee hebben, je hebt een jaar de tijd gekregen over te stappen naar het veel betere F1 TV. Scherper en vloeiender beeld, betere experts, meer F1 content, en met meer schermen tegelijk kijken.
Kwaad woedendquote:Op zondag 5 maart 2023 15:42 schreef Eagles89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |