Dat is dan in ieder geval positief. Geen tieten meer in beeld om het quotum te halen. Amber weet er nog wel iets van, maar bij darts zit er ook zo'n tante die er alleen voor de sier zit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Chiel van Koldenhoven
https://nl.motorsport.com(...)-nederland/10437342/
Dat zou het zijn als de kwaliteit navenant was. Ik heb Ziggo Sport totaal met glasvezel, en ik kon tot vorig jaar zien welke smaak jam Stroll op z'n overall gemorst had, of dat Alonso een puistje op z'n neus had, zo scherp was het beeld.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk, maar wel als alle dingen die ze uitzenden ergens terecht komen en net zo makkelijk te kijken blijven zijn als nu via Viaplay het geval is. Viaplay is immers meer dan alleen F1 en eventueel voetbal, voor de algemene sportliefhebber is het best wel een lekker pakket inmiddels.
Dit is geen foutje, denk ik. Ik vermoed dat ze hopen dat veel mensen er dit weekend pas achterkomen, vlak voordat het begint, en dan in paniek hun abonnement maar verlengen. De juiste einddata voor de abo's stond namelijk wel in hun systeem, getuige diverse screenshots. Dan heb je dus extra moeite voor moeten doen om mensen eerder af te sluiten, is mijn conclusie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:34 schreef NY_Giant het volgende:
Nog zo'n succesverhaal van deze sympathieke club!
[..]
Bron: Totaal TV
fijn dat jij als feit presenteert dat het "gewoon een heel aardig pakket" is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de usual suspects die het helemaal niets vinden en zeggen dat ze elders kijken maar toch wel precies weten welke fouten er gemaakt worden door de commentatoren, allemaal fouten die F1 Guru Olav nooit zou maken volgens dat enorme aantal doorgewinterde F1 fans.
Ik heb genoeg aan te merken op Viaplay en dan vooral hun klantenservice, voetbalcommentatoren zijn niet top maar het is gewoon een heel aardig pakket voor het geld (met de korting).
Lijkt me ook geen fout, ze hebben gewoon alle jaar abonnementen in 1 klap verwijderd, maar wel alleen voor de opzeggers natuurlijk, bij mensen die niets doen wordt het abonnement per maand verlengd voor het hoge tarief.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is geen foutje, denk ik. Ik vermoed dat ze hopen dat veel mensen er dit weekend pas achterkomen, vlak voordat het begint, en dan in paniek hun abonnement maar verlengen. De juiste einddata voor de abo's stond namelijk wel in hun systeem, getuige diverse screenshots. Dan heb je dus extra moeite voor moeten doen om mensen eerder af te sluiten, is mijn conclusie.
Ook bij Ziggo was F1 niet gratis, inclusief is wat anders dan gratis en verder, ik mis Olav niet jij wel, geen probleem.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
fijn dat jij als feit presenteert dat het "gewoon een heel aardig pakket" is.
Maar dat vind ik niet als je alleen voor de F1 kijkt, en de rest je niet interesseert. We kwamen van een positie waarin het gros het gratis via ziggo had. Nu kost het 14,99 per maand ofzo. En wellicht betaal jij een 10 tje met je korting. Maar dan nog.
En het is aan een ieder of ze het, het geld waard vinden of niet natuurlijk. Maar men mag toch wel balen dat er geen andere optie is dan het commentaar van de Melvins?
En er is helemaal niemand echt niemand, die zegt dat Olav "zulke fouten nooit zou maken". Dat gebruik jij nu als makkelijke stropop.
Olav maakt veel fouten, maar die ViaPlay mannetjes net zo. Veel mensen (waaronder ik) vinden de manier van commentaar geven van Olav fijn. Die man heeft passie voor de sport en dat hoor je terug.
De vragen van Jack Plooij vond ik meestal te gęnant om naar te luisteren, en daar vond ik Stefaan vaak wel beter. Maar als Co-commentator (het mannetje dat de boord radio's luistert etc) vind ik Jack prima te pruimen.
Ga ik er toch een mailtje aan wagen, al is dat meer uit principe dan voor de 3,80 (min of meer).quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:37 schreef Jane het volgende:
Het schijnt dat je geld terug kunt krijgen, als je iemand van Viaplay te pakken krijgt.
Ik wil per ommegaande mijn laatste maand terug. Vanavond Premier League darts, vanaf morgen UK Open. Dat heb ik ze ook gemaild en gezegd dat ik er vanuit ga dat ze het regelen. Zo niet, dan ga ik eens met mijn rechtsbijstand bellen. Het lijkt me niet dat je een overeenkomst voortijdig mag beëindigen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:37 schreef Jane het volgende:
Het schijnt dat je geld terug kunt krijgen, als je iemand van Viaplay te pakken krijgt.
bij rechtsbijstand heb je ook een drempel bedrag, viapay zit daar ruim onder.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik wil per ommegaande mijn laatste maand terug. Vanavond Premier League darts, vanaf morgen UK Open. Dat heb ik ze ook gemaild en gezegd dat ik er vanuit ga dat ze het regelen. Zo niet, dan ga ik eens met mijn rechtsbijstand bellen. Het lijkt me niet dat je een overeenkomst voortijdig mag beëindigen.
Kansloosquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik wil per ommegaande mijn laatste maand terug. Vanavond Premier League darts, vanaf morgen UK Open. Dat heb ik ze ook gemaild en gezegd dat ik er vanuit ga dat ze het regelen. Zo niet, dan ga ik eens met mijn rechtsbijstand bellen. Het lijkt me niet dat je een overeenkomst voortijdig mag beëindigen.
Definitief einde tijdperk viaplay.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou ja ik heb gewoon 13 maanden. Dus ik ga de 28e opzeggen en als ze dan wat afschrijven hebben ze een proces aan hun broek. Dan word ik echt woedend.
We kunnen ze collectief aanklagen met een grote groep mensen
Dus je moet zelf regelen om geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:33 schreef gers het volgende:
Ik lees net dat je 10 euro compensatie kan krijgen van Viaplay als je ze kunt bereiken. Dikke kans dat veel mensen laat maar zitten.
Ja ze gaan niet mensen proactief benaderenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus je moet zelf regelen om geld terug te krijgen
Nee wel het goede want er wordt altijd neer gekeken als ViaPlay een keer hapert maar het gebeurt dus ook met F1 TVquote:
voor op een firestickquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef nils7 het volgende:
Net even getest, de stream hapert met casten.
Jammer dat er geen native Android TV app is voor F1 TV.
Maar met geen 1 streaming dienst last (en ik heb ze allemaal, zo ook ViaPlay en de hele shabbang)
Maar F1TV hapert
Staat het apparaat op 50 Hz ingesteld? Bij een ouderwetse Chromecast moet je dat doen via de Google Home-app op je telefoon of tablet. Bij nieuwere apparaten kan het op het apparaat zelf.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee wel het goede want er wordt altijd neer gekeken als ViaPlay een keer hapert maar het gebeurt dus ook met F1 TV
Ik had dat ook en kwam door het casten naar de TV terwijl ik een extreem snelle verbinding heb. Zou door het verschil in Hz kunnen komen wat hier al gezegd werd door NY.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:47 schreef nils7 het volgende:
Net even getest, de stream hapert met casten.
Jammer dat er geen native Android TV app is voor F1 TV.
Maar met geen 1 streaming dienst last (en ik heb ze allemaal, zo ook ViaPlay en de hele shabbang)
Maar F1TV hapert
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:37 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik had dat ook en kwam door het casten naar de TV terwijl ik een extreem snelle verbinding heb. Zou door het verschil in Hz kunnen komen wat hier al gezegd werd door NY.
Als je direct vanuit de app kijkt door die op je TV te zetten of een chromecast koopt is alles opgelost en loopt het perfect vloeiend en scherp. Ik had eerst de app op mn TV gezet maar die versie verloopt twee maandelijks ongeveer dus dan ben je steeds bezig handmatig te downloaden van de nieuwe versie.
Uiteindelijk voor paar tientjes chromecast gekocht, werkt echt perfect. In 4K ook nog, en nog steeds goedkoper als ViaPlay en nu in bezit van een chromecast wat ook enorm helpt bij andere apps casten.
Heb een AndroidTV dus chromecast zit ingebouwd in de tv.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Staat het apparaat op 50 Hz ingesteld? Bij een ouderwetse Chromecast moet je dat doen via de Google Home-app op je telefoon of tablet. Bij nieuwere apparaten kan het op het apparaat zelf.
Dat maakt dus niet uit, geloof me heb een vrij nieuwe Sony TV met ingebouwde cast en Android systeem en ben maanden bezig geweest F1 TV vloeiend te krijgen uiteindelijk via FOK hier de oplossing gekregen door de app op mijn TV te installeren via webbrowser download. Omdat me dat te omslachtig werd (bij een update moet je weer opnieuw downloaden) voor een paar tientjes een chromecast 4k gekocht en dat had ik achteraf vorig jaar meteen moeten doen, had me heeeel veel gepruts gescheeld, beeld loopt als een tiet super scherp ook en mn Ziggo GO app en andere apps streamen werkt nu ook vloeiender.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
[..]
Heb een AndroidTV dus chromecast zit ingebouwd in de tv.
Ik heb nooit problemen gehad bij het casten van F1TV naar mijn Sony tv. Alleen de vertraging van het casten erger ik me soms aan dat ik de voorkeur geef aan Viaplay op de tv.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat maakt dus niet uit, geloof me heb een vrij nieuwe Sony TV met ingebouwde cast en Android systeem en ben maanden bezig geweest F1 TV vloeiend te krijgen uiteindelijk via FOK hier de oplossing gekregen door de app op mijn TV te installeren via webbrowser download. Omdat me dat te omslachtig werd (bij een update moet je weer opnieuw downloaden) voor een paar tientjes een chromecast 4k gekocht en dat had ik achteraf vorig jaar meteen moeten doen, had me heeeel veel gepruts gescheeld, beeld loopt als een tiet super scherp ook en mn Ziggo GO app en andere apps streamen werkt nu ook vloeiender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |