Word je gedwongen om dat te drinken?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:45 schreef KingRoland het volgende:
coca-cola zero is in prijs verlaagd bij de appie
erg mooi
Lekker gapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb besloten het woord "gap/gappie" vandaag minimaal 10 keer te gebruiken.
Fijne dag.
Als je @Paul en @onlogisch samenvoegt krijg je een schepsel waar ze in Chernobyl nog jaloers op zouden zijn.quote:
Hmm welk land zou je bedoelen 🧐🤔quote:Op dinsdag 21 februari 2023 02:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit moet ook democratisch worden besloten, maar VBL kennende zal de besluitvorming vergelijkbaar zijn met een land in de buurt van Zuid-Korea
Dit is leuk, gappie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je @:paul en @:onlogisch samenvoegt krijg je een schepsel waar ze in Chernobyl nog jaloers op zouden zijn.
Met welke mod zou jij willen mergen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hmm welk land zou je bedoelen 🧐🤔
🧐quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Met welke mod zou jij willen mergen?
Ik zou jou wel willen mergen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Met welke mod zou jij willen mergen?
Het klonk wel opwindend, maar klaarblijkelijk is het net te vroeg, omdat we nog eerst moeten lunchen.quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klonk wel opwindend, maar klaarblijkelijk is het net te vroeg, omdat we nog eerst moeten lunchen.
@:scrummie
Na corona full party mode.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef Sked het volgende:
Het lijkt wel alsof er vanaf hier elk jaar meer mensen naar het zuiden gaan voor carnaval
Ik zat op een buitenlandse school. Ook carnaval. Nog minder begrepen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zat op een Rooms-Katholieke basisschool, dus wij vierden het wel, maar nooit begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |