Of piraat lees ikquote:Op maandag 20 februari 2023 20:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob heeft een kiel, Bart had wat weg van spreekstalmeester.
Maar zag het pak niet goed
Rob morgen naar huisquote:Op maandag 20 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
Maarre.... feestje + drank =
1 Rob morgen dikke knie
2 Rob morgen stijve nek
3 Rob morgen door zijn rug
4 Rob morgen Total loss
En de rest van zijn gebit valt uitquote:Op maandag 20 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
1 Rob morgen dikke knie
2 Rob morgen stijve nek
4 Rob morgen Total loss
Ze denken hetquote:Op maandag 20 februari 2023 20:03 schreef KnalPoenani het volgende:
Wat lees ik op Twitter? Komt Wolter Kroes zingen?
Ja idd, die ken morgen weer nie lopuh.. en dan moet ie op een kartonnuh bankie liggen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
1 Rob morgen dikke knie
2 Rob morgen stijve nek
4 Rob morgen Total loss
Ohhh, met zweep... Ik las duimring staat voor kinky sexquote:
misschien draaien ze 1 van zijn hits ( zal wel stil blijven dan )quote:Op maandag 20 februari 2023 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze denken het
Hij stond blijkbaar op de poster van het feestje
Nee stond verassingsoptredenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze denken het
Hij stond blijkbaar op de poster van het feestje
Dat is pijnlijkquote:
Ik verheug me er al opquote:Op maandag 20 februari 2023 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd, die ken morgen weer nie lopuh.. en dan moet ie op een kartonnuh bankie liggen.
Vergeet niet dat het carnavals weekend is dus zal wel een dikke toeslag op zittenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:05 schreef Joyce-43 het volgende:
De prijs voor het boeken van Wolter Kroes is ¤ 6.995,-. Deze gage voor het inhuren van Wolter Kroes is een richtprijs exclusief 9% BTW en 7% BUMA.
gaat dat van de pot?
Nou...ach overeenhalf uurzijn ze allemaal zatquote:Op maandag 20 februari 2023 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
jees met een lul op zijn kop
kan ook alles?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
1 Rob morgen dikke knie
2 Rob morgen stijve nek
4 Rob morgen Total loss
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is de lulifantquote:Op maandag 20 februari 2023 20:06 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit komt van zijn site, verders geen ideequote:Op maandag 20 februari 2023 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het carnavals weekend is dus zal wel een dikke toeslag op zitten
de popo bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:11 schreef Lux069 het volgende:
Niemand de 'poep' van Char gecapt zojuist?
Wat is BUMA?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:05 schreef Joyce-43 het volgende:
De prijs voor het boeken van Wolter Kroes is ¤ 6.995,-. Deze gage voor het inhuren van Wolter Kroes is een richtprijs exclusief 9% BTW en 7% BUMA.
gaat dat van de pot?
ah ik tippte bij chiara datquote:Op maandag 20 februari 2023 20:12 schreef rinardo het volgende:
Charlotte - Fee
Ali - Clown
Lindsey - Brandweervrouw
Jolien - Stewardess
Chiara - Cleopatra
Michelangelo - Bruid
Ias - Pinguļn
Jason - Muis
Rob - een Hippie
Bart - Circusdirecteur
Buma/Stemra is een Nederlandse collectieve beheersorganisatie die belangen behartiging in Nederland voor componisten, tekstdichters en muziekuitgevers op het gebied van muziekauteursrechtquote:
Denk Buma Stemraquote:
morgen duurt nog ffquote:Op maandag 20 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
1 Rob morgen dikke knie
2 Rob morgen stijve nek
4 Rob morgen Total loss
Voor ome Robbiequote:Op maandag 20 februari 2023 20:12 schreef Ireth het volgende:
Misschien komt ie op weg van het ene naar het andere optreden langs de hunkerbunker en stopt ie ff 10 minuten als vriendendienst voor Ome John...
Heeft nu weer spatjes zat. Na het feestje weer klagen over pijntjesquote:Op maandag 20 februari 2023 20:14 schreef ben34567 het volgende:
Rob gaat dit zo leuk vinden dat hij alsnog besluit te blijven![]()
ik vermoed agency ofzOquote:
0.0 bierquote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alcohol maakt schijnbaar minder stuk dan je lief is.
Buma/Stemra is een Nederlandse collectieve beheersorganisatie die belangen behartiging in Nederland voor componisten, tekstdichters en muziekuitgevers op het gebied van muziekauteursrecht.quote:
ja geen etiketten hequote:Op maandag 20 februari 2023 20:15 schreef odie22 het volgende:
hebben ze zelf 0.0 op de dopjes geschreven
Dacht dat ze 0.0 hadden gekregenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij pakte er net toch echt eentje waar dat niet op stond.
Dat veranderd op slag als hij die kartonnen meubels zietquote:Op maandag 20 februari 2023 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Neeee rob zegt ik ga het nog bekijken
Die hoopt dat liesbeth al op funda zit...quote:Op maandag 20 februari 2023 20:18 schreef 36Chambers het volgende:
Rob komt 100% naar Bart toe als dit afgelopen is
Nu weten we waarom Bart niet zoveel lacht
Dat wordt mooie tvquote:Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat veranderd op slag als hij die kartonnen meubels ziet
deze mens is over alle idots heenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Rob zegt heb ik toch maar voor gezorgd met de introductie van dat liedje
Dat was het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 20 februari 2023 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geen etiketten he
dat heb alleen jij beweert Rob over Ali de clown van de show
Make my Dayquote:Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat veranderd op slag als hij die kartonnen meubels ziet
Maar goed dat ie Ali dan niet "binnen" van ene Marco B had geleerd... had Ome John toch een moreel dilemma gehad...quote:Op maandag 20 februari 2023 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze mens is over alle idots heen
zn ego
wat triest voor Geertje en zn Dochter
awquote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alcohol maakt schijnbaar minder stuk dan je lief is.
Die is zo dom dat ie nu weer gaat lopen hossen en morgen weer niet ken lopen. En dan na 3x nog niet snapt hoe het ken.quote:
Vies menschquote:Op maandag 20 februari 2023 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Neeee rob zegt ik ga het nog bekijken
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hoopt dat liesbeth al op funda zit...
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar goed dat ie Ali dan niet "binnen" van ene Marco B had geleerd... had Ome John toch een moreel dilemma gehad...
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar goed dat ie Ali dan niet "binnen" van ene Marco B had geleerd... had Ome John toch een moreel dilemma gehad...
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Janquote:Op maandag 20 februari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
ja ik zag het net bij je ik bedoelde ook zoiets maar kan niet verwoorden danquote:Op maandag 20 februari 2023 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Buma/Stemra is een Nederlandse collectieve beheersorganisatie die belangen behartiging in Nederland voor componisten, tekstdichters en muziekuitgevers op het gebied van muziekauteursrecht.
Je moet daar aan afdragen als je muziek openbaar afspeelt
Willekequote:Op maandag 20 februari 2023 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Jan
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam
Dat kon ons weinig schelen dus we namen het ervan
Niks te klagen
Niet naar vragen
Wat hebben we plezier gehad van ome Jan z'n geld
En daarom was ook iedereen enorm op hem gesteld
En waar hij 't vandaan had heeft nog niemand ons verteld
O die lieve ome Jan!
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Rob laat onder tafel iets zien aan iemand en zegt dat het wel wat geslonken is.
Ik hoop dat het over zijn knie gaat
sexy die harige been van MAquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Rob laat onder tafel iets zien aan iemand en zegt dat het wel wat geslonken is.
Ik hoop dat het over zijn knie gaat
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ja
[..]
ja ik zag het net bij je ik bedoelde ook zoiets maar kan niet verwoorden dan
ik dachtquote:Op maandag 20 februari 2023 20:27 schreef ben34567 het volgende:
Gemiste kans dat febo geen slave leia kostuum aan Chiara heeft gegeven
Oren...quote:Op maandag 20 februari 2023 20:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Rob zegt dat zijn knie is geslonken, fijn Rob ……maar als Wolter niet komt krijgt hij vast iets anders……
prinses wie ?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht
prinzessin sherherzadade
flinke cactus in zn reetquote:Op maandag 20 februari 2023 20:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
Rob zegt dat zijn knie is geslonken, fijn Rob ……maar als Wolter niet komt krijgt hij vast iets anders……
Alleen Rob dompteur moet Bart zijnquote:Op maandag 20 februari 2023 20:30 schreef b_engeltje het volgende:
Chiara cleopatra...koningin van de schoonheid
Charlotte elfje... fantasie/nep
Jason muis...huismuis
Jolien stewardess... keurig net meisje?
Rob dompteur...???
Ias de puiguin... passend maar kan ik niet uitleggen
Ali de clown... grappenmaker
Lindsey ...brandweer vrouw...???
Rob flowerpower...vanwege zijn leeftijd
Ma... bruidje vanwege zijn fantastische liefde verhalen
Dach zelfs even aan cupiod maar dan zou hij wel een pijl en boogje gehad
quote:
Ow jaquote:Op maandag 20 februari 2023 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen Rob dompteur moet Bart zijn
Gebroken ?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe kan rob weten dat zijn knie is gebroken zonder foto??
Ik denk bij Bart aan een circusdirecteur en bij Jason aan Ieniemienie van Sesamstraat;)quote:Op maandag 20 februari 2023 20:30 schreef b_engeltje het volgende:
Chiara cleopatra...koningin van de schoonheid
Charlotte elfje... fantasie/nep
Jason muis...huismuis
Jolien stewardess... keurig net meisje?
Rob dompteur...???
Ias de puiguin... passend maar kan ik niet uitleggen
Ali de clown... grappenmaker
Lindsey ...brandweer vrouw...???
Rob flowerpower...vanwege zijn leeftijd
Ma... bruidje vanwege zijn fantastische liefde verhalen
Dach zelfs even aan cupiod maar dan zou hij wel een pijl en boogje gehad
zn ego is gebrokenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe kan rob weten dat zijn knie is gebroken zonder foto??
Rob zijn avond kan niet meer stuk, nu kan die rustig naar huis...quote:Op maandag 20 februari 2023 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zn ego is gebroken
laatste avond
sukkel
Wolter komt voor Rob in de plaatsquote:
+1quote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Jockari het volgende:
Ik HAAT carnaval ! Maar ben waarschijnlijk de enige.
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wolter komt voor Rob in de plaats
Wissel!!quote:Op maandag 20 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wolter komt voor Rob in de plaats
Ik heb er ook een scheithekel aan maar dit is toch leuk voor die luiquote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Jockari het volgende:
+1quote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Jockari het volgende:
Jij kwam toch uit mijn contreien? Limburg?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Jockari het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:36 schreef Ireth het volgende:
Wolter al 3 dagen van het ene zuipfestijn naar het andere... gooi de corona-zelftesten maar vast de voorraadkamer in....
Ben ook geen fan van carnavalquote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Jockari het volgende:
+1/2quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob kent de tekst het minst geloof ik
Nope niet 'de' Limburg. Antwerpse kempen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit mijn contreien? Limburg?
Jij bent niet alleen. Hier ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Jockari het volgende:
lkkr heurquote:Op maandag 20 februari 2023 20:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Pff, dit kost mij een complete fles Baileys vanavond
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ik schaam me voor rob met zijn ik heb je onsterfelijk gemaakt walgelijk
Echt niet te doen die man.. ik zei het net. Hij draait het gewoon om zodat het om hem gaat..quote:Op maandag 20 februari 2023 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kennen elkaarquote:Op maandag 20 februari 2023 20:41 schreef ben34567 het volgende:
Wat bedoelde Rob met 'Ik heb je onsterfelijk gemaakt' ? Hebben die historie samen
Hij tyft al opquote:Op maandag 20 februari 2023 20:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr heur
ff mixseh met gebakken lucht
Waarschijnlijk dat hij dat nummer aan Ali heeft geleerd waardoor Wolter het huis in mocht.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:41 schreef ben34567 het volgende:
Wat bedoelde Rob met 'Ik heb je onsterfelijk gemaakt' ? Hebben die historie samen
Omdat hij het liedje aan ali heeft geleerd. Wat een misselijke egotripper is het. De hele dag met een zure smoel op de bank ik wil naar huis en nu kon hij alles weer.bah nare manquote:Op maandag 20 februari 2023 20:41 schreef ben34567 het volgende:
Dat waren er 2 teveel.quote:
Komt door de storing in nek en kniequote:Op maandag 20 februari 2023 20:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob kent de tekst het minst geloof ik
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en straks straalt het weer zo richting zijn nek
schaamte zit niet in de famquote:Op maandag 20 februari 2023 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Dat het maar in die sleepzak zaktquote:Op maandag 20 februari 2023 20:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En ooit de Prooi gejat van Isaquote:
Pffff vermoeiendquote:Op maandag 20 februari 2023 20:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob gelijk weer klagen, slecht geluid hé![]()
Was ook wel zo, maar het ging de om het gebaar.
Dus ff de ballen in je hand nemen laat wolter zingenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ach hebben ze een week voor met hun hand in de ballen gestaan
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Andersom... isa zong wolters "de prooi"quote:Op maandag 20 februari 2023 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En ooit de Prooi gejat van Isa![]()
Dus 3
Rrrrrop is 1 grote niksquote:Op maandag 20 februari 2023 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
En nog lopen zeuren ook over het zingen. Rob klinkt teleurgesteld want ja ali kreeg aandacht. Nee Rob dat zei jij dat je hem gepromoot hebt.
Ja, dat weet ik. Was een grapje.Ik haat die kutmuziek, maar met Isa vond ik tofquote:Op maandag 20 februari 2023 20:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Andersom... isa zong wolters "de prooi"
En ook geen aanslag op Rob zijn knie in zo'n korte tijd...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ook geen aanslag op Rob zijn knie in zo'n korte tijd...
De rest van de tijd alleen maar droge couscousquote:Op maandag 20 februari 2023 20:48 schreef ledn81 het volgende:
allemaal thermo ondergoed onder die pakken aangedaan ook![]()
hebben ze in de woonkamer 10 min staan hossen![]()
Maargoed wel leuk gedaan en dat ie ff langs wilde komen.
Volgende week weer couscous, want budget is nu op
uhm kennen is groot woord Rob heeft 3x samen met hem opgetredenquote:
Die is niet nieuw, dat programma is er letterlijk geweest haha.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
The Nixfactor. Nieuw programma.
Paardenvoerquote:Op maandag 20 februari 2023 20:48 schreef ledn81 het volgende:
allemaal thermo ondergoed onder die pakken aangedaan ook![]()
hebben ze in de woonkamer 10 min staan hossen![]()
Maargoed wel leuk gedaan en dat ie ff langs wilde komen.
had ik eigenlijk tussen "haakjes"moeten zettenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm kennen is groot woord Rob heeft 3x samen met hem opgetreden
en twijfel nog in samen als echt in samen of in samen in dezelfde show maar dan apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolter ookquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uhm kennen is groot woord Rob heeft 3x samen met hem opgetreden
en twijfel nog in samen als echt in samen of in samen in dezelfde show maar dan apart
Paardenvoer bedoel jequote:Op maandag 20 februari 2023 20:48 schreef ledn81 het volgende:
.
wist ook wel dat je het niet echt meendequote:Op maandag 20 februari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
had ik eigenlijk tussen "haakjes"moeten zetten
Onder het briefje voor Greet: vergeet niet bij te vullen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:55 schreef Ireth het volgende:
Foto op de koelkast bij Rob van hem en wolter...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |