abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2023 @ 18:16:28 #1
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208077795
quote:
Kaag na fakkelprotest: ik laat me niet intimideren of afleiden

DEN HAAG - D66-leider Sigrid Kaag heeft vooralsnog geen aangifte gedaan tegen de mensen die haar zondag voorafgaand aan een debat in Diepenheim in Overijssel opwachtten met fakkels. Zij laat weten zich niet de mond te laten snoeren. „Ik laat me niet intimideren of afleiden van de inhoud”, zegt Kaag in een verklaring. „Het werk voor Nederland is te belangrijk en te urgent om te laten liggen.”

Kaag herhaalt wel dat zij zich zorgen maakt over de toon van het publieke debat. „Wat gisteren gebeurde - welke gedachten ik daar ook bij heb - gaat niet over mij alleen. We dreigen in Nederland iets essentieels te verliezen. Het respect dat we hopen van anderen te krijgen durven we steeds minder aan elkaar te geven. De waarden die ons verbinden staan onder druk.”

Niet alleen politici krijgen volgens Kaag te maken met „met aangewakkerde verdachtmakingen en complotten”, maar bijvoorbeeld ook politieagenten, verpleegkundigen, wetenschappers en journalisten. „Dat is gif voor onze democratische rechtsstaat”, aldus de eerste vicepremier.

Zelf zegt Kaag altijd het gesprek aan te zullen blijven gaan. „Met iedereen. Overal. Het blijft mijn overtuiging dat luisteren beter is dan schreeuwen en dat we van elkaar kunnen leren met oprechte belangstelling voor elkaar.”
https://www.telegraaf.nl/(...)imideren-of-afleiden

Ongelofelijk. Geen aangifte doen. Wat dacht mevrouw eigenlijk dat er strafbaar was? Dacht ze serieus dat ze een zaak had? Als hiervoor mensen zouden worden veroordeeld, dan is het einde zoek.

quote:
Kaag herhaalt wel dat zij zich zorgen maakt over de toon van het publieke debat.
Mevrouw Kaag, u en uw partijleden maken half Nederland uit voor fascist en willen bij voorbaat niet met andere partijen samenwerken.

U heeft gewoon een bord voor uw kop en kan wél uitdelen, doch niet incasseren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_208077822
Kaag is een hoogst onsympathieke vrouw, onthutsend ongeschikt voor haar werk en D66 is een hele nare enge dwang en polarisatiepartij maar iemand opwachten met fakkels is nou ook niet bepaald netjes. Dan verziek je het ook wel een beetje voor jezelf hoor.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_208077845
Je moet ook wel het IQ van een doperwt hebben om met fakkels iemand op te gaan staan wachten.

Stelletje kanslozen.
Zonder wrijving geen glans
pi_208077871
Wat een sterke vrouw is het ook, indrukwekkend. Midden een klimaatramp durft ze houtstook in de buitenlucht zonder vergunning zomaar te tolereren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208077887
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:21 schreef Haags het volgende:
Je moet ook wel het IQ van een doperwt hebben om met fakkels iemand op te gaan staan wachten.

Stelletje kanslozen.
Dat IQ hebben die mensen ook:
- een minister van financiën aanspreken op het stikstofbeleid;
- een minister van financiën aanspreken op landbouwbeleid;
- met een draaiende smartphone filmen dat ze voorbij loopt;
- overschreeuwen als ze in gesprek gaat met iemand;
- suggereren dat die bedreiging in 2022 terecht was;
- achteraf zeggen dat jij het niet was die tot die fakkels had opgeroepen.
  maandag 20 februari 2023 @ 18:27:37 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_208077897
Lol
  maandag 20 februari 2023 @ 18:27:39 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208077898
quote:
„Het werk voor Nederland is te belangrijk en te urgent om te laten liggen.”
Zou je dan niet zo onderhand een begin gaan maken aan dat werk? Doos.

Verder zemelt ze over respect, terwijl ze deel uitmaakt van een kabinet dat de burger vol in het gezicht spuugt.
Klagen over de toon, terwijl ze met een hete aardappel in haar mond voor een goed deel verantwoordelijk is voor de polarisatie die nu heerst.

Wat een naar mens :N
  maandag 20 februari 2023 @ 18:28:53 #8
182233 thedeedster
pi_208077914
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:26 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat IQ hebben die mensen ook:
- een minister van financiën aanspreken op het stikstofbeleid;
- een minister van financiën aanspreken op landbouwbeleid;
- met een draaiende smartphone filmen dat ze voorbij loopt;
- overschreeuwen als ze in gesprek gaat met iemand;
- suggereren dat die bedreiging in 2022 terecht was;
- achteraf zeggen dat jij het niet was die tot die fakkels had opgeroepen.
Of; Mevrouw Kaag heeft haar taakomschrijving als minister van Financiën niet zo goed gelezen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 20 februari 2023 @ 18:28:55 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208077915
Jammer dat ze dat niet doet. Er zijn hier volgens mij genoeg strafbare zaken te herkennen.
pi_208077919
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)imideren-of-afleiden

Ongelofelijk. Geen aangifte doen. Wat dacht mevrouw eigenlijk dat er strafbaar was? Dacht ze serieus dat ze een zaak had? Als hiervoor mensen zouden worden veroordeeld, dan is het einde zoek.
[..]
Mevrouw Kaag, u en uw partijleden maken half Nederland uit voor fascist en willen bij voorbaat niet met andere partijen samenwerken.

U heeft gewoon een bord voor uw kop en kan wél uitdelen, doch niet incasseren.
Ze heeft geen bord voor haar kop. Jij bent een triest figuur die een totalitaire staat wil. Goed idee om je mening op te dringen aan anderen door. Mensen te intimideren!
  maandag 20 februari 2023 @ 18:30:39 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_208077930
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:21 schreef Haags het volgende:

Een doperwt met down ziet er nog intelligenter uit dan het vollek op die foto. Wat een giller :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_208077931
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een sterke vrouw is het ook, indrukwekkend. Midden een klimaatramp durft ze houtstook in de buitenlucht zonder vergunning zomaar te tolereren.
sowww wat een dijenkletser weer zeg _O_
pi_208077932
Ik zou ook niet met de PVV, BBB, FvD of JA21 willen samenwerken omdat ze volstrekt onrealistische ideëen hebben. Over polariserende partijen gesproken. D'66 heeft een coalitieakkoord gesloten. Ik zie niet wat daar polariserend aan is. Het is gewoon democratisch besloten en ze gaan links nog hard nodig hebben in de eerste kamer. Helaas voor een groot deel van de VVD-achterban.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_208077935
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef thedeedster het volgende:
Wat dacht mevrouw eigenlijk dat er strafbaar was?
Niets, maar op deze manier kan ze niet alleen suggereren dat er weer sprake is van een ernstige bedreiging, maar ook nog eens dat ze een nobele democraat is door er niets mee te doen. Spindoctors ftw.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 20 februari 2023 @ 18:32:10 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208077942
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Niets, maar op deze manier kan ze niet alleen suggereren dat er weer sprake is van een ernstige bedreiging, maar ook nog eens dat ze een nobele democraat is door er niets mee te doen. Spindoctors ftw.
De weg blokkeren met trekkers is al een strafbaar feit.
pi_208077943
Wat is er nou weer mis met fakkels?

Het geeft licht, warmte, meteen sfeer.

Woke gezeik weer.
pi_208077946
Je bent wel een heel speciaal soort mens als je denkt dat "dialoog" betekent dat je met een enorme meute van dom schreeuwende tokkies met fakkels in de hand iemand mag opwachten en intimideren, en dan ook nog boos worden als ze zegt "ik heb geen nog geen aangifte gedaan" want ze moet dit natuurlijk allemaal maar slikken en ja en amen zeggen.

Echt TS hoe de fuck krijg je het uit je toetsenbord.
  maandag 20 februari 2023 @ 18:33:32 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208077956
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:28 schreef Hexagon het volgende:
Jammer dat ze dat niet doet. Er zijn hier volgens mij genoeg strafbare zaken te herkennen.
Zoals? Ongewenst en onbeschoft zijn nog niet noodzakelijk strafbaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_208077957
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De weg blokkeren met trekkers is al een strafbaar feit.
Het gaat hier om fakkeldragers.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 20 februari 2023 @ 18:33:44 #20
182233 thedeedster
pi_208077958
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef The_End het volgende:

[..]
Ze heeft geen bord voor haar kop. Jij bent een triest figuur die een totalitaire staat wil. Goed idee om je mening op te dringen aan anderen door. Mensen te intimideren!
Ik? Lachwekkend.

Mensen die zich geïntimideerd voelen door een paar huisvrouwen van middelbare leeftijd.

Eurofielen willen een totalitaire staat. En wie wil ook al weer andere partijen gaan verbieden?
pi_208077961
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:32 schreef SpaceOddity het volgende:

Woke gezeik weer.
Je huis in de fik steken geeft ook licht, warmte en een bepaalde sfeer
  maandag 20 februari 2023 @ 18:35:34 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_208077985
Jammer dat we niet in de Franse Revolutie leven. Tijd om het volk weer de touwtjes in eigen handen te krijgen.

Maar een boy kan dromen.
pi_208077987
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je huis in de fik steken geeft ook licht, warmte en een bepaalde sfeer
Maar dan gaat spul kapot en ga je zelf eventueel dood.

Dat is natuurlijk wel echt erg.
pi_208078002
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Maar dan gaat spul kapot en ga je zelf eventueel dood.

Dat is natuurlijk wel echt erg.
Ja als je alleen maar dreigt om dingen in de hens te steken is het natuurlijk helemaal okay!
  maandag 20 februari 2023 @ 18:37:41 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208078016
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:32 schreef SpaceOddity het volgende:

Woke gezeik weer.
Oh jee,

Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')