https://www.telegraaf.nl/(...)imideren-of-afleidenquote:Kaag na fakkelprotest: ik laat me niet intimideren of afleiden
DEN HAAG - D66-leider Sigrid Kaag heeft vooralsnog geen aangifte gedaan tegen de mensen die haar zondag voorafgaand aan een debat in Diepenheim in Overijssel opwachtten met fakkels. Zij laat weten zich niet de mond te laten snoeren. „Ik laat me niet intimideren of afleiden van de inhoud”, zegt Kaag in een verklaring. „Het werk voor Nederland is te belangrijk en te urgent om te laten liggen.”
Kaag herhaalt wel dat zij zich zorgen maakt over de toon van het publieke debat. „Wat gisteren gebeurde - welke gedachten ik daar ook bij heb - gaat niet over mij alleen. We dreigen in Nederland iets essentieels te verliezen. Het respect dat we hopen van anderen te krijgen durven we steeds minder aan elkaar te geven. De waarden die ons verbinden staan onder druk.”
Niet alleen politici krijgen volgens Kaag te maken met „met aangewakkerde verdachtmakingen en complotten”, maar bijvoorbeeld ook politieagenten, verpleegkundigen, wetenschappers en journalisten. „Dat is gif voor onze democratische rechtsstaat”, aldus de eerste vicepremier.
Zelf zegt Kaag altijd het gesprek aan te zullen blijven gaan. „Met iedereen. Overal. Het blijft mijn overtuiging dat luisteren beter is dan schreeuwen en dat we van elkaar kunnen leren met oprechte belangstelling voor elkaar.”
Mevrouw Kaag, u en uw partijleden maken half Nederland uit voor fascist en willen bij voorbaat niet met andere partijen samenwerken.quote:Kaag herhaalt wel dat zij zich zorgen maakt over de toon van het publieke debat.
Dat IQ hebben die mensen ook:quote:Op maandag 20 februari 2023 18:21 schreef Haags het volgende:
Je moet ook wel het IQ van een doperwt hebben om met fakkels iemand op te gaan staan wachten.
Stelletje kanslozen.
Zou je dan niet zo onderhand een begin gaan maken aan dat werk? Doos.quote:„Het werk voor Nederland is te belangrijk en te urgent om te laten liggen.”
Of; Mevrouw Kaag heeft haar taakomschrijving als minister van Financiën niet zo goed gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:26 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat IQ hebben die mensen ook:
- een minister van financiën aanspreken op het stikstofbeleid;
- een minister van financiën aanspreken op landbouwbeleid;
- met een draaiende smartphone filmen dat ze voorbij loopt;
- overschreeuwen als ze in gesprek gaat met iemand;
- suggereren dat die bedreiging in 2022 terecht was;
- achteraf zeggen dat jij het niet was die tot die fakkels had opgeroepen.
Ze heeft geen bord voor haar kop. Jij bent een triest figuur die een totalitaire staat wil. Goed idee om je mening op te dringen aan anderen door. Mensen te intimideren!quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)imideren-of-afleiden
Ongelofelijk. Geen aangifte doen. Wat dacht mevrouw eigenlijk dat er strafbaar was? Dacht ze serieus dat ze een zaak had? Als hiervoor mensen zouden worden veroordeeld, dan is het einde zoek.
[..]
Mevrouw Kaag, u en uw partijleden maken half Nederland uit voor fascist en willen bij voorbaat niet met andere partijen samenwerken.
U heeft gewoon een bord voor uw kop en kan wél uitdelen, doch niet incasseren.
Een doperwt met down ziet er nog intelligenter uit dan het vollek op die foto. Wat een gillerquote:Op maandag 20 februari 2023 18:21 schreef Haags het volgende:
Je moet ook wel het IQ van een doperwt hebben om met fakkels iemand op te gaan staan wachten.
sowww wat een dijenkletser weer zegquote:Op maandag 20 februari 2023 18:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een sterke vrouw is het ook, indrukwekkend. Midden een klimaatramp durft ze houtstook in de buitenlucht zonder vergunning zomaar te tolereren.
Niets, maar op deze manier kan ze niet alleen suggereren dat er weer sprake is van een ernstige bedreiging, maar ook nog eens dat ze een nobele democraat is door er niets mee te doen. Spindoctors ftw.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef thedeedster het volgende:
Wat dacht mevrouw eigenlijk dat er strafbaar was?
De weg blokkeren met trekkers is al een strafbaar feit.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niets, maar op deze manier kan ze niet alleen suggereren dat er weer sprake is van een ernstige bedreiging, maar ook nog eens dat ze een nobele democraat is door er niets mee te doen. Spindoctors ftw.
Zoals? Ongewenst en onbeschoft zijn nog niet noodzakelijk strafbaar.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:28 schreef Hexagon het volgende:
Jammer dat ze dat niet doet. Er zijn hier volgens mij genoeg strafbare zaken te herkennen.
Het gaat hier om fakkeldragers.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De weg blokkeren met trekkers is al een strafbaar feit.
Ik? Lachwekkend.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef The_End het volgende:
[..]
Ze heeft geen bord voor haar kop. Jij bent een triest figuur die een totalitaire staat wil. Goed idee om je mening op te dringen aan anderen door. Mensen te intimideren!
Je huis in de fik steken geeft ook licht, warmte en een bepaalde sfeerquote:Op maandag 20 februari 2023 18:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat is er nou weer mis met fakkels?
Het geeft licht, warmte, meteen sfeer.
Woke gezeik weer.
Maar dan gaat spul kapot en ga je zelf eventueel dood.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je huis in de fik steken geeft ook licht, warmte en een bepaalde sfeer
Ja als je alleen maar dreigt om dingen in de hens te steken is het natuurlijk helemaal okay!quote:Op maandag 20 februari 2023 18:35 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar dan gaat spul kapot en ga je zelf eventueel dood.
Dat is natuurlijk wel echt erg.
Oh jee,quote:Op maandag 20 februari 2023 18:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat is er nou weer mis met fakkels?
Het geeft licht, warmte, meteen sfeer.
Woke gezeik weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |