dr zijn er al 6 geofferd door hemquote:Op maandag 20 februari 2023 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Wie is we? Ik stem hem er graag uit. Ga er niet nog een aan opofferen.
Ja daarom.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr zijn er al 6 geofferd door hem
We gaan er gewoon niet mee akkoord dat hij straks gedumpt wordt door de Febo terwijl er andere beter kunnen vertrekken die eigenlijk niet willen vertrekken. Beter voor het spel.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Wie is we? Ik stem hem er graag uit. Ga er niet nog een aan opofferen.
We? Onzin. Hij zit op de bank en doet niets. Als je graag oude mannen op een bank ziet ga je naar het bejaardentehuis.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon niet mee akkoord dat hij straks gedumpt wordt door de Febo terwijl er andere beter kunnen vertrekken die eigenlijk niet willen vertrekken. Beter voor het spel.
Niets onzin. Dat gaan we gewoon afdwingen als hij op de nominatie staat. Klaar.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:29 schreef marky het volgende:
[..]
We? Onzin. Hij zit op de bank en doet niets. Als je graag oude mannen op een bank ziet ga je naar het bejaardentehuis.
Jij en al je matties.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets onzin. Dat gaan we gewoon afdwingen als hij op de nominatie staat. Klaar.![]()
Doe je bestquote:Op maandag 20 februari 2023 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er heel wat achter mij heb staan inmiddels.
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:30 schreef Jockari het volgende:
Heeft er iemand een colaflesje in je gat gestoken zegt Ias tegen Bart. Djeezes die Ias.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |