ik vind gj een lul, ik vind jeff een lul. mijn voorkeur gaat uit naar wieberen van gj. heeft niks met favorieten te maken.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom neem ik die haat naar GJ hier ook niet zo serieus.
Hij lijkt teveel op 'hun favoriet' denk ik
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijkquote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind gj een lul, ik vind jeff een lul. mijn voorkeur gaat uit naar wieberen van gj. heeft niks met favorieten te maken.
Amateursquote:Op maandag 20 februari 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk altijd te laat zijn met een soundlock. Er zit toch 3 minuten vertraging in? Laat zo'n soundlock gewoon beginnen 20 seconden voordat de knop is ingedrukt. Maar goed, Febo.. niet doen he.
Ik vind het knap dat over wie het ook gaat dat het altijd en immer wordt terug gedecimeerd naar Jeffquote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijk
Het gaat me meer om mensen die Jeff bejubelen en GJ voor hetzelfde gedrag afbranden.
Dat begrijp ikquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ weer zeiken dat er overal ui in zit.
laat die mensen lekker zelf bepalen hoe zij dingen zien. misschien is het andersom ook wel zo, dat mensen die jeff niet bejubelen alleen zijn negatieve kanten zien. ik ben een beetje klaar met het bekritiseren van users door users, voor wie ze dan ook wel of niet zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijk
Het gaat me meer om mensen die Jeff bejubelen en GJ voor hetzelfde gedrag afbranden.
Het is opvallend stilquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
De sfeer zit er wel in bij de brunch (not)
Omdat het gedrag wat ik aanhaalde blijft bestaanquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat over wie het ook gaat dat het altijd en immer wordt terug gedecimeerd naar Jeff
een nieuwe screensaver waardquote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Als de febo het belangrijk vindt, posten we het ook maar hier:
[ afbeelding ]
Gedag?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het gedag wat ik aanhaalde blijft bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |