Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond ze alle vijf niet te pruimen en ik ben op een gegeven moment maar gestopt met taggen op untagged omdat het zo zonde is voor jullie waardering
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.
Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het waren wel hele diepe onvoldoendes die je gaf. Jammer dat je ze zo slecht gemaakt vond.
Wel blij dat je gestopt bent met raten want die 1en doen best veel kwaad aan een kleine brouwerij.
Oh dat is klote! Hopelijk komt het goed. Sterktequote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.
Eindelijk contact gehad met de installateur. Vanmiddag komt er iemand langs.
Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.
Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.
De schilders staan al een uur in de file.
Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus.
Eindelijk contact gehad met de installateur. Vanmiddag komt er iemand langs.
Toen bleek dat ik geen medicatie meer had. Nul. Is me in 20 jaar nooit overkomen. Ik heb (had dus) een waterdicht systeem wat betreft medicatie bestellen. Huisarts gebeld, gesloten wegens carnaval. Doorverwezen naar huisartsenpost. Die zijn pas vanaf 17.00 geopend. Neuroloog gebeld. Gesloten wegens carnaval. Kreeg wel iemand aan de lijn en die zou bij de arts die er morgen weer is bedelen of hij hier tijd voor wilde maken.
Een vriend slik dezelfde medicatie maar in een andere dosis. Hij kan ze gelukkig vanmiddag brengen. Hij doet niet aan carnaval.
De schilders staan al een uur in de file.
Ga je serieus iemand die net start met een bedrijf en die je 'kent' een 1 geven omdat je het niet lekker vindt? Terwijl je eigenlijk ook niet eens verstand hebt van het product?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
Mwah de meeste mensen die ik spreek geven dat soort punten alleen bij grote brouwfouten. Als iets niet je smaak is dan weet je dat van te voren en tuurlijk geef je dan geen 10 maar je kan wel gewoon net rond een 5 ofzo gaan zitten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oei, dat is even schrikken! Komt wel erg goed uit dan, zo'n vriend met dezelfde medicatie. Weet je waar het verkeerd is gegaan met je waterdichte systeem?
Zie mijn reactie op Jeroboam. Verder ga ik het er hier niet meer over hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het punt is dat het gewoon niet mijn smaak is en dat kan je nog niet echt helemaal goed weergeven daar. Mijn 1 zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het biertje of de smaak bij iemand die wel van die soort houdt.
Dat begrijp ik... herkenbaar! Is er iets mis gegaan met de bezorging?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Het komt door een samenloop van omstandigheden eigenlijk. Stom. En enorm slechte timing.
Ik ga niet acuut dood zonder meds gelukkig. Maar goed is het niet. En het voelt ook niet prettig.
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je mag toch best een 1 geven als je het helemaal niks vindt?
...quote:Untappd is voorzien van een functionaliteit waarmee gebruikers het bier dat ze consumeren kunnen beoordelen, badges verdienen, foto's te delen van hun bieren, de bierkaart in te zien van nabijgelegen locaties, zien welke bieren hun vrienden drinken, en soortgelijke dranken voor te stellen.
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).quote:Op maandag 20 februari 2023 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je dat dus niet echt zichtbaar kan onderbouwen. Ik ben van het zoete, dus het is niet heel raar dat ik het niets vond. Maar ik heb inmiddels gevonden dat ik ook gewoon de rating 'uit' kan zetten. Dat heb ik dan ook gedaan, want het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om de boel af te kraken (zeker niet omdat de rest van het gezelschap de bieren wel kon waarderen!)
Punt is dat IK op Untappd zit omdat ik dan voor mijzelf een smaakprofiel kan opstellen. Maar op het moment dat dat zo veel effect heeft op anderen, dan is dat wel vervelend, ook al kan je er prima bijzetten dat "Voor een dubbel smaakt het vast prima, maar ik lust geen dubbels"
Met die onderbouwing mag je best een 1 of 2 geven. Het zijn allebei niet zo'n beste cijfers.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef Myraela het volgende:
Een 1 is in elke situatie gewoon wel hard. Ik vond dat ik laatst een hele harde review achter had gelaten omdat ik het gebak van een bakkerij gewoon een droge zoete bende zonder verder iets van smaak vond, en zelfs die heb ik nog 2 sterren gegeven.
Ik heb wel eens 0.25 gegeven aan een bier. Dat heb ik uitgespuugd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Bier of elk ander iets becijferen is vaak heel subjectief maar de markt is tegenwoordig zo vol dat je binnen stijlen echt wel kan zien/aangeven wat goed is en minder goed. Vraag blijft dan nog wel steeds of je een 1 moet geven. Ik doe dat zelf niet, dat zou dan eerder richting de 2 of 2.5 gaan. Voor een 1 zou ik een brouwerij wel echt echt slecht moeten vinden (komt niet vaak voor).
Er is altijd hoop. Fijn dat het goed komtquote:Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
De schilders zijn er. De medicatie komt straks naar me toe. Er is hoop. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |