Waarom denkt Rick dan dat de statistieken van Dale Earnhard getoond worden?quote:Op maandag 20 februari 2023 00:36 schreef heywoodu het volgende:
"Kyle Busch heeft de Daytona 500 nog nooit gewonnen."
~ Rick Winkelman, hopelijk tijdens de Daytona 500 van 2024.
Het wekkertje gaat al bijna weerquote:
Chastain ging er als een kamikazepiloot doorheen om daarna Burton nog tegen te komenquote:Op maandag 20 februari 2023 00:40 schreef heywoodu het volgende:
Cindric
Denk je nog precies mooi te ontsnappen, krijg je ineens nog een enorme fledder van de zijkant
quote:Op maandag 20 februari 2023 00:40 schreef Zorro het volgende:
Zeg ik zit toch niet tot na middernacht hiernaar te kijken om Ricky Stenhouse te zien winnen he!
Miles inderdaad jaquote:Op maandag 20 februari 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Daytona 500 en nog best wat kilometers erbij
- Rick Winkelman
quote:Op maandag 20 februari 2023 00:40 schreef Zorro het volgende:
Zeg ik zit toch niet tot na middernacht hiernaar te kijken om Ricky Stenhouse te zien winnen he!
Voortaan mag je iemand anders roepenquote:Op maandag 20 februari 2023 00:40 schreef Zorro het volgende:
Dat vind ik ook een vreemde regel ja. Het gaat er toch juist om dat er tot de finish geracet wordt?quote:Op maandag 20 februari 2023 00:55 schreef Starflyer het volgende:
Overtime is toch racen tot de finish? Ondanks een gele vlag, want dat is daarachter.
Caution is caution, dan is het gewoon klaar. Het is met name vreemd dát er een caution gegeven wordt, omdat het er inderdaad achter is, dus die caution was totaal niet nodig. Maar als die caution er dan wel is, onnodig of niet, dan is het wel klaar.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:55 schreef Starflyer het volgende:
Overtime is toch racen tot de finish? Ondanks een gele vlag, want dat is daarachter.
Dat dacht ik ook, ja. Of is die regel weer aangepast?quote:Op maandag 20 februari 2023 00:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een vreemde regel ja. Het gaat er toch juist om dat er tot de finish geracet wordt?
Pastranaquote:
Die was dan inderdaad niet nodig.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Caution is caution, dan is het gewoon klaar. Het is met name vreemd dát er een caution gegeven wordt, omdat het er inderdaad achter is, dus die caution was totaal niet nodig. Maar als die caution er dan wel is, onnodig of niet, dan is het wel klaar.
Laatste ronde regel (witte vlag).... wat er ook gebeurt caution of wat dan ook ... een winnaar zal er zijnquote:Op maandag 20 februari 2023 00:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die was dan inderdaad niet nodig.
So much for overtime finishes niet onder geel. Nascar houdt zich dus niet aan de eigen afspraken.
Alleen is er normaal gesproken geen caution in de laatste ronde, totdat de leider over de finish is.quote:Op maandag 20 februari 2023 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste ronde regel (witte vlag).... wat er ook gebeurt caution of wat dan ook ... een winnaar zal er zijn
Er was ook die witte vlag tochquote:Op maandag 20 februari 2023 01:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen is er normaal gesproken geen caution in de laatste ronde, totdat de leider over de finish is.
Die is om de laatste ronde aan te geven. Daarin is er normaal gesproken geen caution. Die wordt imho pas gegeven als de leider gefinisht is.quote:
Klopt, ik heb het ook niet meegemaakt en gisteren ook helemaal gemist dat er een caution was.quote:Op maandag 20 februari 2023 01:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die is om de laatste ronde aan te geven. Daarin is er normaal gesproken geen caution. Die wordt imho pas gegeven als de leider gefinisht is.
Nu ik erover nadenk heb ik het vermoeden dat het afhankelijk is waar het incidient plaatsvindt. Als het (zoals gisteren volgens mij) nog voor de finishlijn is (waar de leiders al voorbij waren dus witte vlag gezien) dan is het caution. De leiders komen daar immers nog voorbij. Dan kun je die daar niet vol door laten racen natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het ook niet meegemaakt en gisteren ook helemaal gemist dat er een caution was.
Normaal is de witte vlag doorgassen tot aan de streep wat er ook gebeurt. Ga het wel even terugkijken nog.
Het Internet, aangezien Nascar zelf 3.30 PM ET aangeeft, wat 21.30 uur onze tijd isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:54 schreef heywoodu het volgende:
Ziggo heeft 21.30u in de gids staan voor Fontana zondagavond, maar volgens het internet begint die race om 00.30u onze tijd? Wie liegt er?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | Nr. Coureur Team Auto #1 Ross Chastain Trackhouse Racing Team Chevrolet #2 Austin Cindric Team Penske Ford #3 Austin Dillon Richard Childress Racing Chevrolet #4 Kevin Harvick Stewart-Haas Racing Ford #5 Kyle Larson Hendrick Motorsport Chevrolet #6 Brad Keselowski RFK Racing Ford #7 Corey LaJoie Spire Motorsports Chevrolet #8 Kyle Busch Richard Childress Racing Chevrolet #9 Chase Elliot Hendrick Motorsport Chevrolet #10 Aric Almirola Stewart-Haas Racing Ford #11 Denny Hamlin Joe Gibbs Racing Toyota #12 Ryan Blaney Team Penske Ford #14 Chase Briscoe Stewart-Haas Racing Ford #16 AJ Allmendinger Kaulig Racing Chevrolet #17 Chris Buescher RFK Racing Ford #19 Martin Truex Jr. Joe Gibbs Racing Toyota #20 Christopher Bell Joe Gibbs Racing Toyota #21 Harrison Burton Wood Brothers Racing Ford #22 Joey Logano Team Penske Ford #23 Bubba Wallace 23XI Racing Toyota #24 William Byron Hendrick Motorsport Chevrolet #31 Justin Haley Kaulig Racing Chevrolet #34 Michael McDowell Front Row Motorsports Ford #41 Ryan Preece Stewart-Haas Racing Ford #42 Noah Gragson (R) Legacy Motor Club Chevrolet #43 Erik Jones Legacy Motor Club Chevrolet #45 Tyler Reddick 23XI Racing Toyota #47 Ricky Stenhouse Jr. JTG Daugherty Racing Chevrolet #48 Alex Bowman Hendrick Motorsport Chevrolet #51 Cody Ware Rick Ware Racing Chevrolet #54 Ty Gibbs (R) Joe Gibbs Racing Toyota #77 TY Dillon Spire Motorsports Chevrolet #99 Daniel Suarez Trackhouse Racing Team Chevrolet (R) = Rookie |
quote:Op zondag 26 februari 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
Zo, net thuis. Hallo allen
Al iets gemist?
Da's niet zo mooiquote:Op zondag 26 februari 2023 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Larson heeft problemen. Wagen is (was?) naar de garage.
Het is een rijzende sterquote:Op zondag 26 februari 2023 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Larson rijst weer, maar op flinke achterstand.
"Still I rise"quote:Op zondag 26 februari 2023 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Larson rijst weer, maar op flinke achterstand.
Trustequote:Op zondag 26 februari 2023 22:50 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga dit niet afkijken. Kijk de rest morgen wel terug.
Welterusten!
Trustequote:Op zondag 26 februari 2023 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
ik haak af. Ik zie de rest morgen wel
Truste.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
ik haak af. Ik zie de rest morgen wel
quote:
Waarom gaat hij dan ook snowboarden. Doe dat lekker offseason of laat het over aan je concurrenten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:40 schreef Starflyer het volgende:
Geen Chase Elliott morgen![]()
Hij heeft een snowboardongeluk gehad, waarbij hij zijn been bezeerd heeft. Hij wordt vervangen door Josh Berry.
https://racer.com/2023/03(...)snowboarding-injury/
Ik ook, morgen naar kantoor. Dus moet vroeg op helaas.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:39 schreef Zorro het volgende:
En nou dit weer, wat een dag.
Verwacht niet dat ik dit tot het einde volhoud, Ik lig er lekker wat vroeger in vandaag.
Trustequote:
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste
EDIT Ik ga ook trouwens, mooi moment
Nu al het tofste NASCAR-nieuws van het jaarquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:18 schreef Starflyer het volgende:
Jenson Button en Kimi Raikkonen rijden over twee weken op COTA een race in de NASCAR Cup Series. Button zou ook in Chicago en op de Indianapolis road course gaan rijden.
https://racer.com/2023/03(...)r-nascars-cota-race/
https://racer.com/2023/03/09/button-to-make-nascar-debut-at-cota/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
nou nou nouquote:Op zondag 12 maart 2023 23:17 schreef ondeugend het volgende:
Nee nee nee niet Harvick.
Door een bushokje tiefen graag.
quote:
Je boft dat ik op de telefoon type en de spank niet kan vinden....quote:Op zondag 12 maart 2023 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Had liever een andere winnaar gehad, maar van de Hendrick-coureurs heb ik het liefst wel deze die wint
quote:Op zondag 12 maart 2023 23:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je boft dat ik op de telefoon ttpe en de spank niet kan vinden....
quote:
https://racer.com/2023/03(...)-louver-infractions/quote:Op zondag 19 maart 2023 20:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik keek net voor aanvang race de stand en snapte er al helemaal niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |