jaquote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef D. het volgende:
4 deeltjes gemist, moeite van teruglezen waard?
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef D. het volgende:
Over Kimquote:Op zondag 19 februari 2023 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
Fluisterstream 2, geluid extra hard want geen toeter meer
Veel nominatie gelul en polonaisequote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet zonder Jeff zou kunnen en dat ze heel erg jaloers is.
Ja Kim gaat heel boos zijn dan, wil ik eigenlijk wel zien.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jaloers is ze
maar ik denk dat ze wel zonder Jeff kan
wel zal ze woest zijn
Van mij mogen ze beide blijvenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja Kim gaat heel boos zijn dan, wil ik eigenlijk wel zien.
Ik hoorde ook iets over het rokenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet zonder Jeff zou kunnen en dat ze heel erg jaloers is.
Ja dat of Esther of Erik, die 3 liever eerder dan een Jeff of Kim.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mogen ze beide blijven
laat GJ maar lekker
De kans dat ze met hem meegaat is groter want dat acht ik erg aannemelijkquote:Op zondag 19 februari 2023 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja Kim gaat heel boos zijn dan, wil ik eigenlijk wel zien.
Tijdens het gefluister? Ik heb niet alles gehoord.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over het roken
vind het jammer dat Babs en Wendy zich zo laten leiden door GJ en zijn haatquote:Op zondag 19 februari 2023 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat of Esther of Erik, die 3 liever eerder dan een Jeff of Kim.
Jeff doet niks anders en dat is haar vriendjequote:Op zondag 19 februari 2023 20:06 schreef Harry het volgende:
Stream 2
kim vD, Martin en Marciano
Kim zegt dat ze Zoe en anderen fucking sneaky vindt. Ze vindt dat mensen die geheimzinnig praten vervelend. Toch heeft ze geen vermoeden.
Zou ook kunnen of door middel van een rode kaart omdat ze eerst de loods ff verbouwd.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De kans dat ze met hem meegaat is groter want dat acht ik erg aannemelijk
Ja en dat had ook met Kim te maken , maar het was moeilijk te verstaanquote:Op zondag 19 februari 2023 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijdens het gefluister? Ik heb niet alles gehoord.
Jahh.. Behang naar huis sturen is zinloos... ( JW, Erik, Mora, Imidiedie, Mirje,,)quote:Op zondag 19 februari 2023 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat of Esther of Erik, die 3 liever eerder dan een Jeff of Kim.
Ja dat is erg jammer, vooral Babs maar soms bijt ze wel terug gelukkig maar ik vind GJ een enge man, ook hoe hij tegen zoe praat iedere keer en haar corrigeert. De manier waarop staat mij niet aan.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het jammer dat Babs en Wendy zich zo laten leiden door GJ en zijn haat
Niet gehoord, iemand anders misschien wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en dat had ook met Kim te maken , maar het was moeilijk te verstaan
Heb eens een gesprek gezien waarbij ze dit scenario besprakenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ook kunnen of door middel van een rode kaart omdat ze eerst de loods ff verbouwd.![]()
Maar eerst die andere 3 eruit.
ik ga voor GJ kenzi wanda of isaacquote:Op zondag 19 februari 2023 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Veeeeel liever GJ of Erik of anders Ima of Esther... of Kenzi, alsjeblieft kenzi
Ze voeren van alles aan als excuus, maar ze stemmen natuurlijk tactisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het jammer dat Babs en Wendy zich zo laten leiden door GJ en zijn haat
Maar stel je toch voor dat die bij de laatste tien gaan horen, dan zou ik toch even ingrijpen als FEBO zijndequote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. Behang naar huis sturen is zinloos... ( JW, Erik, Mora, Imidiedie, Mirje,,)
Bab laat zich juist helemaal niet leiden door GJ's haatquote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is erg jammer, vooral Babs maar soms bijt ze wel terug gelukkig maar ik vind GJ een enge man, ook hoe hij tegen zoe praat iedere keer en haar corrigeert. De manier waarop staat mij niet aan.
ohhh ik vergeet Isaac natuurlijk die moet eerst!quote:Op zondag 19 februari 2023 21:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ga voor GJ kenzi wanda of isaac
Zinloos? Ik vind het erg vervelende mensen die niet veel toevoegen behalve mijn irritatie level verhogen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. Behang naar huis sturen is zinloos... ( JW, Erik, Mora, Imidiedie, Mirje,,)
Ooo ik wist niet van die afspraakquote:Op zondag 19 februari 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
Babs zat weer te lullen tijdens het roken
en kreeg daarvoor een waarschuwing van de FEBO
er is een nieuwe deal dat na een waarschuwing je een week niet rookt ofzo
(met GJ?????)
Kim kwam daarop (niet als enige naar buiten oooohhhh babette) terwijl die waarschuwing door de hele loods te horen was
Wendy zat er ook bij
Ze zijn amper in beeld, je hoort ze nauwelijks.. heerlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zinloos? Ik vind het erg vervelende mensen die niet veel toevoegen behalve mijn irritatie level verhogen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb eens een gesprek gezien waarbij ze dit scenario bespraken
In de periode dat KimD Jeff had wijsgemaakt dat Isaac op hem wilde
ik ook niet maar dat is wat er meteen geroepen werdquote:
Babs en Wendy hadden helemaal geen sigaret in hun handen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
(met GJ?????)
Kim kwam daarop (niet als enige naar buiten oooohhhh babette) terwijl die waarschuwing door de hele loods te horen was
Wendy zat er ook bij
Nee dat was haar afspraak met GJquote:Op zondag 19 februari 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
(met GJ?????)
Wendy zat er ook bij
gisterenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Babs en Wendy hadden helemaal geen sigaret in hun handen.
Ze hadden daarvoor gerookt en waren aan het napraten.
In de keuken zagen ze het ook en ze moesten allemaal lachen.
O daarom zei ze vanmiddag dat ze een week niet ging roken?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
(met GJ?????)
Wendy zat er ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |