Alsof de VS niet weet dat Oekraine heus wel een aanval plant om zoveel mogelijk terug te pakken. Alsof de VS niet weet dat Oekraine wacht op de Bradley's, Leopards etc etc en goed weer. Klinkt als een onzinnig iets.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over dooi en het weer enzo. Dit artikel.
Het is ook dat de VS deze oorlog kennelijk als haar oorlog ziet. Meer en meer. De VS zegt dat zelensky in de aanval moet gaan. Een paar weken geleden was dat nog een simpel advies.
Dingen zijn al een tijdje aan het verschuiven en nu steeds meer. En sneller ook.
Als U niet toegeeft dat wij in oorlog zijn, als U nog de moed hebt alle schurkenstreken, alle gruweldaden van die Antichrist goed te praten (en werkelijk, ik geloof dat hij de Antichrist is), dan wil ik U niet meer zien.quote:
Weet nog in het begin dat men die wou cancellen, net als Dostojevski.quote:
Lees het artikel nog eens.. men vreest dat Europa niet lang genoeg adem heeft, en de VS met de verkiezingen is ook onzeker.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof de VS niet weet dat Oekraine heus wel een aanval plant om zoveel mogelijk terug te pakken. Alsof de VS niet weet dat Oekraine wacht op de Bradley's, Leopards etc etc en goed weer. Klinkt als een onzinnig iets.
Wat mooi. De klassiekers.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als U niet toegeeft dat wij in oorlog zijn, als U nog de moed hebt alle schurkenstreken, alle gruweldaden van die Antichrist goed te praten (en werkelijk, ik geloof dat hij de Antichrist is), dan wil ik U niet meer zien.
Zoals altijd, wordt alles ALLES in de russische media omgedraait. Zie bijvoorbeeld de laatste discussie over officeren van DPR en LPR die vervangen gaan worden: het russische leger ontkent. En reken maar dat je over een paar dagen een verhaal in russische media kunt verwachten dat Oekrainsche officieren vervangen worden door Poolse en Amerikaanse officieren.quote:
Ik heb al gezegd waarom het onzinnig is, maar jij vindt het blijkbaar wel logisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Lees het artikel nog eens.. men vreest dat Europa niet lang genoeg adem heeft, en de VS met de verkiezingen is ook onzeker.
Oekraïne verliest heel veel manschappen in bakhmut. En hun kansen liggen juist in het zuiden.
Geldt evengoed voor Oekraïne. Daar heerst ook een totale stilte.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Zoals altijd, wordt alles ALLES in de russische media omgedraait. Zie bijvoorbeeld de laatste discussie over officeren van DPR en LPR die vervangen gaan worden: het russische leger ontkent. En reken maar dat je over een paar dagen een verhaal in russische media kunt verwachten dat Oekrainsche officieren vervangen worden door Poolse en Amerikaanse officieren.
Overigens ziet die vader eruit alsof hij alleen kinderen kan produceren met een iq onder de 50, maar dat terzijde.
Ik snap je niet. In welke wereld leef je dat "Totale stilte" hetzelfde is als alles om/verdraaien en non stop bullshit uitkramen?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geldt evengoed voor Oekraïne. Daar heerst ook een totale stilte.
Oh ja joh? Lees jij de russische en Oekrainsche media? Waar haal jij deze informatie vandaan?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die zijn gewoon in stilte Russen aan het afschieten. Voor de rest gebeurt er niets bijzonders, ik geloof alleen een of andere dorp wat in Kharkiv veroverd is door de Russen en ze trots op zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ze gezegd hadden dat dit in 1995 was gefilmd en het een Bosnische vluchteling was geweest had ik het ook geloofd...quote:
Ladingen. Hoe meer van die kaasblokken erop hoe verder je schiet.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zijn die gekleurde ringen?
[ twitter ]
Als het net zo succes wordt als deze.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat heb je aan dit stoere karretje als de bestuurder op 100en meters ervan in de buurt moet blijven en makkelijk gespot wordt door een drone? 🤔
[ twitter ]
Wat is je wrevel precies?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd waarom het onzinnig is, maar jij vindt het blijkbaar wel logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |