GJ doet heel veel aannamesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Daar dacht Esther heel anders over vanmiddag
Morgen is het weer andersquote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef puzziepie het volgende:
Wanda ,Kenzi en Mirthe gaan voor Jeff?
Mirthe en Kenzi zijn niet te vertrouwen , dus dat gaat nog wat worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smashtquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smasht
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-afquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
Waar staat Jeffrey op 1? FB en dat soort tokkiesites?
right between the eyesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het stijgt hem een beetje naar zijn bol. Hij denkt echt dat hij het voor elkaar heeft met zijn snode plannetjes. Als ie echt gaat pingpongen met Jeff hoop ik dat Jeff dat balletje precies in zijn oog smasht
Ja ,bij iedereen eigenlijkquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
hier ookquote:Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-af
Vast op twitter en FB , dat zegt ook veelquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef mangalie het volgende:
Ja ons soort mensenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook![]()
https://postlmg.cc/k2DjhVxm
De Tokkiesites dusquote:Op zondag 19 februari 2023 19:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Op de officiële sites. De sites voor mensen van goede kom-af
dan schrikken ze zich het apenzuurquote:Op zondag 19 februari 2023 20:02 schreef Thorelf het volgende:
het zou leuk zijn een keer even de standen op de sites te laten zien in de loods
GJ denkt dat hij heel populair isquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja en hier...15 mensen nog in de COSquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast op twitter en FB , dat zegt ook veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |