quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:14 schreef AnneX het volgende:
Vier.en.twin.tig eieren? Jullie hebben toch geen kippen😳
Ergens kwam ik weer een recept voor citroen smaak baksel tegen![]()
https://www.emmafontanella.com/softlemoncookies
Alleen maakte ik er limoen van.
En hou je evt. strikt aan de dertien minuten. Anders wordt het gewoon te droog.
De smaak van limoen was - laat ik het zo zeggen - “subtiel”.
Gang van zaken:Ik kan ze hier bijna ruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Goed begin van het weekendquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb net kaneelrolletjes gemaakt met chocoladeglazuur en verkruimelde pecannootjes. Vanwege tijdgebrek kant en klare bladerdeeg gekocht, glazuur heb ik wel zelf gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Bestel jij je eieren bij de boodschappen? Of heb je er een (goedkoop) adresje voor?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:18 schreef Seven. het volgende:
Ik bestel dus elke week 12 eieren en soms is er geen doorkomen aan. Zo ook dit weekend, er zijn er weer 12 bijgekomen dus ik MOET wel iets bakken.
Eieren invriezenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:18 schreef Seven. het volgende:
Ik bestel dus elke week 12 eieren en soms is er geen doorkomen aan. Zo ook dit weekend, er zijn er weer 12 bijgekomen dus ik MOET wel iets bakken.
Dan sla je toch een week of wat overquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:18 schreef Seven. het volgende:
Het is geen bakken maar quiche, tortilla of okonomyaki verbruiken ook veel eierenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:18 schreef Seven. het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:53 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Het is geen bakken maar quiche, tortilla of okonomyaki verbruiken ook veel eieren
Goedkoop adresje via de sportschool.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bestel jij je eieren bij de boodschappen? Of heb je er een (goedkoop) adresje voor?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:53 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Het is geen bakken maar quiche, tortilla of okonomyaki verbruiken ook veel eieren
Ik ga googlen.quote:
Die poffertjes met (octopus) vulling heten Takoyaki.quote:
Oh ja. Kloptquote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die poffertjes met (octopus) vulling heten Takoyaki.
Okanomiyaki zijn meer pannenkoeken met vulling, waarbij je eerste de vulling opbakt en daarna het beslag daar overheen doet en het dan in z'n geheel laat doorbakken. Aan het eind draai je het geheel om en bak je de beslaglaag nog even stevig door.
[ afbeelding ]
Allebei heerlijk en eenvoudig zelf te maken…
Echt een aanraderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is nu in hoeveel stukken dit wordt gesneden😎
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Kwam een filmpje tegen (op fb) en na even googlen vond ik https://sallysbakingaddic(...)-cream-danish-braid/
Irritant dat men bij die fb recepten never een link zet.![]()
Vanmiddag was er geen bladerdeegrol bij de lokale super en heb ik maar voor het blikje croissant deeg gekozen.
Zuivelspread naturel van het merk Melkan. Philadelphia zou ook kunnen natuurlijk.
Resultaat: [ link | afbeelding ]
OnderwegDat ziet er wel erg lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Kwam een filmpje tegen (op fb) en na even googlen vond ik https://sallysbakingaddic(...)-cream-danish-braid/
Vanmiddag was er geen bladerdeegrol bij de lokale super en heb ik maar voor het blikje croissant deeg gekozen.
Zuivelspread naturel van het merk Melkan. Philadelphia zou ook kunnen natuurlijk.
Onderweg2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is nu in hoeveel stukken dit wordt gesneden😎![]()
![]()
OnderwegOh dat ziet er echt geweldig uit en smaakt vast ook net zo geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is nu in hoeveel stukken dit wordt gesneden😎
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Tuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:56 schreef SV-tje het volgende:
Valt dit ook onder bakken? Pisang goreng, als onderdeel van een rijsttafel voor de verjaardag van mijn nichtje.
[ afbeelding ]
Was zeker geslaagdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Pssst. Nog leuker met recept ter inspiratie. (Indien geslaagd baksel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |