Was een idee van @golfer omdat de cake die ik paar weken daarvoor met zelfde meel bakte nogal ingezakt was.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef AnneX het volgende:
@:Blues wat slim om brownies als muffins te bakken! Scheelt snij- en brokkelwerk uit een bakblik van 15x15 . Die ga ik onthouden. 👍🏼
Plus theelepel bakpoeder misschien? 😇quote:Op zondag 4 februari 2024 22:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Was een idee van @:golfer omdat de cake die ik paar weken daarvoor met zelfde meel bakte nogal ingezakt was.
Geef ik ook nog door. Dank!quote:Op maandag 5 februari 2024 09:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Plus theelepel bakpoeder misschien? 😇
@:Vicky je hebt al wat antwoorden.
Een vleugje kardemom met pure chocola is een lekkere.
Nooit van gehoord, lijkt me erg lekker!quote:Op zondag 11 februari 2024 14:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had gecondenseerde melk over en kon daar heel makkelijk sequilhos mee maken.
[ afbeelding ]
Lekker wel! Ze smelten inderdaad een beetje als je ze niet te snel op eet.
Die zoek ik meteen even op! Had nog een projectje nodig om deze week samen met kind te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:24 schreef Blues het volgende:
Ik ga straks de stickytoffee-appeltraybake van Yvette van Boven maken
Recept stond zaterdag in de VKquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:50 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die zoek ik meteen even op! Had nog een projectje nodig om deze week samen met kind te doen.
Deze: https://www.volkskrant.nl(...)toffeesaus~b771ba26/quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:50 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die zoek ik meteen even op! Had nog een projectje nodig om deze week samen met kind te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen![]()
Was wat aan de zurige kant maar daar hou ik wel van. Door de glace wordt ie wat minder zuur. De combinatie was echt ontzettend lekker.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:57 schreef Molo het volgende:
Ziet er fantastisch uit, klinkt ook als een héle lekkere combinatie van smaken en texturen
Succes met de wedstrijd!
Nu met glacagequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dochter gaat meedoen met de Jeugd vak bakwedstrijd. Ze heeft op school weer geoefend en dat mocht mee naar huis heeeeeel vervelend
Het is een sloffenbodem met gele room daarop een lemon curd, een frambozen cremeaux en lemen mousse.
Er komt nog een rode spiegel glacage overheen. Daar had ze op school geen tijd meer voor.
Bijna zonde om op te etenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:52 schreef Blues het volgende:
Werkelijk in 1 keer goed gelukt en zaaaaliggeproefd met wat vanille-ijs met de stickysaus er overheen
![]()
Recept:Dit ziet er uit als iets wat ik ook moet maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
De vraag is: kun je dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als iets wat ik ook moet maken.![]()
Waarom zou hij dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
De vraag is: kun je dat?
Fraaaaaiii @:Vicky
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
De vraag is: kun je dat?
Fraaaaaiii @:Vicky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |