Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:59 schreef suzi1 het volgende:
ze hebben daar beide geen herinnering aan
Tuurlijk niet…….pfffffquote:Op zondag 19 februari 2023 18:59 schreef suzi1 het volgende:
ze hebben daar beide geen herinnering aan
Alleen over de onderbroek van aliquote:Op zondag 19 februari 2023 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara even vissen over zichzelf
Als ze vinden dat jij roddelt dan roddel ik al helemaal
Ik vindt het niet perse roddelen
Neem een hoop op dus alles staat bijna inquote:
Ze is bang voor Chiaraquote:Op zondag 19 februari 2023 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara wil weten wat er ober haar is geschreven. Jolien zegt dus niet de waarheid wat ze heeft gelezen heeft over chiara
Nope, niet meerquote:Op zondag 19 februari 2023 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara wil weten wat er ober haar is geschreven. Jolien zegt dus niet de waarheid wat ze heeft gelezen heeft over chiara
Super dat je dit doet hoor, ik kijk ook veel bij hierdoorquote:Op zondag 19 februari 2023 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neem een hoop op dus alles staat bijna in
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Komende weken wel veel meer buiten de deur aan het werk, dus dan kan dat minder.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:09 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Super dat je dit doet hoor, ik kijk ook veel bij hierdoor
dat dusquote:Op zondag 19 februari 2023 19:14 schreef Schakeltopia het volgende:
jak haalt bij iedereen het slechteste naar boven
Ja inderdaad, maar ook de casting is beter. "Op natte tostieRob na, dan"quote:Op zondag 19 februari 2023 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO doet dit jaar wel dingen anders, door ook de negatieve dingen door te laten komen
Van die klanten die op dit moment de plee vol kotsen in die kroeg, arme sjaakelienquote:Op zondag 19 februari 2023 19:14 schreef suzi1 het volgende:
haha over thuis heeft ze ook genoeg te zeggen
ze zei dingen over klanten. gemauw. was icm jak. die ook klanten niet graag zag en klotzakken vond e.d.
Chiara is heel erg van het kwaadspreken over charlotte en jolien ging erin mee.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind het fijn dat Jolien het zo met Chiara bespreekt en niet meteen bij Charlotte gaat hangen.
Dat geroddel viel mijns insziens wel mee en iedereen lult over elkaar. Fijn dat ze dat zelf ook kan relativeren.
heelemaal mee eensquote:Op zondag 19 februari 2023 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind het fijn dat Jolien het zo met Chiara bespreekt en niet meteen bij Charlotte gaat hangen.
Dat geroddel viel mijns insziens wel mee en iedereen lult over elkaar. Fijn dat ze dat zelf ook kan relativeren.
maar dat doen ze niet hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef suzi1 het volgende:
kijk aan. nu kunnen ze samen uitleg geven aan cha
Dan is die relatie niet goed voor haarquote:Op zondag 19 februari 2023 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wel heel zielig dat ze jolien en bernd is dus totaal geen eigen identiteit heeft ze. (Zegt ze zelf)
Charlotte is ook genoeg om over te 'kwaadspreken'quote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara is heel erg van het kwaadspreken over charlotte en jolien ging erin mee.
Niks boeit haar zelfs Jolien nietquote:Op zondag 19 februari 2023 19:22 schreef Monique___ het volgende:
ze weten dus heeel goed waar het om gaatheb die van de vader van char nog niet horen terug komen
chiara boeit het echt niet
ze heeft het ook constant over bertnt vindt bernt dit bernt dat..quote:Op zondag 19 februari 2023 19:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan is die relatie niet goed voor haar
Shit, zat ff niet te kijken🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op de SL meteen jou fragmentje toen de SL ingestart werd
Helemaal geen nawel typje imo, ik had ook een hekel aan nawel, charlotte vind ik veel beter te pruimenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Charlotte is ook genoeg om over te 'kwaadspreken'Ik ben het op veel punten eens met Jolien en Chiara.
Het is een Nawel typje. Ik heb daar gewoon niets mee. Fake en nep en leuk op tiktoks. Daarom vind ze the US of A vast zo geweldig. Dat is de maatschappij daar.
Chiara, Jason (en Jolien dus nog direct, maar achter de rug) zeggen wat ze op hun hart hebben. Ik houd ervan
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Komende weken wel veel meer buiten de deur aan het werk, dus dan kan dat minder.
Maar voor nu is het leuk om te doen nog.
Hey, Rob is al een tijdje niet in beeld geweest ook 🤔quote:Op zondag 19 februari 2023 19:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ook de casting is beter. "Op natte tostieRob na, dan"
Heb hem ook beter opgenomen hoor, maar gyazo doet soms beetje raar. Heb hem ook wel in betere kwaliteit.quote:
Eens. Ik vind Charlotte ook echt totaal niet te vergelijken met Nawel.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Helemaal geen nawel typje imo, ik had ook een hekel aan nawel, charlotte vind ik veel beter te pruimen
Ja Gyazo doet soms moeilijk met pakken van juiste audiobron. Dat gebruik ik ook zelden. Maar kan hem nog beter nemen als @GayGuy bevestigt dat het wel zijn brief was.quote:
Deze was voor MA!quote:Op zondag 19 februari 2023 19:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb hem ook beter opgenomen hoor, maar gyazo doet soms beetje raar. Heb hem ook wel in betere kwaliteit.
Is dit jouw brief geweest of wast het voor Mies?
ja alles uit SL is in de uitzending geweestquote:Op zondag 19 februari 2023 19:24 schreef suzi1 het volgende:
is dit ook op tv geweest. van wat je in sl ziet. dat ze speelde om die valentijeten?
het gedoe onder elkaar dan he in de gr
Ze is zeker beter te pruimen. Maar een nawel typje. Blijft vaak hangen in hetzelfde. En ze klinkt gewoon hetzelfde als Nawel. Dat speelt wellicht ook mee. Maar Nawel was vaak 'fake' en dat heeft Charlotte ook wel in zich.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Helemaal geen nawel typje imo, ik had ook een hekel aan nawel, charlotte vind ik veel beter te pruimen
dikke laag over haar emotie heenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt tegen chiara dat ze op 9 stond als betrouwbaar dus slecht. Chiara rode kop maar maakt haar niet uit. Ze zegt wel ias minst te vertrouwen die muts staat zelf op 9.
Her is mijn briefquote:Op zondag 19 februari 2023 19:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja Gyazo doet soms moeilijk met pakken van juiste audiobron. Dat gebruik ik ook zelden. Maar kan hem nog beter nemen als @:Gayguy bevestigt dat het wel zijn brief was.
Ik erger mij daar niet aanquote:Op zondag 19 februari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
te veel engels praten vindt ze grappig
Ja dat las ik. Daarom is kwaliteit slecht. even snelle opname tussendoor. ik wilde ff horen of gayguy zelf denkt dat het om zijn brief gaat.quote:
Zal hem beter voor je opnemen, maar denk dat ik hem ook al eerder heb opgenomen en dat ie al online staat. Zoek hem zo op.quote:
Als ik ff in Italië ben geweest denk ik weer in het Italiaans en moet dan ook weer ff nadenken naar het Nederlandse woord.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ha ha ha ik spreek teveel engels ha ha ha
Hier thuis tweetalig (partner spreekt Engels en zoontje een mengelmoes) maar ik erger mij rot aan dat half Nederlands half Engels van die generatie.quote:
oh ik begrijp het ook wel hoor. maar vind het daarom niet minder irritantquote:Op zondag 19 februari 2023 19:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als ik ff in Italië ben geweest denk ik weer in het Italiaans en moet dan ook weer ff nadenken naar het Nederlandse woord.
Zij is 5 jaar in Amerika geweest dus snap het wel
Er zitten twee halve Italianen in de hut maar die hoor je niet zoveel in het Italiaans als Charlotte in het Engelsquote:Op zondag 19 februari 2023 19:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als ik ff in Italië ben geweest denk ik weer in het Italiaans en moet dan ook weer ff nadenken naar het Nederlandse woord.
Zij is 5 jaar in Amerika geweest dus snap het wel
maar dat is toch heel anders dan wat sjarlotte doetquote:Op zondag 19 februari 2023 19:36 schreef suzi1 het volgende:
kan best zijn dat je engelse woorden tussendoor gebruikt. doe je automatisch. op gegeven moment weet je van sommige dingen het woord alleen nog op zn engels
Dat is waar maar dat komt ook omdat je weet dat een ander je helemaal niet verstaat 😁quote:Op zondag 19 februari 2023 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zitten twee halve Italianen in de hut maar die hoor je niet zoveel in het Italiaans als Charlotte in het Engels![]()
ja had hatsekidee moeten quotenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat is toch heel anders dan wat sjarlotte doet
Si, è veroquote:Op zondag 19 februari 2023 19:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat komt ook omdat je weet dat een ander je helemaal niet verstaat 😁
Nawel was een lege domme doos met fake tanden.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Charlotte is ook genoeg om over te 'kwaadspreken'Ik ben het op veel punten eens met Jolien en Chiara.
Het is een Nawel typje. Ik heb daar gewoon niets mee. Fake en nep en leuk op tiktoks. Daarom vind ze the US of A vast zo geweldig. Dat is de maatschappij daar.
Chiara, Jason (en Jolien dus nog direct, maar achter de rug) zeggen wat ze op hun hart hebben. Ik houd ervan
maar zit het niet langer in de uitzending? @GayGuyquote:Op zondag 19 februari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zal hem beter voor je opnemen, maar denk dat ik hem ook al eerder heb opgenomen en dat ie al online staat. Zoek hem zo op.
Dat is toch eenzijdig...quote:Op zondag 19 februari 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
jammer dat ze niet eerlijk is nu tegen charlotte.. ik hoop dat die alsnog de kamer in mag![]()
kan ze het terug lezen
Dat vind ik wel sneuquote:Op zondag 19 februari 2023 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Rob kwam uit de dbk en lijkt alsof hij heeft gehuild
Ja vond ik ookquote:Op zondag 19 februari 2023 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ach ja, dat zie ik ook nu. Het is ook niet niks. Hij heeft zich gewoon enorm verkeken op dit avontuur. Hij dacht altijd dat hij nog meekon met de jongens maar dat lukt misschien in zijn hoofd wel, maar de realiteit is anders. Ik kan me voorstellen dat dit confronterend is, ook omdat hij al zoveel mensen verloren heeftquote:Op zondag 19 februari 2023 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil dolgraagquote:Op zondag 19 februari 2023 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die rob is zo geschrokken door de opmerkingen die gemaakt zijn in de live dat hij nu naar huis wil denk ik en dat hij dat heeft besproken in de dbk net
Denk ik ookquote:Op zondag 19 februari 2023 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Die rob is zo geschrokken door de opmerkingen die gemaakt zijn in de live dat hij nu naar huis wil denk ik en dat hij dat heeft besproken in de dbk net
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik had nog even compassie voor zijn tranen maar moet hier alweer heel hard om lachen
ging altijd goed in de jakuzi hoor. op de camping. bacoos erbij als de anderen eigenlijk te bed wilden gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 19:43 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ach ja, dat zie ik ook nu. Het is ook niet niks. Hij heeft zich gewoon enorm verkeken op dit avontuur. Hij dacht altijd dat hij nog meekon met de jongens maar dat lukt misschien in zijn hoofd wel, maar de realiteit is anders. Ik kan me voorstellen dat dit confronterend is, ook omdat hij al zoveel mensen verloren heeft
Hij gaat buiten de groep vallen. Ook Bart is wel klaar met zijn gemopper. Zag hem vanmorgen bij ontbijt ook al ver af van de rest zitten. Idd sneu, hij had zelf eerder moeten vertrekken. Nu wordt het op vervelende manier nominatie of eigen vertrek.quote:
Dan moet ie echt naar huis, ik ben dat gezeur van hem allang zat. Hij hoort hier niet meer, doet geen reet, behalve die reet 20/7 in die hoek van de bank zetten.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat de FEBO snel een einde maakt aan het lijden van Rob
Het is zielig, maar hij kam het gewoon lichamelijk niet aan op dit moment
lekker hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 19:46 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik eet toevallig vandaag ook couscous.
Edit: ik weet wél hoe ik het klaar moet maken
quote:
😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 19:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja want ik ben net weer af gegaan
Nee?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Speculatie maar zou Rob 24 uur hebben gekregen van FEBO om te bedenken wat hij wil?
Koud blikkie, stop de tijd. Drie secondenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Speculatie maar zou Rob 24 uur hebben gekregen van FEBO om te bedenken wat hij wil?
Hij kwam huilend de DBK uit en heeft nu al meerdere keren vandaag gezegd dat het voor hem wel klaar isquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Koud blikkie, stop de tijd. Drie seconden
Dan moet hij lekker naar huis. Naar huis gestemd worden is zijn eer te na denk ik. Al denk ik dat hij er zaterdag ook niet uitvliegt hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:53 schreef ledn81 het volgende:
Rob kwam wel duidelijk emotioneel terug uit DBK. Dat stukje neem ik nu op. Gezicht wassen enz.
Die zal daar ook hebben aangegeven dat ie liever naar huis wil. Maar daarop kwam vast een reactie en benieuwd of dat naar zijn zin was en wat ie ermee gaat doen. (loop dus ff achter)
Haal geen woorden aan wat niet waar is kan je beter aan de psychiater over laten. Is een modern woord aan het wordenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
Ali wordt nu nog narcistischer dan hij al was...
Dat is gewoon een constatering, daar hoef je geen psych voor te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Haal geen woorden aan wat niet waar is kan je beter aan de psychiater over laten. Is een modern woord aan het worden
Zou eerst maar eens gaan studeren dan naar wat het inhoudquote:Op zondag 19 februari 2023 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een constatering, daar hoef je geen psych voor te zijn.
Ik heb nieuws voor je: dat heb ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zou eerst maar eens gaan studeren dan naar wat het inhoud
Begrijp dat bij vrijwillige exit je je inleg of 10.000 mislooptquote:Op zondag 19 februari 2023 19:53 schreef ledn81 het volgende:
Rob kwam wel duidelijk emotioneel terug uit DBK. Dat stukje neem ik nu op. Gezicht wassen enz.
Die zal daar ook hebben aangegeven dat ie liever naar huis wil. Maar daarop kwam vast een reactie en benieuwd of dat naar zijn zin was en wat ie ermee gaat doen. (loop dus ff achter)
Ik ook maar als ik jou was zou ik dan nog maar even je boeken weer induiken.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: dat heb ik.
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:46 schreef GayGuy het volgende:
Zo dan, die Rob met zijn paardevoer opmerking. Dan vreet je toch niet? Repectloos zwijn. Mensen doen nog moeite voor je. Van mij had je ECHT paardevoer mogen vreteb
Niet nodig.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ook maar als ik jou was zou ik dan nog maar even je boeken weer induiken.
Ias op slaapkamer, koeskoes en dan morgen? ook de bank nog weg, gaat niet meer lang durenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij kwam huilend de DBK uit en heeft nu al meerdere keren vandaag gezegd dat het voor hem wel klaar is
Huh moeten ze inleggen ook dacht dat dat van de baan wasquote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Begrijp dat bij vrijwillige exit je je inleg of 10.000 misloopt
Ali is een gevoelig persoon met z'n hart op z'n tong. Hij kan bruut overkomen maar is absoluut geen narcistisch persoon.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een constatering, daar hoef je geen psych voor te zijn.
Het is geen Utopia!!!quote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Klopt en dat is zijn afweging dus nu waarschijnlijk. Zal hem nog eens uitgelegd zijn. Heb er eerder video over opgenomen en denk ook geplaatst in filmpjes topic dat ie het er met Bart over had in de hottub.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk daar duidelijk anders over, en dat mag.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef jooba het volgende:
[..]
Ali is een gevoelig persoon met z'n hart op z'n tong. Hij kan bruut overkomen maar is absoluut geen narcistisch persoon.
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: dat heb ik.
Hou het maar bij commentaar op de streams en niet op elkaarquote:Op zondag 19 februari 2023 19:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ook maar als ik jou was zou ik dan nog maar even je boeken weer induiken.
Dat is in 2021 afgeschaft heeft salar verteldquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Huh moeten ze inleggen ook dacht dat dat van de baan was
Van de week buiten spraken chiara en jolijn eroverquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Huh moeten ze inleggen ook dacht dat dat van de baan was
hahahaquote:Op zondag 19 februari 2023 20:00 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat rob te horen heeft gekregen dat de bank vervangen wordt door een kartonnen exemplaar
Dacht als je zelf weggaat dat je je daggeld niet krijgtquote:Op zondag 19 februari 2023 19:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Klopt en dat is zijn afweging dus nu waarschijnlijk. Zal hem nog eens uitgelegd zijn. Heb er eerder video over opgenomen en denk ook geplaatst in filmpjes topic dat ie het er met Bart over had in de hottub.
Hugo en Nicole waren toch ook zo, soms vind je je zielsverwant en wil je alles samen doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wel heel zielig dat ze jolien en bernd is dus totaal geen eigen identiteit heeft ze. (Zegt ze zelf)
Goed plan 👍quote:Op zondag 19 februari 2023 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker bakkie kwark als toetje
[ afbeelding ]
Om het "paardenvoer" weg te spoellenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker bakkie kwark als toetje
[ afbeelding ]
hij heeft volgens mij enkel brood met pindasaus gegetenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Om het "paardenvoer" weg te spoellen
Dat gaat niet..dat daggeld krijgen ze gelijk bij eerste dag dat je huis ingaat... daar moeten immers de lopende rekeningen van betaald wordenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:02 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dacht als je zelf weggaat dat je je daggeld niet krijgt
Zijn er Amsterdammers hier die snel naar het huis kunnen, en de deur kunnen barricaden?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:09 schreef Mikeshutup het volgende:
Ze laten Rob heus niet gaan voordat de kartonnen bank er is
Leiden is te doen, maar dan wil ik wel met de hummer van @oma-Nijnquote:Op zondag 19 februari 2023 20:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zijn er Amsterdammers hier die snel naar het huis kunnen, en de deur kunnen barricaden?
Sowieso 24 uur bedenktijd, toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:09 schreef Mikeshutup het volgende:
Ze laten Rob heus niet gaan voordat de kartonnen bank er is
dus iedereen krijgt voor 100 dagen daggeld? zelfs als je er na 10 dagen uitgaat? lijkt me stugquote:Op zondag 19 februari 2023 20:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat gaat niet..dat daggeld krijgen ze gelijk bij eerste dag dat je huis ingaat... daar moeten immers de lopende rekeningen van betaald worden
"Run Ledn81, Run"quote:Op zondag 19 februari 2023 20:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leiden is te doen, maar dan wil ik wel met de hummer van @:oma-Nijn
Ze zitten weer aan tafel, maar het was geen saaie dag in de hottub🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
Toen ik vertrok vanmiddag waren ze aan het eten en ze zitten gewoon nog steeds aan tafel
Hmm gemist helaas. Is Jolien al naar de fan room geweest?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze zitten weer aan tafel, maar het was geen saaie dag in de hottub🤣
Ik denk dat het nu eerder mentaal is. Dacht dat hij nog populair was en nu tegengas gekregen door Tatyana of hoe ze ook heet.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat de FEBO snel een einde maakt aan het lijden van Rob
Het is zielig, maar hij kam het gewoon lichamelijk niet aan op dit moment
Jolien heeft Twitter reacties over de bewoners, in een speciale ruimte, mogen inzien. Positieve, EN negatieve reactiesquote:Op zondag 19 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
En Jolien lijkt opgemaakt....dacht dat ze dat niet ging doen vandaag....
Jaquote:Op zondag 19 februari 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm gemist helaas. Is Jolien al naar de fan room geweest?
alaaf ze gaat t nog vierenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
En Jolien lijkt opgemaakt....dacht dat ze dat niet ging doen vandaag....
Voor zo weinig kom ik m'n huis zelfs niet uit. En dat om in een kot te zitten met slecht eten en mensen rond u die je niet kunt uit staan.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:17 schreef suzi1 het volgende:
Volgens de site zou elke bewoner aan het einde van het avontuur 100 euro per dag in het huis krijgen. De bedoeling van het geld is om leningen en andere rekeningen te kunnen betalen, dus eigenlijk voor het dekken van de vaste lasten aangezien ze in hun periode bij Big Brother niet kunnen werken.
😊quote:Op zondag 19 februari 2023 20:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zijn er Amsterdammers hier die snel naar het huis kunnen, en de deur kunnen barricaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |