Ik ga even checkenquote:Op maandag 13 maart 2023 11:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is mijn Vermeersch wel meegenomen?
Heel die uitslag nam hij niet over. Ik ga het even aanpassen!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is mijn Vermeersch wel meegenomen?
Ik verwacht dat Dyball en Sepulveda vannacht flink gaan uitpakken.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 13 tegen @:wimderon:
Tour de Taiwan: Sepulveda, Dyball vs. -
Milano-Torino [startlijst incompleet]: Carapaz, Cosnefroy vs. Van Avermaet
Nokere Koerse: Devriendt vs. Timothy Dupont
Denain: Devriendt, Hoole vs. Pierre Barbier
Ik ben gematigd optimistisch
Het is fijn om twee van de topfavorieten aan de start te hebben in zo'n vage kutkoers in Verweggistan ja.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dyball en Sepulveda vannacht flink gaan uitpakken.
Dit is toch niet normaal?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Je kwam nog akelig dichtbij @:Rellende_Rotscholier haha!
In grote rondes zie je soms wel scores boven de 1000, maar buiten grote rondes heb ik het volgens mij nog niet gezien.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:17 schreef Pistolero het volgende:
812 doelpunten tegen in één ronde. Bedankt heh @:Felagund met je Sloveense vrienden. Is dit een alltime record in het spel?
Ook verreweg het meeste aantal doelpunten tegen in totaal. Altijd tegen mij.
Ik kom bij mij op 290 pnt uit ipv 283. Nergens 7 punten gescoord, dus geen idee waar het verschil zit.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:50 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
243quote:Op maandag 13 maart 2023 17:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik kom bij mij op 290 pnt uit ipv 283. Nergens 7 punten gescoord, dus geen idee waar het verschil zit.
Almeida: 252
Marit: 15
Berthet: 23
Top!quote:Op maandag 13 maart 2023 18:17 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
243
15
25
zie ik staan
Ok er mist dus een etppe in Tirreno.
update is gedaan in vorige post
Het was een zwaar weekend![]()
Bedankt Knijn! Mooie score weer van mij team. Niet heel belangrijk voor mij (maar het kan zijn dat anderen hierdoor ook geen punten hebben gekregen), maar ik kom zelf op 865 punten uit:quote:Op maandag 13 maart 2023 10:50 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
50/53 puntjes meer zelfs. Dit was een beetje overdreven van mijn team, ze kunnen beter hun krachten sparen en inspanningen verdelen over meerdere rondes.quote:Op maandag 13 maart 2023 15:17 schreef Pistolero het volgende:
812 doelpunten tegen in één ronde. Bedankt heh @:Felagund met je Sloveense vrienden. Is dit een alltime record in het spel?
Ook verreweg het meeste aantal doelpunten tegen in totaal. Altijd tegen mij.
Ik ben gematigd pessimistisch.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 13 tegen @:wimderon:
Tour de Taiwan: Sepulveda, Dyball vs. -
Milano-Torino [startlijst incompleet]: Carapaz, Cosnefroy vs. Van Avermaet
Nokere Koerse: Devriendt vs. Timothy Dupont
Denain: Devriendt, Hoole vs. Pierre Barbier
Ik ben gematigd optimistisch
so gaat lekker hier ik heb etappe 7 en 8 zelfde uitslag gepakt, ze leken nogal op elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bedankt Knijn! Mooie score weer van mij team. Niet heel belangrijk voor mij (maar het kan zijn dat anderen hierdoor ook geen punten hebben gekregen), maar ik kom zelf op 865 punten uit:
Pogacar: 400
Roglic: 405
Groenewegen: 53
Molard: 3
Benoot: 4
Misschien zijn de punten van Molard niet geteld (etappe 8 Parijs-Nice)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |