Ik heb alles geprobeerd om toch nog wat B-klassementsrenners te harken naast Barkiel maar ik miste Izagirre, Yates en Mas, DLC levert nog minder dan verwacht, Elissonde kan ook dat die niets gaat laten zien buiten de GT's, Konrad heeft ook nog niet de vorm dat ie 12e kan worden in dit soort rondjes. Cattaneo mag ook weer niks rijden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor deze rondjes mis je denk ik een beetje een echte klassementsrenner (al heb je een beetje pech dat Higuita niet mee doet en Fuglsang ook in de lappenmand ligt).
Renners die voor de bergtrui gaan zijn heel frustrerend in dit spel inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:47 schreef franklop het volgende:
Gregaard is lekker bezig in Parijs Nice. Alleen levert een bergtrui natuurlijk geen punten op hier
Roger Schmidt heeft daar wel iets over te zeggenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:36 schreef Felagund het volgende:
Mijn team heeft al 12 overwinningen geboekt dit seizoen, lol.
het draait in dit spelletje wel om meer dingen dan alleen ritoverwinningen en zo. Het is nu ook allemaal wat veel in 1 ronde.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Roger Schmidt heeft daar wel iets over te zeggen
[ twitter ]
Mijn team deed het ook niet slecht maar het gaat niet genoeg zijn. Flinke doelsaldo's!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:35 schreef Sabata het volgende:
Het codewoord in de appgroep van mijn team: Hamsteren!! Tejo, Jonas, Neilson en Matteo allen in de punten vandaag
Cattaneo reed vorig jaar ook als een drol in het ronde (Net als DLC), dan moet je het inderdaad vooral van Konrad hebben. Als je geluk hebt gaat het nog draaien bij Stuyven in het voorjaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alles geprobeerd om toch nog wat B-klassementsrenners te harken naast Barkiel maar ik miste Izagirre, Yates en Mas, DLC levert nog minder dan verwacht, Elissonde kan ook dat die niets gaat laten zien buiten de GT's, Konrad heeft ook nog niet de vorm dat ie 12e kan worden in dit soort rondjes. Cattaneo mag ook weer niks rijden.
En Barguil is ook gewoon ruk dit jaar.
Dan wordt het gewoon heel lastig, ik moet het van Merlier hebben die sprints wint en dan heb ik de mazzel met de loting deze keer
Het was niet dat ik opties te over had natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cattaneo reed vorig jaar ook als een drol in het ronde (Net als DLC), dan moet je het inderdaad vooral van Konrad hebben. Als je geluk hebt gaat het nog draaien bij Stuyven in het voorjaar.
Zo was mijn reactie ook niet echt bedoeld, ik bedoelde meer ook dat geluk ook een rol speelt, twee jaar geleden was Cattaneo dan weer erg sterk.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet dat ik opties te over had natuurlijkDLC in ronde 2 opgepikt voor een fooitje in de hoop dat ie net iets minder slecht zou zijn (en lijkt nu een alibiklassement te rijden dus vind ik allang prima) en in R3 had ik echt geen rooie rotcent meer en was echt enkel Ciccone nog over meen ik.
Merlier, Stuyven en Zingle moet ik het van hebben denk ik, de anderen zou ik bijna nu al bij het grofvuil willen zetten.
Eens, ik ben niet eens ontevreden met DLC hier die 12e in het klassement wordt, dat is beter dan Barguil laat zienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo was mijn reactie ook niet echt bedoeld, ik bedoelde meer ook dat geluk ook een rol speelt, twee jaar geleden was Cattaneo dan weer erg sterk.
Is mijn Vermeersch wel meegenomen?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:50 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |