Bijna 1 aprilquote:Op zondag 12 maart 2023 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe lang is 'voor altijd' in Hazes-dagen?
Heel schattig idd.... tot je gaat nadenken over "Welke ster dan wel?"quote:Op zondag 12 maart 2023 13:45 schreef roos94 het volgende:
Monique zegt dat zij zijn steen is, en hij is haar ster.
Wat snoezig.
Zolang er maar centen binnen komen zal het haar allemaal een knakworst wezen. Ik geloof niet meer in liefde tussen deze twee.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, maar Monique lijkt er oprecht geen last van te hebben dan die de ene week bij haar thuis zit en vervolgens op vakantie gaat met een ander.
Als je een steen tegen je ruit krijgt heb je ook een ster.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:58 schreef totebel het volgende:
[..]
Heel schattig idd.... tot je gaat nadenken over "Welke ster dan wel?"
Scherp.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je een steen tegen je ruit krijgt heb je ook een ster.
Carbierglas.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je een steen tegen je ruit krijgt heb je ook een ster.
Je ziet idd een leeg strandbedje en een vrouw van achteren die wel of niet Monique zou kunnen zijn. Zegt niks deze fotoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:16 schreef Marsenal het volgende:
'Deze meneer', maar kan geen kloot zien op die foto.
Godverquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:55 schreef vencodark het volgende:
Wil ik weten wat zowel Dré als Yvonne bedoelen met: ’gele slip’?![]()
aw, gatverquote:
Het Dries Roelvink-topic is elders.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:55 schreef vencodark het volgende:
@ikweethetooknietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het Dries Roelvink-topic is elders.
Het gaat zo te zien om de man die op het bedje ligt, Moon kijkt on zijn richting. Het is een donkere man dus daardoor wat minder duidelijk te zien. Waarschijnlijk vandaar dat Yvonne ook zegt dat ze heel eigenlijk heel iets anders lijkt te willenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:16 schreef Marsenal het volgende:
'Deze meneer', maar kan geen kloot zien op die foto.
Insinuatie naar Patricia Paay?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:55 schreef vencodark het volgende:
Heb maar geen medelijden met Monique hoor. Die weet heel goed wat ze doet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:56 schreef Zoyla het volgende:
Monique ligt onder een steen denk ik. Geen eigenwaarde in elk geval. Vreselijk.
Ik heb zeker geen medelijden met haar. Golddigger is het.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb maar geen medelijden met Monique hoor. Die weet heel goed wat ze doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |