Beetje mosterd vind je niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig en sportief, zo had ze ook moeten reageren op Coldeweijer. Gewoon een broodje kroket laten bezorgen en klaar. Had veel tijd en geld gescheeld.
Gaat lekker zeg. Antwee dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut...
Mini-dre was mee en heeft Monique over de bol geaaid?
Heb je die borstels (wenkbrauwen) bij Monique al gezien afgelopen week.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:06 schreef quirina het volgende:
Zie net shownieuws.. Dreetje aan de botox ?
Hij heeft wat strak laten trekken.
De lachrimpels zijn weg. Fronsrimpel eruit.
Ik geef het een halve maand.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe lang is 'voor altijd' in Hazes-dagen?
Totdat ie weer jeuk krijgt.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe lang is 'voor altijd' in Hazes-dagen?
Dus tijdens Paasdagenquote:Op zondag 12 maart 2023 12:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Totdat ie weer jeuk krijgt.
Meestal rond de feestdagen komt er weer een wisseling.
Fijn toch, dat hij weet dat hij Monique altijd nog achter de hand heeft.
Ellen ?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:07 schreef quirina het volgende:
Monique gaat gewoon een tweede Ellen worden.
Dit bedacht ik mij ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 15:30 schreef vencodark het volgende:
En toch staat er nergens dat ze officieel een stel zijn.
Denk het laatste. En misschien komt het markeringtechnisch nu weer beter uit. Ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:18 schreef Gunner het volgende:
Heeft die Monique geen zelfrespect of is het gewoon een ordinaire golddigger
Eens, maar Monique lijkt er oprecht geen last van te hebben dan die de ene week bij haar thuis zit en vervolgens op vakantie gaat met een ander.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat dit een puur zakelijke relatie is die als liefdevolle relatie gepresenteerd wordt. Dit betekent weer centjes, voor beide kanten.
Ik kan me niet voorstellen dat je nog op die manier van iemand houdt nadat diegene je meerdere malen publiekelijk te kakken heeft gezet.
Misschien heeft ze wel een geheime vriend die buiten de media wordt gehouden.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, maar Monique lijkt er oprecht geen last van te hebben dan die de ene week bij haar thuis zit en vervolgens op vakantie gaat met een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |