Sta jij niet open voor nieuwe (eet) ervaringen?quote:Op zondag 19 februari 2023 11:07 schreef derLudolf het volgende:
Dan laat ik de volgende meet aan me voorbij gaanAls er de meet er op konijn wordt gegeten ga ik daar wel heen
Daarop reageerde ik al en toen was het topic dicht.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:
In de herhaling:
Ik zat even te denken om Studio Konijnenvoer voor te stellen, volledig plantbased en heerlijk eten. Maar de prizen zijn best wel omhoog gegaan na hun verhuizing.
Maar ik wil het best wel gaan vragen of ze op een zaterdag een groep kwijt kunnen.
https://www.gault-millau.(...)-konijnenvoer-arnhem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Jij zegt hetquote:Op zondag 19 februari 2023 11:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sta jij niet open voor nieuwe (eet) ervaringen?
Ben best benieuwd wat een vega restaurant ervan maakt behalve de standaard dingen van een gemiddeld restaurant.
Black Smoke was wat mij betreft eenmalig.
Drie, volgens mij. Eentje per (ongeveer) zes personen.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:26 schreef Blues het volgende:
Even voor mijn beeld. (en de rekening)
Hoeveel van die 'Bonanza's' stonden er op tafel? (Van die bladen met vanalles erop)
Oké dan klopt het, op rek staan er nl. 6quote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Drie, volgens mij. Eentje per (ongeveer) zes personen.
3 bladen, elk bonanza is voor 2 personen, dus 6x op de bonquote:Op zondag 19 februari 2023 11:26 schreef Blues het volgende:
Even voor mijn beeld. (en de rekening)
Hoeveel van die 'Bonanza's' stonden er op tafel? (Van die bladen met vanalles erop)
O, we waren al weer een stukje verderquote:Op zondag 19 februari 2023 11:29 schreef Yinny het volgende:
[..]
3 bladen, elk bonanza is voor 2 personen, dus 6x op de bon
Het is wel echt een restaurant dat je moet liggen. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen too much is. Voor ons niet, precies goed juist. Bigger, bolder, betterquote:Op zondag 19 februari 2023 11:35 schreef fietsie het volgende:
Ik heb al een herhaal bezoek gepland samen met mn broertje.
quote:Op zondag 19 februari 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_Strike die vis was makreel.
En dat spek bij de pompoen… ik kreeg het niet weg, was één lel vet, ik heb het (subtiel) uitgespuugd en weggelegd.
Maar goed dat AnneX even vroeg of ze dat bordje kon doorgeven naar de hongerige horde aan jullie kant… lag tjokvol met mijn afgekloven botjes en niet zo lekkere hapjes
Pompoen ging snel op bij ons. Bordje was MINEquote:Op zondag 19 februari 2023 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Een paar schalen voor botjes enzo waren wel welkom geweest.
Ik had ook een dependance met botjes enzo gemaakt. Maar toch, dedicated afvalverzameling was handig geweest.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pompoen ging snel op bij ons. Bordje was MINE
Grappig het verschil in voorkeuren en beleving, @JFlip en namen een stuk er van en vonden het dus juist om precies die reden geweldigquote:Op zondag 19 februari 2023 11:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky_Strike die vis was makreel.
En dat spek bij de pompoen… ik kreeg het niet weg, was één lel vet,
Mijn broertje is gewoon een jongere kopie van mijquote:Op zondag 19 februari 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is wel echt een restaurant dat je moet liggen. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen too much is. Voor ons niet, precies goed juist. Bigger, bolder, better
Ik ga er nog wel eens een keer naar toe, met mijn aan BBQ verslaafde zwagers.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is wel echt een restaurant dat je moet liggen. Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen too much is. Voor ons niet, precies goed juist. Bigger, bolder, better
Ik deed nog zo mijn best om ook die kant op te ruimen.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij zegt hetGeldt voor mij ook.
Waar zat het voor jou in?
Ik denk dat het vrij snel duidelijk was dat aan onze kant van de tafel geen grote vleeseters zaten. Tegen het einde waren de schalen aan de andere kant schoon leeg en kwam men bij ons ‘roven’![]()
![]()
Ik vond het veel meer vlees dan voor mij in een maaltijd hoeft te zitten en weinig andere gerechten eromheen.
Is natuurlijk hun handelsmerk en ik heb zeker niet slecht gegeten. Op de smoked (?) spareribs na die ik echt te vettig vond. Sowieso… kluivenMaar onder meer de pulled pork en picañas waren fantastisch. Net als de bonen (normaal houd ik niet van bonen
) . @:Yinny had een prima selectie gemaakt
![]()
Goede service ook, waarbij in een oogwenk de tafel werd volgeladen met vleessch. Alleen een beetje vreemd dat er in eerste instantie geen scherpe messen en opscheplepels/vorken werden bijgeleverd.
Wij wilden blijkbaar toch iets minder sharen dan zij in gedachten hadden.
De witte vis vond ik ook niet lekker. Zat een smaak aan die niet bij verse vis hoort.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef Blues het volgende:
Ik vond de vis niet lekker (ruiken ook) en verder heb ik vanalles wat gegeten.
1x een bord vol en daarna nog wat dingen los gegeten.
Ik zat pas echt vol na dat halve stuk wortelcake
Bodega ook, maar wel aan de prijs.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:52 schreef borisz het volgende:
Tis dat El Pincho helaas dicht is. Anders had ik nog wel een Haarlemse Tapasmeet willen voorstellen.
Edit: Specktakel is ook een goede als we culinair willen doen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 11:56 schreef z80 het volgende:
[..]
De witte vis vond ik ook niet lekker. Zat een smaak aan die niet bij verse vis hoort.
En de worteltaart voel niet bij iedereen goed. Of ze vonden dat ik te weinig gegeten had.
Bestaat El Pincho niet meer?quote:Op zondag 19 februari 2023 11:52 schreef borisz het volgende:
Tis dat El Pincho helaas dicht is. Anders had ik nog wel een Haarlemse Tapasmeet willen voorstellen.
Edit: Specktakel is ook een goede als we culinair willen doen.
De koek is op Inmiddels zit er restaurant Dané.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat El Pincho niet meer?
Was wel altijd erg krap op elkaar…
Terschellingquote:Op zondag 19 februari 2023 12:03 schreef fietsie het volgende:
Voor de gezelligste Tapas zouden we naar Terschelling moeten wat mij betreft
Ja! Bedankt daarvoorquote:Op zondag 19 februari 2023 12:07 schreef Blues het volgende:
Oh enne qua kluiven, no problem! :![]()
![]()
![]()
in een helder moment in mijn rugzak gegooid vlak voor we de auto instapten richting BS.
[ afbeelding ]
Antwerpen zit er ook eenquote:Op zondag 19 februari 2023 12:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ben hier niet bij betrokken, maar de Black Smoke lijkt mij erg interessant.
Zijn er meer van dit soort restaurants aan de andere kant van het land? Deze is ruim 2 uur voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |