J en ik hebben het enorm naar ons zin gehad. Hard gelachen, fijn bijgekletst met veel mensen maar helaas niet met iedereen. Tof om MadMaster, Cat en Yinny te ontmoeten
We zaten uiteraard aan de kant van de tafel waar alle restjes naartoe werden gestuurd. Ik was helemaal verbaasd toen iemand van de bediening mijn bord weg kwam halen om af te ruimen. Ik zat nog te eten maar blijkbaar was de rest al lang klaar
Beef tataki, boterzacht vlees, lekker in combinatie met de groente enzo
![eETIjat.jpg]()
Fish wings, zeer goede smaak. Lekker vettig. Niet zo geschikt om te delen.
![ZyTdnf0.jpg]()
Burnt end taco's. Goede smaak
![Ow6o0qc.jpg]()
Bone Marrow met pulled beef. Interessant om een keer gegeten te hebben. Alles om de beenmerg heen vond ik lekkerder dan de merg zelf.
![2LgK5NF.jpg]()
Bonanza, Zalig. Brisket was lekkerder dan de vorige keer, malser en meer saus. Ik vond de sausjes bij de bonanza sowieso fijn, vooral die witte. Ik ben weer vergeten te vragen wat daar in zat. De worst was smaaklozer dan vorige keer. De kip nog even verrukkelijk, wedges smaakvoller, beans geniaal, ribben precies zoals ze horen, pulled pork iets crunchier dus precies zoals ik het graag heb.
![yTsdmub.jpg]()
BS Ribs. Aan onze kant van de tafel lang niet zo vet als aan de andere kant. Interessante marinade, leuke crunch van pecans.
![uGbjkOP.jpg]()
Vis. Vergeten welke vis. Ontzettend smaakvol, vooral in combinatie met de krokante huid en zachte aubergine
![u4NN4dr.jpg]()
Wedges, beans, picanha. Picanha was uitstekend medium rare, goede smaak. Wellicht was dik 2 kilo net wat te veel
![uhyPH5J.jpg]()
Pumpkin cornbread. Daar word ik echt blij van. Meer jalapeno was welkom geweest.
![ZyN1GPq.jpg]()
Prei. Niet zo geweldig en intens als ik dacht.
![kfufQGJ.jpg]()
Pompoen. Pompoen was lekker maar de spek wat matig.
![1QSEPeK.jpg]()
Carrot cake. Helaas het enige dessert dat we mochten kiezen. Goed van textuur maar niet heel bijzonder.
![bbED8PY.jpg]()
Al met al een zeer, zeer geslaagd maal. Heel fijn om zo veel van de kaart te kunnen proeven.
Ik vind het heel prettig dat Black Smoke ook veel aandacht aan de groenten besteedt. Ik ben helemaal los gegaan op al die verschillende pickles die nog op alle borden waren achtergebleven

Ik heb wel de hele nacht enorme dorst gehad trouwens. Tijdens het eten nooit het gevoel gehad dat we het zout was.