tuurlijk maatquote:Op zondag 19 februari 2023 01:20 schreef tassie127 het volgende:
Ias is niet dom hoor. Die doorziet heel veel!
puik werk!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:22 schreef tassie127 het volgende:
Woop woop mijn eerste sluit en open!
quote:Op zondag 19 februari 2023 01:22 schreef tassie127 het volgende:
Trots op jou.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:22 schreef tassie127 het volgende:
Geweldigquote:Op zondag 19 februari 2023 01:22 schreef tassie127 het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Opnieuw openen?
Wie omgaat met Jason krijgt stemmen!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:26 schreef Schakeltopia het volgende:
och ze zijn zo blij met jason in de kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot 2400 uur staat online ...
.
lekker bezigquote:Op zondag 19 februari 2023 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Tot 2400 uur staat online ...
Het is op insta ingevuld door fangirls die hun favorietjes bij elkaar willen hebben. Ik vind het debielquote:Op zondag 19 februari 2023 01:28 schreef ben34567 het volgende:
Wat een saaie switchs. Alleen Ias naar blauw kan nog semi-interessant zijn
feboquote:Op zondag 19 februari 2023 01:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is op insta ingevuld door fangirls die hun favorietjes bij elkaar willen hebben. Ik vind het debiel
Charlisonquote:Op zondag 19 februari 2023 01:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is op insta ingevuld door fangirls die hun favorietjes bij elkaar willen hebben. Ik vind het debiel
Hoorde het ookquote:Op zondag 19 februari 2023 01:33 schreef suzi1 het volgende:
gatsie. rob zei, ik heb hele kleine slipjes
Dit zei ik al vorige week. Jolien wilde naar blauw maar durfde echt niet. Dus dit is hier denk ik op aangepast!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:33 schreef suzi1 het volgende:
jolk wordt zo in bescherming genomen
maaaar we hebben ias nog. die weet zijn matties wel te vinden
Zie SVquote:Op zondag 19 februari 2023 01:35 schreef B00STER het volgende:
Heeft iemand een overzicht van wat er nou precies is gewijzigd?
Jason is van blauw naar rood en Jolien en Ias van rood naar blauw en de rest mocht blijven.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:35 schreef B00STER het volgende:
Heeft iemand een overzicht van wat er nou precies is gewijzigd?
Dank beiden!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jason is van blauw naar rood en Jolien en Ias van rood naar blauw en de rest mocht blijven.
FEBOquote:Op zondag 19 februari 2023 01:36 schreef tassie127 het volgende:
Hoe komen ze aan die pritt buddies om die shit aan de muur te hangen? Stiekem binnengesmokkeld?
Gooi er dan gewoon nog wat reserve kandidaten in ... hebben die ook ff hun exposure...quote:Op zondag 19 februari 2023 01:32 schreef Hoylei het volgende:
Na een week mogen ze wel weer terug hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hie dan .. heb die er al bij geslapen ?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:38 schreef suzi1 het volgende:
als ik maar niet bij lins lig
dacht chi steeds
het is een schat, maaar
rob had ook bang voor
Dit wordt vast weer als gemeen uitgelegd terwijl het gewoon heel eerlijk is. Chiara zegt wat ze denkt.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara dacht als ik maar niet bij lindsey lig, het is een schat maar kan niet tegen geluid
Dat komt uit haar mond maar haar brein zegt: als Jolien maar hier komt liggen!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:38 schreef suzi1 het volgende:
als ik maar niet bij lins lig
dacht chi steeds
het is een schat, maaar
rob had ook bang voor
praatjes he. jol heeft verteldquote:Op zondag 19 februari 2023 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hie dan .. heb die er al bij geslapen ?
?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ping! @:dotteke het mod response topic staat hier
quote:Op zondag 19 februari 2023 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gooi er dan gewoon nog wat reserve kandidaten in ... hebben die ook ff hun exposure...Zou op zich wel een welkome verandering zijn, gewoon bijna op het eind nog een sloot nieuwe mensen erin brengen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij slaapt rond dit uur. Chips.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ping! @:dotteke het mod response topic staat hier
..stelquote:Op zondag 19 februari 2023 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
Stel dat ze nu Rob tussen de meiden hadden geplaatst...
Ja dit vind ik dus ook. Hij heeft veel meegemaakt al tov anderen!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:44 schreef ledn81 het volgende:
Jason hoopt morgen eigenlijk weer terug te mogen.
Ik vind dit echt sneu voor die jongen.
Alle kaartjes opgehangen en had vertrouwd plekje
quote:Op zondag 19 februari 2023 01:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
..stel
smerig getik ,.. hou me zo in
en dominee?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jason is van blauw naar rood en Jolien en Ias van rood naar blauw en de rest mocht blijven.
Toch benieuwd, als ze dat gaan doen, HOE ze dat gaan doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:45 schreef tassie127 het volgende:
En dan dadelijk ook nog een kartonnen bed…..
Slapen in buiten game areaquote:Op zondag 19 februari 2023 01:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toch benieuwd, als ze dat gaan doen, HOE ze dat gaan doen.
Toch alleen meubels, geen bedden?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:45 schreef tassie127 het volgende:
En dan dadelijk ook nog een kartonnen bed…..
Alle bewoners naar de game aerea! Ja ook jij Rob!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toch benieuwd, als ze dat gaan doen, HOE ze dat gaan doen.
Die bedden zitten muurvastquote:Op zondag 19 februari 2023 01:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch alleen meubels, geen bedden?
vette film!quote:Op zondag 19 februari 2023 01:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klaas kreeg de kogel van Martin
Hilton
dr is een film van
Geen idee, bedden zijn toch ook meubelstukken?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch alleen meubels, geen bedden?
Als er iemand veel info zou krijgen van febo en de pyscholoog is het Charlotte wel denk ik zo.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte had een droom over de week van de kijker en dat jolien de blauwe kamer zou verlaten
Was het niet de FEBO
quote:Op zondag 19 februari 2023 01:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als er iemand veel info zou krijgen van febo en de pyscholoog is het Charlotte [/s]Rob wel denk ik zo.
echt niet dat ze dat gaat doenquote:Op zondag 19 februari 2023 01:54 schreef suzi1 het volgende:
jolk zou nooit uit oranje gaan zei ze rtegen cha
en dat ze terug gaat komen
hoh
Die bedden zijn al jaren hetzelfde, alleen ander verfje. Zitten zo vast als mud.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:53 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Geen idee, bedden zijn toch ook meubelstukken?
Ja das waar. We Shall see! Dan wel ophokken op de slaapkamers verbieden graag!quote:Op zondag 19 februari 2023 02:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bedden zijn al jaren hetzelfde, alleen ander verfje. Zitten zo vast als mud.
oh is dat utquote:Op zondag 19 februari 2023 02:02 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is heel grappig maar vele mensen snappen haar zwarte/droge humor niet en denken dat ze gemeen is
Ja nu andere kamer tegen andere kamerquote:Op zondag 19 februari 2023 02:05 schreef happyme28 het volgende:
Ze zoeken er van alles achter maar het was gewoon een rare poll waar je niet echt iets kon kiezen.
Ze hebben het nu al weer over kamer tegen kamer dus dat is ook lekker gelukt.
vals wijfquote:Op zondag 19 februari 2023 02:02 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is heel grappig maar vele mensen snappen haar zwarte/droge humor niet en denken dat ze gemeen is.
Dan moet je toch nog eens kijkenquote:Op zondag 19 februari 2023 02:07 schreef ledn81 het volgende:
The girls gaan beide boven slapen want ze vinden Jason 'eng'. En ik zag net een onwijze geacteerde val van het slaapkamertrapje![]()
Arme Jason![]()
(ik loop wat achter met opnemen)
Ik keek zojuist en neem het op. Dus je kunt het zo zelf terug kijken. Lesley vertelde net nog even in de camera dat ze boven ging liggen want "Jason slaapwandelt"quote:
Ik heb het al een paar keer gecheckt, was niet fakequote:Op zondag 19 februari 2023 02:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik keek zojuist en neem het op. Dus je kunt het zo zelf terug kijken. Lesley vertelde net nog even in de camera dat ze boven ging liggen want "Jason slaapwandelt"
De val wellicht niet. Het theater eromheen wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer gecheckt, was niet fake
Cool .. loopt ie ook omhoog als het moet?quote:Op zondag 19 februari 2023 02:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik keek zojuist en neem het op. Dus je kunt het zo zelf terug kijken. Lesley vertelde net nog even in de camera dat ze boven ging liggen want "Jason slaapwandelt"
Je schrijft een geacteerde valquote:Op zondag 19 februari 2023 02:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De val wellicht niet. Het theater eromheen wel.
Als Jason autistische trekjes heeft zal hij bij zijn eerste keuzes blijven ondanks de slaapkamer switch denk ik dan (Ias en Lindsey; geen idee wie zijn derde persoon is)quote:Op zondag 19 februari 2023 02:12 schreef happyme28 het volgende:
Dit is niet per definitie een goede ontwikkeling voor Jason. Stel dat hij PON krijgt, dan zal hij ook uit de blauwe kamer nomineren gok ik (Rob, Ias en Jolien) of misschien toch Lindsey of Ali? Lastig hoor.
Neuh hij praat af en toe. En heel af en toe wandelt ie wat. En hij wil er zelf geen aandacht voor.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool .. loopt ie ook omhoog als het moet?
Sorry beetje druk met opnemen ook. Het zag er gewoon nep uit. Net als de rest van wat die 2 grieten doen.quote:
Ik gok Rob. Maar weet niet of hij ooit Lindsey op zijn lijstje had. Denk eerder Jolien. Maar daar wordt Chiara niet blij van.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als Jason autistische trekjes heeft zal hij bij zijn eerste keuzes blijven ondanks de slaapkamer switch denk ik dan (Ias en Lindsey; geen idee wie zijn derde persoon is)
Lesley gaat echt naar huis binnenkort. Die voegt niets toe behalve beetje domme straattaal.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:49 schreef suzi1 het volgende:
we hebben nu iig de winnaars bij elkaar in 1 kamer. scheelt straks ook weer samenstellen
2-2
2-2
🤣🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 02:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lesley gaat echt naar huis binnenkort. Die voegt niets toe behalve beetje domme straattaal.
Ze scheelt wel in de waterrekening voor de productie vermoed ik. Wellicht is dat een reden om haar erin te houden
Was te verwachten na een hele week gebroken nachtenquote:
Lekkere ferrero rocherquote:
We gaan zien hoelang ze mogen blijven liggenquote:Op zondag 19 februari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was te verwachten na een hele week gebroken nachten
quote:
Straks klinken er weer allerlei stemmen door het huis, dan worden ze wakker en zijn gelijk blijquote:Op zondag 19 februari 2023 07:57 schreef engine het volgende:
[..]
We gaan zien hoelang ze mogen blijven liggen
Misschien doen ze alles overdag als ze een challenge hebben.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:03 schreef engine het volgende:
Tot nu toe nog niks van karton kunnen spotten
Het feest kan beginnenquote:
Ik zei het net nog.quote:
Snap ik wel, het gebeurde in haar slaap werd er wakker van.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:17 schreef Hunter het volgende:
Lesley is al weer vergeten wat haar vriendin zei
Misschien pas als vanmiddag de mensen er iets op hebben kunnen schrijven?quote:Op zondag 19 februari 2023 08:03 schreef engine het volgende:
Yep. Jammer dan. Ik vind ook iets van zijn bankgehang en gezeik op de hoeveelheid 0,0 😊quote:Op zondag 19 februari 2023 08:36 schreef Hunter het volgende:
Allemaal turen in the wall
Rob vindt er vast iets van
dat karton mogen de fans vanmiddag bekliederen, dus duurt nog ffquote:Op zondag 19 februari 2023 08:03 schreef engine het volgende:
En een grote muil vaak omdat die gasten gelijk naar de wall vliegen..quote:Op zondag 19 februari 2023 08:42 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt.. of hij 6weken niet gegeten heeft
Interesseert hem niks hoor die coins. Hij gaat doen wat hij leuk vindtquote:Op zondag 19 februari 2023 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En een grote muil vaak omdat die gasten gelijk naar de wall vliegen..
Hij zou zijn muntjes voor het douchen gebruiken
Maarrr hij heeft nu voor zichzelf bedacht: ik ga gewoon nemen waar ik trek in heb, interesseert me niks die coins.. zo effe zitten. Doe maar Rob, geniet er maar even van.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Straks heeft hij een stijve nek en kan hij niet douchenquote:Op zondag 19 februari 2023 08:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2023 08:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Straks heeft hij een stijve nek en kan hij niet douchen
Heeft hij weer
quote:Op zondag 19 februari 2023 08:48 schreef Dragonbullet het volgende:
Ja leuk, fanweek. naast zijn familie gaat vast de hele camping voor Rob schrijven. Of niet, en zijn ze allemaal overgestapt naar een andere camping in de tussentijd. Camping leeg straks.
Die beer is al een kruiwagenquote:Op zondag 19 februari 2023 08:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik hoop op 20 kruiwagens post voor Jason.
Opdracht 1: krui de post voor Jason naar binnen
Tot hij dadelijk de kartonnen meubels ziet. Dan beginnen de kwaaltjes weer.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd ..
Hij vindt het thema leuk
Hij gaat overal aan meedoen...
Nou ik verzet mijn werk..dat laatste wil ik niet missen
Karton kan best heel stevig zijn hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 08:59 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dat hij beseft dat hij zich niet in de kartonnen bank kan laten vallen.
Ik vind het zo jammer dat hij helemaal niets leuk lijkt te vinden..als het niet met bier of vette snacks te maken heeft is hij werkelijk nérgens enthousiast over.. alles is vervelend, nienormaal, een gevangenis, een strafkamp, een poppenkast, één grote show, achterlijk en ik ben vast nog iets vergetenquote:Op zondag 19 februari 2023 08:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tot hij dadelijk de kartonnen meubels ziet. Dan beginnen de kwaaltjes weer.
quote:Op zondag 19 februari 2023 08:59 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dat hij NIETbeseft dat hij zich niet in de kartonnen bank kan laten vallen.
Het zijn de vipesquote:Op zondag 19 februari 2023 09:06 schreef Dragonbullet het volgende:
Heeft Lindsey corona? Ze ademt zo zwaar
dat gesnurk in de nacht zou wel eens slaapapneu kunnen zijn. Ik open nietquote:Op zondag 19 februari 2023 09:06 schreef Dragonbullet het volgende:
Heeft Lindsey corona? Ze ademt zo zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |