quote:Op zondag 19 februari 2023 00:01 schreef Jockari het volgende:
BB verkloot het wel met zo'n vroege SL
Jammerquote:Op zondag 19 februari 2023 00:08 schreef Kodiak100 het volgende:
iets zegt mij dat deze SL wel even gaat duren
Hebben jullie terug beeld ?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:14 schreef ben34567 het volgende:
Rob heeft altijd geluk gehad samen met een zwakke kandidaat genomineerd te worden maar nu is het toch wel game over de volgende keer dat hij op het bord komt
die wil niet meer braken daarquote:Op zondag 19 februari 2023 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
MA drinkt geen druppel alcohol meer in het huis
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:25 schreef ledn81 het volgende:
en ze krijgen dus vast ook weer niet de lijst te zien. Maar waarschijnlijk alleen welke ze 'juist' hebben.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:26 schreef ledn81 het volgende:
Gelukkig is Lesley er nog![]()
[ afbeelding ]
vorig jaar stond veertje ver onderaan , dat kregen ze toch te zien?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:25 schreef ledn81 het volgende:
en ze krijgen dus vast ook weer niet de lijst te zien. Maar waarschijnlijk alleen welke ze 'juist' hebben.
AUfmachenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:26 schreef ledn81 het volgende:
Gelukkig is Lesley er nog![]()
[ afbeelding ]
als groepquote:Op zondag 19 februari 2023 00:27 schreef Hoylei het volgende:
Hebben ze het individueel moeten doen of als groep?
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:27 schreef ledn81 het volgende:
Rob had graag een koud blikkie gewild![]()
Moest nu alleen paar enquetes invullen
Ja omdat die toevallig op de goeie plek stond denk. Weet het niet zo goed meer. Maar kan me herinneren dat ze niet de hele lijst 1 op 1 te zien kregen zoals wij hem hadden ingevuld.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vorig jaar stond veertje ver onderaan , dat kregen ze toch te zien?
Moesten ze individueel invullen in de DBKquote:Op zondag 19 februari 2023 00:27 schreef Monique___ het volgende:
vorig jaar dacht ik 1 lijst wat hun dachten en 1 van de kijkers op tv..
was toen best verschil in
hanna grootoog ook onderaan
4 vragen?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:30 schreef Monique___ het volgende:
zei jason nou 1 van de 4? hebben ze maar 4 plekken hoeven noemen
quote:
Hier dezelfde vragen, maar denk dat het te maken heeft met de kijkcijfers, die bepalen het succes van het programma. Gevolg is dat ik 10 minuten die aflevering door scroll op videolandquote:Op zondag 19 februari 2023 00:36 schreef Hoylei het volgende:
ik wil heel graag wel eens met iemand van productie babbelen en vragen wat hier nou t doel van is...
Ik kijk die uitzending toch wel en je komt er door dat gebabbel achteraf toch altijd achter wat er gebeurd is. Waarom mogen we nou niet gewoon bij dit soort dingen meekijken!
Niet alle dingen gebeuren door de stem van Big Brother. Je hoort ze vaak ook grapjes maken over "spelleiding hier"quote:Op zondag 19 februari 2023 00:36 schreef Hoylei het volgende:
ik wil heel graag wel eens met iemand van productie babbelen en vragen wat hier nou t doel van is...
Ik kijk die uitzending toch wel en je komt er door dat gebabbel achteraf toch altijd achter wat er gebeurd is. Waarom mogen we nou niet gewoon bij dit soort dingen meekijken!
Nou ik moet je wel eerlijk bekennen dat dit het eerste seizoen is sinds de nieuwe versies waar ik de uitzendingen ben gaan kijken. Ik keek ze nooit, behalve de live-show, omdat ik toch alles al had gezien. Dus als dat het doel was, dan werkt het.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier dezelfde vragen, maar denk dat het te maken heeft met de kijkcijfers, die bepalen het succes van het programma. Gevolg is dat ik 10 minuten die aflevering door scroll op videoland
Snap ik wel.quote:
Wel even aftellen.quote:
Liever zijn stembandenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:42 schreef suzi1 het volgende:
wordt tijd dat rob iets aan zn handen gaat mankeren
is leuker voor tv hequote:Op zondag 19 februari 2023 00:43 schreef Was-beer het volgende:
BB eist dat ze direct beginnen met eten en niet gaan tellen en verdelen
Triest dat het het zo moet.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:43 schreef Was-beer het volgende:
BB eist dat ze direct beginnen met eten en niet gaan tellen en verdelen
die staat ongedeerd mee te schransenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Dit heeft Rob wel verdiend na deze zware week
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:46 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
* Kodiak100 loopt nu toch naar de airfryer om er bittergarnituur in te gooien
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
bah die kaken van rob maken overuren
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:46 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Morgen een nekbracequote:Op zondag 19 februari 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
bah die kaken van rob maken overuren
ff pootje lichtenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:47 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat met een goed gevoel slapen zo![]()
Blijf nou maar op je bank zitten, strak verdraai je je knie weer
Wie van ons gaat zo tellen en verdelen? @engine is altijd van de statistieken?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:46 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
vandaag zegt hij het wel heul vaakquote:Op zondag 19 februari 2023 00:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Echt schijtziek wordt ik van dat "Tjonguhjonguhjonguh" echt 200x per uur![]()
Vooral die !as heeft er 'n handje van
Nee Jason en toen pas dachten ze van oh shit we zijn te laatquote:Op zondag 19 februari 2023 00:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners ik stelde jullie 4 vragen
1. Wie in het huis is het meeste te vertrouwen
SL
Greys!quote:Op zondag 19 februari 2023 00:51 schreef greysbones het volgende:
aaah wilde ik net gaan kijken
maar de FEBO is hier tenminste nog wakker
hoop op kortere sl dan een uurquote:Op zondag 19 februari 2023 00:51 schreef JDB94 het volgende:
Ik word helemaal geschift van die kansloze streamlocks, WE WETEN TOCH DE ANTWOORDEN WEL binnen het uur. Jezus, gun ons wat primeurtjes..
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Dit heeft Rob wel verdiend na deze zware week
onmogelijk!quote:Op zondag 19 februari 2023 00:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Yep. Lindsey de populairste (blijkbaar).
Hey Greys
Wie?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:58 schreef ledn81 het volgende:
Heeft iemand in de hut Chayron al gemist ?
En weer genoeg om te roddelenquote:Op zondag 19 februari 2023 01:00 schreef tassie127 het volgende:
Ze hebben nu iig wel iets meer inzicht!
Nee das niet waar want Rob en Bart vinden ook dat ze heel veel doet in huis dus ligt ze daar ook goedquote:Op zondag 19 februari 2023 01:02 schreef ben34567 het volgende:
Veel valt er niet uit te analyseren. Dat Jason populair was wisten ze al. En Charlotte beste in het huis weten ze ook dat dat niet klopt want ze is enkel goed met Lindsey en Ali
huh?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:05 schreef tassie127 het volgende:
Chiara heeft Ali zijn nadenken en is er meteen bij gaan zitten om mee te “denken”
Dat is zoals het is. Ze prikken ze vd week vast nog wel een keertje met deze resultaten en tweets van de fans.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:03 schreef Hoylei het volgende:
toch wel jammer dat ze de laatste plaatsen niet laten zien van die vragen... Veel te positief zo. Dat had meer ogen geopend dan de #1!
Mario? Ben jij het?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
< ne .. niks meer over Rob
sja de vlag ..weg
uitgepraat
zero content
na dit
< kots dr van
kapot deus
weg off gecremeerd
deud.. jawel
ever rls kandiaat met min alles
op
klaar
walgelijk
finito
Het lijkt net alsof Charlotte nu denkt dat ze ook populair is.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:02 schreef ben34567 het volgende:
Veel valt er niet uit te analyseren. Dat Jason populair was wisten ze al. En Charlotte beste in het huis weten ze ook dat dat niet klopt want ze is enkel goed met Lindsey en Ali
"Heb de hele nacht liggen dromen..."quote:Op zondag 19 februari 2023 01:07 schreef chufi het volgende:
Man3 Wat een saaie boel ... gooi er eens wat muziek in
Ali was net na de uitslagen even heel ver weg met zijn gedachten. Toen zei ik al dat hij die aan het analyseren was. En net zat Chiara er ineens langs en je hoorde ze vaag op de achtergrond wat overleggen over gedachtes.(Achtergrond audio)quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 01:10 schreef suzi1 het volgende:
rob heeft op stilstaand en bewegend beeld altijd zelfde gelaat
saai hoor. kan zo anders
de helft van de wereld bevolking heeft autistische trekjes, tjonge jonge....jammer dit van Bartquote:Op zondag 19 februari 2023 01:12 schreef Monique___ het volgende:
bart weer over jason tegen ias; licht autistische trekken
stream 2 zeker?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason te goed voor de wereld aldus Charlotte
🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 01:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali heeft Chiara aan 35 jarige met 2 kinderen genoemd aan de hand van haar foto
Die niet op de cap staat.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:16 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]
Drie keer raden wie hier de niet-alcoholvrije versie in de hand heeft
Sorry.quote:
Ik hoop het van harte, die man ligt 24/7 opgebaard op de bank in die eeuwige badjas...quote:Op zondag 19 februari 2023 00:14 schreef ben34567 het volgende:
Rob heeft altijd geluk gehad samen met een zwakke kandidaat genomineerd te worden maar nu is het toch wel game over de volgende keer dat hij op het bord komt
En gunt hem dat ook oprecht zei hij net en ik geloof hem. Ik vind het fijn om die kant te zien van hem.quote:
ik zie hem sws graagquote:Op zondag 19 februari 2023 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
En gunt hem dat ook oprecht zei hij net en ik geloof hem. Ik vind het fijn om die kant te zien van hem.
Ik moest even aan hem wennen, maar vooral tijdens de ballenbak samen met Ali moest ik enorm om ze lachen.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zie hem sws graag
slimme jongen. hartelijk en lachwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |